Miksi kaipaat

Kysyn

häntä? Miksei joku muu kelpaa ?

53

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhhuhhuh

      Muissa on sama vika, ne ei ole hän.

    • nosiksi

      kun ei ihminen ihan jokaiseen vastaantulijaan ihastu.

    • kaipaamisesta

      Eihän tuohon osaa vastata. Ei jonkun kaipaaminen ole mikään valinta. Sitä vaan kaipaa.

    • SisinRikottu

      Niin hyvä kroppa. Hauska. Ihana ääni.
      Kelpaa kuka vaan.
      Minä en kelpaa. Kukaan ei ole koskaan sitoutunut minuun. Astinlautana minua on käytetty.

    • Toteamusmieheltä

      Ei se vaihtamalla parane. Paras pysyä vain siinä haaveessa.

      • jatäällätuhmeli

        Tämä siis kuvasti sua. Olet hillitty oikeassa elämässäsi.


      • Nainen jolla kaksi puolta.


      • Wonwon
        pimperoPom kirjoitti:

        Nainen jolla kaksi puolta.

        Ihku nimmari työllä vähän ku pimppisxdomppis VONräpellys


    • miamasvin

      Kelpaa. Mutta sydän jäi vaan aikoinaan vain yhdelle. Oli taas ihan mahtava juttu nähdä. Monta päivää menee pilvien päällä ja hymyilyttää isosti.

    • Suuttunut

      En uskalla enää kirjoittaa tänne mitään tämän tapaista kun hänestä on tullut niin tarkka tunnistaan minut.

      Hän vain on se ainoa jota pystyn ajattelemaan ja muihin en pysty ihastumaan. Mutta enempää en lörpöttele, sillä hän on liian tarkka jo ja tämä on asia jota en halua hänelle myöntää

      • pahajuttu

        😚😚🤗 voi pientä


      • äläotasitävakavaailmettä

        Myöntäminen johtaisi vain positiivisiin juttuihin. ❤


      • Känkkäränkälle

        Tollo :D Siis minähän tiedän tuon jo muutenkin. Kantsis ottaa se herne sieltä nenusta ja... ...tiedät kyllä mitä toivon :)


      • Eisaasuuttua

        Älähän nyt... En ole niin nokkela kuin luulet. Tuokin tunnustus voisi olla keneltä vain kenelle vain ja ajatus siitä, että olisi minulle, on täysin tuulesta temmattua. Tiedän tämän, joten luotan vain omaan mututuntumaan ja kommentoin niitä kirjoituksia, jotka kuulostavat omasta mielestä tutuilta.

        Ja mitä tulee tuohon lörpöttelyyn niin, miksi et haluaisi myöntää jotain, mitä toinen kenties toivoo sinun ajattelevan? Itse ainakin olisin erittäin mielissäni, jos tietäisin erään henkilön ajattelevan ja kenties kaipaavan minua. Tunne olisi nimittäin tuolloin molemminpuolista.


    • Eräseräs

      Koska hän mieS on hurmannut minut täysin :)

      • eräs.heräs.nyt

        Saku?


    • jokinhänessäon

      en tiedä! olisko pakkomielle? rakkaus?

      • Apteekinkauttakotiin

        Diagnosoisin enintään lieväksi, ohimeneväksi pakkomielteeksi, jopa vain hetkelliseksi mielenhäiriöksi. Rakkautta ei toki ilman tarkempia tutkimuksia voida täydellä varmuudella sulkea pois, mutta, ottaen huomioon, että kyseessä on erittäin harvinainen sairaus, prosentuaalisesti mahdollisuus sairastua on häviävän pieni.

        Määrään hyvin siedetyn uudemman polven mielenhäiriöestolääkkeen kerta-annoksena. Rakkaus tutkitaan verinäytteestä, laitankin tästä lähetteen menemään samantien. Että aamulla sitten vaan labraan.


    • kierto

      En tiedä . Mahdollisuuksien kudelma ?
      Kurkkasin vedenväriin ja päätähuimaavan kutsuva syvyys naulitsi minut siihen .
      Sen jälkeen ei ole ollut muuta paikkaa missä potea vastaavaa huimausta .

    • Gilnmööäpoiutrdfeeddefgd

      Rakastelimme kiihkeästi ja rannekelloni, rippilahjaksi saamani Leijona jäi hänen sisälleen.😨

      • Eräs

        Kyllä voit


    • Harvaonsellainen

      Koska hän on sellainen, josta en en haluaisi muuttaa mitään...

    • Ajatuskin

      Hän vain on niin miten sanoisi ..nainen kuin kymppi.

      • tuumaiIija

        Ei viitonen, mut kymppi, ei edes kaksikymppinen, saati satanen...


    • symbioosissamelkein

      Mistäs minä tiedän. Siinä on vain se jokin, jota ei ole muissa.

    • Liekit

      Olen rakastunut häneen. Ollaan kaksoisliekkejä toisillemme. En pysty elämään ilman häntä.

      • yhtäkaipaava

        Vaikka hylkäsit?


      • Liekit
        yhtäkaipaava kirjoitti:

        Vaikka hylkäsit?

        En ole hylännyt ketään.


      • liekkiäkaipaava

        minäkin kaipaan liekkiäni <3 sen vain tietää :) voimaa teille <3


    • nainenonniinihana

      Kunpa tietäisin <3

    • Aanvastaus

      Koska hän on kertakaikkisen vetävä mies, mukava ja komea. Häntä en saa koskaan, mutta hän saa minut tuntemaan eri tavalla kuin kukaan aiemmin. Ihailen sitten vaivihkaa vain ja elämä menee eteenpäin.

      • minäsevaan-

        Toinen A täällä samaa mieltä, vaikka useammilla sanoilla syitä ehkä kuvailisikin.


      • Aanvastaus
        minäsevaan- kirjoitti:

        Toinen A täällä samaa mieltä, vaikka useammilla sanoilla syitä ehkä kuvailisikin.

        Juu, kyllähän syitä olisi kerrottavaksi vaikka kuinka. :) En vain viitsi tänne niitä kaikkia kirjoittaa. Hänessä on joka tapauksessa monia ominaisuuksia, joita arvostan ja joista pidän.

        Hyvää joulun aikaa toisellekin A:lle.


    • Syvävesivie

      Ihmeellinen otus hän on. Ei kukaan ole tuntunut samalta. Ei sanoja. Kuitenkin, sattuneista syistä: kuinka monta kertaa olenkaan epätoivoisena ajatellut, että kunpa se voisi olla joku muu... Helpointa olisi, ettei se olisi kukaan! Mutta tunteeni häntä kohtaan ovat jo niin syvät, että on turha haaveilla pääsevänsä niistä eroon sormia napsauttamalla.

      • romanttista

        Otus?


    • hölmö.naikkonen

      No miksi en kaipaisi ihmistä joka säväytti niin perusteellisesti ja joka tuntuu niin oikealta? Olen yrittänyt unohtaa ja tutustua muihinkin mutta se on vain aika turhaa kun niistä kukaan ei ole hän. Niin kauan kun tämä juttu on ns. kesken, en pysty varmaan ihastumaan muihin.

      • horisontissa

        Hii-o-hoi vaikuksia


    • Miehelle_

      Hän on saanut aikaan tunteita joita kukaan muu ei ole koskaan saanut minussa aikaan. Lisäksi minun on hyvin vaikeaa löytää ihmisiä joiden kanssa kokisin olevani samalla aaltopituudella, ja hänen kanssaan olen. Hän on myös harvinaisen älykäs.

      • vilpittömästi

        Toivottavasti saat rakkaasi.


      • Naiselle.menee

        Tiedän tunteen. Kun löytyy ihminen joka on samalla aaltopituudella. Olisipa uskomatonta jos täällä törmäisi siihen kaipaamaansa.


    • sitkeäsydänjossaintäällä

      Hän vain kosketti minua rikkoessaankin.
      Se on kummallisinta tässä kaikessa. Tunsin yhteenkuuluvaisuutta hänen kanssaan.
      Tänne en halua enää kirjoittaa. Tulee tunne, että hän haluaa kirjoittaa kaikille palstan naisille ja minulla on asiaa vain hänelle.
      Yritin ottaa yhteyttä useaan kertaan siinä onnistumatta. Oon ymmärtänyt sen niin ,ettemme tule kohtaamaan.
      Ei se enää haittaa vaikka onkin ikävä ja olisi ollut lohduttavaa ja ihanaa jutella kanssaan.

      Jätän hyvästejä. Käyn vielä joskus.
      <3
      Ps.Surua ystävien kuolemasta.
      Luopumista.
      Levollista yötä.

      • silloinkesällä

        Anteeksi, jos rikoin sut, kun pelkäsin rikkovani tseni.


      • Ikaiisimiksi

        Hyvää yötä nuku hyvin.


    • seonseainoaoikea

      Hän olisi se oikea mies mulle. Muissa ei ole sitä samaa, kuin hänessä. Hän on mun puolikas...yhdessä olisimme kokonainen.

      Kukaan muu ei ole tuntunut samalta.

      • Kokenutsen

        Aika jännä sattuma kun sellaisen kohtaa, heti jotenkin tuntee sen ihmisen.
        Tosin, niitä voi olla useampi.


    • jasurullinenkin

      Koska olen yhä hänelle hiukan vihainen siitä kun hän ei halunnut jutella kanssani. Olin odottanut sitä kauan.

      • vaioletkomitenkään

        Mitenkäs sinä olet osoittanut hänelle haluavasi jutella hänen kanssaan?


      • Luulisinnäin

        Se päivä varmaankin tulee


      • oliaikahiljainen
        vaioletkomitenkään kirjoitti:

        Mitenkäs sinä olet osoittanut hänelle haluavasi jutella hänen kanssaan?

        Olen itse mennyt juttelemaan hänelle monta kertaa ja kerran sanoin että ehkä nähdään joskus myöhemmin, mutta hän ei sanonut siihen mitään.


    • Toivotonihastuminen

      Hitto kun sen tietäisikin. Voisi ehkä yrittää poistaa sen kaipauksen ja ne tunteet...

    • JosOlisinJumala

      Ja pitäisi valita yksi valitsisin Pian. Palan siinä peilissä viinalla hengiltä. Mutta ei voi mitään.

      • rankkaelämä

        Oletko alkoholisti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe