Niin se veljmies täällä sanoo.
Nyt ollut hereillä kun raha loppui.
Kuulemme varmaan paljonkin, ennen seuraava sossun tiliä.
Oli mokoma suonyt voinkin kaikki jääkaapista, ja huusi sipilää,
ja maataloustukeja. Siksi kai söikin, kuvitteli olevansa taas se
aiemminkin ollut suurtilallinen. Kiljusta hokee alituiseen..En minä
voi kiljuksi muuttua hänelle.
Kyll me veljmiehen kanssa on pommitettu ylläpitoon, että kepu pois.
Meidän Tommi siihen haka !
Veljmies nukkuu tuossa lattialla. Kyll me äänessä tääl ollaan.
Kyllä se veljpoika osaa. Me on iskän kanssakin sanottu, että siinä meillä paras.
Vaikka ei kansakoulua saanut käynyt, oppi kirjoittamaan jo 15 vuotiaana.
Iskäkin ihan haltioissaan kun näitä lukee. Vaikka iskällä sokeri ja munuaistaudit, ja muutakin sydänmessä, apteekkarikin laittoi ulos, kun ei rahaa.
Pelkällä valehtelullakin pääsee elämässä pitkälle
5
53
Vastaukset
- Outoa.kampanjointia
Pankkomajurilla ei oikein taas kulje, erialaisia häiriköintejä 24/7 kyllä pitää oleman elämä tyhjää.
- S24uomlaineN
Missä välissä Tommi on pankkomajuria löylyttänyt, kun näkyy olevan taas Tommille katkerana.
- Hamstancool
Ei kovin pitkälle. Etkö ole huomannut, et ole edennyt mitenkään. Sama valehteleva pankkomajuri, etkä etene millään vaikka eri nikeillä kuinka koittat.
- Veljeksiä.riittää
3 Tommia vastaamassa.
- MaissiPyllyAUnKAMUNA
HO HOO, HO HPOO!
MkvaAU se täällä tukeja ja Sipilää huutaa, aiemmin Korsimoa ja Perhon Ekiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899