Mikä minussa on parasta!

laitaviestii

Kehu mua vapaasti!

31

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senkitärkeilijä

Paska tikun nokassa.

• laitaviestii

Haista it! Oot veemäinen tyyppi!

• siltitärkeilet

No ei vaiskaan. Olet kauneinta, komeinta, ihaninta, suloisinta mitä maa päällään kantaa ❤💚💛💜💗💙💖💕💓

• laitaviestii
        siltitärkeilet kirjoitti:

No ei vaiskaan. Olet kauneinta, komeinta, ihaninta, suloisinta mitä maa päällään kantaa ❤💚💛💜💗💙💖💕💓

En usko. Vaikuttaa imartelulta. Yrität saada jotain!

• heikotnarsistit

Yksi asia minua harmittaa kun jotkut narsisti-tytöt, joilla ei ole tietystikään mitään mahdollisuuksia saada minua sänkykumppaniksi huonon ulkonäkönsä vuoksi: yrittävät ottaa "mukaansa" omaa itsetuntoaan kohottamaan jotain vieläkin huonompaa itsentuntoa omaavia tyttöjä...

• eivoikun

ei tunne.

• aitoriitta

Hyvänyön toivotus. Olet mukava, kiva, auttavainen, ystävällinen, hyvää tarkoittava, kärsivällinen ja lyhytvihainen.

• cjlglögj

Miks?

• en tiedä, ei tunneta ei voi sanoa silloin

• Rakastuin

Silmäsi..❤️.. kuin mangneetit.

• sähkötyttösupergirl

Silmäsi kuin sähkömagneetit, kuten kuulokkeesi korvillasi, jotka ovat sähkömagneetteja ne nappikuulokkeet jotka värähtelevät sähköisten impullisen voimasta korviisi ääniä.

Jos on nappikuulokkeet korvilla, niin voisi olla lempinimenä:"sähkötyttö".
        - Tykkää sähkömagnetismista kovin paljonkin.

• Olikoensisilmäyksellä

Minkä väriset magneetit?

• Rakastuin

Vihreät.

• eikunruskeat

Katsoin tarkasti kuvasta ja yllätys yllätys nehän ovat tumman ruskeat. Kontrasti muuhun ulkonäköön: viestii sisäisestä vahvuudesta. Jutellaan niitä näitä plää plää mutta sehän ei ole kokonaisuus. Ei niin ettei olisi uskottava vaan että päätökset ovat eriasia. Parasta on kemia eikä toi fysiikka.

• sitähänsäkysyit

Vittumainen, muita halveksiva luonne.

• Gilnmööäpoiutrdfeeddef

Kuolet kohta.👍

• kiehtovaa

Pikkurillin kyntesi on kovin erikoinen...

• ihaninonvieläkin

Jos kuitenkin hänestä ketä ikävöin.
      Hän on täydellinen sellaisena, kuin on. Hän on sellainen mies kenet vierelleni ottaisin elämää jakamaan. Mulle paras.

• epäitsekkyystytöissä

Kauniissa tytöissä epäitsekkyys ja vaatimattomuus minua aina kiinnostaa.

"Raise the Jolly... nostaa mustan lipun salkoon :D"
      - Tervehdyksenäkin, kun laiva on kaapattu :D

• parinpäivänmukavat

Haluaisin mennä nukkumaankin joskus välillä, höpötysten välissä... mukava herätä aamulla kun ei tarvitse ajatella tyttöjen eli naisten turhia höpötyksiä... mukavaa herätä aamulla kun ei tarvitse lähteä töihinkään... mukavaa kun vain nukkua pidempää aamua..

Eikä tarvitse mitään muutakaan oikeasti tehdä, kuin vain omia siivou juttuja.

• SometonPäätön

Parasta? Olet varattu, niin et ole minun murheeni!

• melkonormaalia

Kun maailman totuutta ei aina saa kertoa, kuten poliisin korruptiotakaan, niin menen nukkumaan haaveillein kauniiden tyttöjen kuvia unissani.

• supertyttösetpelastavat

Kilttejä, lenteleviä, Ylisupertyttösiä ja tähtitaivaita uniin!

• Hyvällä

Hän on vähän sellainen konservatiivinen tosikko.

• Jookoskookos

Parasta on ettet ole antanut mulle vielä ja pahinta etten juurikaan sua näe edes enään.

• josrakkausoisvesipisara

Minun silmissäni olet maailman upein ja kaunein nainen, hyväsydäminen sekä eläin- ja lapsirakas, Täytyy myöntää että olen ihastunut korviani myöten ensi silmäyksestä lähtien, vaikka en henkilökohtaisesti sinua tunnekaan.

• uusinimim

Mahdottoman sinnikäs, mutta miten saisit lukkosi auki ja tunteet tasapainoon, ettei jäisi käänteiseksi. Ison miehen sisällä pikkupoika itkee, kun haet epätoivoisesti apua terveysongelmien tuomaan pahaan oloon. Et ole paha, olet vain epätoivoinen. Pane palsta kiinni, täällä hajoat kokonaan. Elämässäsi pyörii 'Varjo' 24h, jokaista ajatusta, sanaa, liikettä vahtien. Kovin ahdistavaa varmaan., silti yrität olla ystävällinen.

• josrakkausoisvesipisara

Minun silmissäni olet maailman upein ja kaunein nainen, hyväsydäminen sekä eläin- ja lapsirakas, Täytyy myöntää että olen ihastunut korviani myöten ensi silmäyksestä lähtien, vaikka en henkilökohtaisesti sinua tunnekaan...

• Omavalintasi

Rentous, rauhallisuus, avuliaisuus ja positiivisius. Unohtamatta komeaa ulkonäköäsi, pitkää varttasi ja kyvykkäitä rakastajan taitojasi.
      Sulan sängyssäsi osaksi sinua💕

• Positiivisuudenkautta

Haluaisin uskoa, sitoutuminen yhteiseen hyvään ja luotettavuus? Positiivinen mieli ja terveet elämän tavat. Läheisyyden kaipuu. Yhdessä tekeminen. Toiveitako vain? Pärjää hyvin itsensä kanssa, vapautta sopivasti ja ei vaadi liikoja.

• hiljaisuutta

Sinussa on parasta se, kun olet poissa palstalta etkä kirjoittele tänne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2432
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1554
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      21
      1502
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1448
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1253
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      342
      1121
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1015
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      58
      995
    9. 122
      841
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      816
    Aihe