3 kuukautta joka päivä töitä

Töitä_

Tai jotain työhön liittyvää. Ammattialaa en halua kertoa. Vaikutukset elämässäni? Jatkuva väsymys, halu levätä, mutta ei voi. Ahdistuneisuus, tuntuu, kuin olisi jonkun vankina. Vaativia töitä, joiden valmistelu vie aikaa ja vaatii skarppina olemista. Hermostuneisuutta, kyllästymistä, kyynisyyttä, pahaa oloa 😞Vieläkään ei ole ohi vasta ensi maanantaina pääsen lomalle. Olen puhkiväsynyt ja täysin kyllästynyt kaikkeen, kukaan ei ole tukemassa minua, yksin vain täytyy jaksaa. On tämä elämää ja pimeys vie viimeisetkin voimat.
”On se hyvä, että sinulla on töitä. Itse en valittaisi” sanoi eräskin tähän.

16

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jää työttömäksi, on vapaata kun voi sivistää itseään vaikka kirjoilla

      • YksinäinenSusi_

        En voi, tulisi 3 kk karenssi ja loppu uralleni. On tämä vaikeaa. Olisipa joku, jonka kanssa voisi keskustella asiasta, mutta ei ole.


      • YksinäinenSusi_ kirjoitti:

        En voi, tulisi 3 kk karenssi ja loppu uralleni. On tämä vaikeaa. Olisipa joku, jonka kanssa voisi keskustella asiasta, mutta ei ole.

        Menet työharjoitteluun mieleiseesi paikkaan niin ei tule karenssia.
        Eikä ura ole ihmisen elämä...tääl on paljon muutakin:)


      • tällaistatietoa

        Eipä se työttömänäkään olo vapauta. Pistävät sinut kuntouttavaan tai työkokeiluun ja sitten vasta ei tunnekaan olevansa vapaa kun saa huimat 9e/päivä.


      • tällaistatietoa kirjoitti:

        Eipä se työttömänäkään olo vapauta. Pistävät sinut kuntouttavaan tai työkokeiluun ja sitten vasta ei tunnekaan olevansa vapaa kun saa huimat 9e/päivä.

        Pistävät jos alennut juoksemaan, jos et niin ei.
        Saakoot vaikka 1000e päivä niin ei se sen vapaammaksi muutu.


      • kaikkeaeisaarahalla
        J.Johannes.M kirjoitti:

        Pistävät jos alennut juoksemaan, jos et niin ei.
        Saakoot vaikka 1000e päivä niin ei se sen vapaammaksi muutu.

        Kaikkea kun ei mitata rahassa.


      • kaikkeaeisaarahalla kirjoitti:

        Kaikkea kun ei mitata rahassa.

        Kerroppa mitä mitataan rahassa?
        Ei tule sitten mitään mieleen koska raha on yksi suuremmista kusetuksista kellon lisäksi mitä ihminen on KEKSINYT orjuuttaen tietämättään itsensä.


      • kaikkeaeisaarahalla
        J.Johannes.M kirjoitti:

        Kerroppa mitä mitataan rahassa?
        Ei tule sitten mitään mieleen koska raha on yksi suuremmista kusetuksista kellon lisäksi mitä ihminen on KEKSINYT orjuuttaen tietämättään itsensä.

        Liiankin monen itsetuntoa.


    • Aivanrättiväsynyt

      Ammatilllisen opettajan työssä tuntuu juuri näin. Työnantajan vaatimukset täysin kohtuuttomat. Hakeudun muualle aikkakin joudun matalapalkkaisempaan duuniin.

    • EläkeElätti

      Onkohan aloittaja ollenkaan itselleen soveliaassa työssä tai onko tapahtunut jotain konfliktia? Tälläisia ajatuksia tulee yhdeltä varhain eläköityneeltä.

      Itse ajattelisin sen kohutun uuden irtisanomislain nimenomaan olleen tarkoitus suojata työntekijää. Mutta voin olla hyvin väärässäkin. Yksilön työkyvyn menetys tulee yhteiskunnalle kalliksi.

    • HeiHerätys

      Päiväkotisukupolvi on pelkkiä itkuiikkoja.

      Ei oikea elämä ole peliä ja leikkiä. Tämä on täyttä totta. Jonkun on kannettava vastuu.

      Sinusta eiole vastuunkantajaksi?

      • ÄläPelleile

        Naurettava kommentti et tajua mitään koko asian vakavuudesta, joten älä viitsi pelleillä.


    • MinäEnVaanJaksa

      Ala valittaa, kun olet tehnyt töitä 25 vuotta jokaikisenä päivänä. Ei viikonloppuja. Ei kesälomia. Ei talvilomia. Mitä näitä nyt on? Jokaikinen päivä töissä 10-12 tuntia minimi. Yöllä välillä töissä käymään. Jatkuva hälytysvalmius päällä. Ei yhtäkään kiitoksen sanaa. Minä kuluin puhki. Aivoni kärähti. Fysiikka kesti. Luulin niin. Ymmärrän sen nyt vasta itse. 10 vuotta myöhemmin. En ole vielä toipunut. Tuskin toivun, kun minua kiusataan aktivoinnilla.

    • Anonyymi

      Mä teen mitä huvittaa ja haistatan vitut kaikille urputtajille.

    • Anonyymi

      A-J Sipilä on paha ihminen.

    • Anonyymi

      Soita vaikka Kitaraa se auttaa. Alettavakin soittamaan ennen töitä

      Mister

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe