kun yhä niin ihanasti hymyilet ja tervehdit kun kohdataan. Enkä nyt enää mene siihen ansaan, että kuvittelisin sen tarkoittavan jotain enemmän, niin kuin silloin joskus. Voin vain nauttia siitä hyvän olon tunteesta jonka näkemisesi aiheuttaa.
Ihailen sinua yhä vieläkin, ehkä saan mahdollisuuden sanoa tämän vielä joskus suoraan.
Kyllä sä kai ainakin jollain tasolla pidät musta
14
<50
Vastaukset
- eräsnainenkysyy
Ootkos saanut häneltä pakit sitten joskus? Vai mihin ansaan lankesit?
- mistätiedät
Mistä tiedät ettei hymynsä tarkoita jotain enemmän?
- itsekästä
Kuule, unohda koko juttu niin kauan kuin et ole itse vapaa. Päästä se nainen vapaaksi.
- Sunhymysulattaamut
Kun näen sinut se saa mun sisukset sulamaan. En voi muuta kuin hymyillä sulle ihanasti. Ei se ole mikään ansa. Tätä on kestänyt jo pitkään, ja tunteet tuntuu vaan voimistuvan. En ehkä enää kauaa pysty olla kertomatta sulle miten ihana oot!
- Anna.lämpöä
Todellakin pidän sinusta. Tosin vaikutat viileältä ja välinpitämättömältä, se tuntuu pahalta.
- Hyvävinkkilähestyä
Heh heh. Lämpöä talvipakkasella.
- luovutanviimein
Perjantaina olen päättänyt sanoa kaikki, mitä olen ajatellut sinusta nämä vuodet. Sinulle sillä tuskin on mitään merkitystä mutta tiedän, että itse saan mielenrauhan. Toivon, että saataisiin sellainen hetki aikaan, jolloin voin sen tehdä.
- Tiedonhaluinen
Missä aiot sanoa tämän? Miehelle vai naiselle?
- avasit_oven
Aina kun olen lähelläsi voin tuntea miten haluaisit syleillä minua ja minä niin haluaisin kietoa käteni kaulaasi ja löytää siinä levollisen rauhan ja onnen.
- Muistatkosääkun
suljit oven edestäni.
- eräällehenkilölle
Jollain tasolla... viivähdät ajatuksissani usein. Mietin mitä teet juuri jollain hetkellä. Enhän minä sinusta enää mitään tiedä, mutta ajattelen sinua ja koko olemustasi. Mietin menneitä hetkiä, mitä ehkä joskus sanoit. Pystyn vielä muistamaan äänesi värin. Pelkään että se voi kyllä joskus vielä unohtua... samoin kuin piirteesikin sumentua.. Tunnemuisti silti elää.
Olen pahoillani, ei tämä aloittajan kirjoitus minulle mitenkään ollut. Olen väsynyt ja surullinen, kunhan vastasin. ei tarkoita yhtään mitään, minä kun nauran itsekseni, ja virnuilen, siitä se hymyily ihmisille johtuu =)
- EräälleMiehelle
Niin pidän ja paljon pidänkin. En saa sinua ajatuksistani ja se sekoittaa välillä koko elämäni. Sinun/hänen pitäisi kyllä tietää se, mutta silti pysyttelet kauempana. Tahtoisin tietää, jos sinullakin on samoja ajatuksia. Nyt en ole ollenkaan varma siitä.
- dreamonmoron
Mahdat puhua taas jostain kaupan kassasta tai muusta työntekijästä, jonka on pakko olla ystävällinen asiakkaille. Toiset kun ymmärtää sen, ettei töissä ole varaa alkaa käyttäytymään miten sattuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586081
- 615522
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154147- 543832
- 143765
- 323189
- 602931
- 592826
- 682548
- 471940