Keikkakäyttäytyminen

Nightwish79

Tyhmä kysymys mutta kysynpä kuitenkin, heheh. Olen nyt ensimmäistä kertaa menossa Nightwishin keikalle ja piti nyt sitten ottaa istumapaikat kun sillon ei enää permannolle ollu paikkoja. Sitä vaan että kai siellä istumapaikoilla voi seistä ja heilua? Kun kuitenkin alkaa menojalkaa vipattaa kun musiikki alkaa. Kun olen kuullu että siellä istumapaikoilla ollaan kuin kirkossa, mikä ei mielestäni kuulu mihinkään musiikkikeikoille.

8

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nightwish60

      Ensiksi, onneksi olkoon, on todella upea ja mieleen jäävä keikka edessä! Mutta en olisi hirveän ilahtunut seisomisestasi, jos istuisin takanasi, koska en näkisi lavalle, vaikka olen lipun maksanut. "Huonojalkaisena" on vähän pakko tyytyä istumaan paikallaan.

    • Flooristhecommander

      Istu ja huuda, mutta vain biisien välissä, ellei Floor erikseen komenna.

    • endlessforms

      Sori, Suomessa on zombiemeininki...

      Eli siis ole soturi ja tee ympäristön zombiet niin kiukkuiseksi että muistavat lopun ikäänsä!

      Jiiihaa!

      • ONN

        Ei yxin tohi hillua mutta jos kaikki muukki niin silloin on jo hjelpompaa https://youtu.be/3brcfttchzA?t=61. Itse kyllä istuisin aina kuin Pierluigi Collina, Tonninseteli-mies tai Jean-Paul Sartre, eli aika ilmeettömänä, missä vaan teatterissa, stänt-apissa tai ihan misä vaan tapahtumassa jossa muu yleisö hirnuu väliin kuin seinähullut hevoiset. Meä vaa e osaa seurassa naurella ja tunteilla mukana


    • Istuja

      Älä seiso.

    • Räpmänboi85

      Olin keväällä cheekin konsertissa, eka konsertti jossa istuin. Kyllä siellä tunnelma myös hyväksi nousi, nuorista aina vanhempaan väkeen kaikki taisi laulaa hittien mukana ja useammassa biisissä cheek pyysi kaikkia istuviakin nousemaan ylös jammaamaan, ja näin myös kaikki teki. Joku nainen lähelläni kyllä tanssi seisaaltaan useammankin biisin ajan, kyllä osa vähän välillä sitä mulkoili, mutta se taas tanssi niin vauhdikkaasti että vain hetkittäin oli aina yhden katsojan silmien edessä.

      Varmasti myös Nightwish ottaa yleisön haltuun joten nauti keikasta! =)

      • kukaseon

        Cheek?


      • zdfvafdsbadf
        kukaseon kirjoitti:

        Cheek?

        Soose yläposkimies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe