Siis jos on vajaatoiminnan takia lähteneet kulmakarvat, voiko ne enää kasvaa takaisin? Tämä on ongelmista todellakin pienimmästä päästä, ja paljon positiivista on tapahtunut voinnissa tyroksiinin ansiosta puolessa vuodessa :), mutta kulmakarvoista ei paljon jäljelle jäänyt :(
voiko kulmakarvat kasvaa takaisin?
kulmikset
1
98
Vastaukset
- Hashimoto
Kyllä niiden tyypillisesti pitäisi uudelleen kasvaa, sillä karvatuppi ei tuhoudu vaan se lakkaa toimimasta kunnolla. Juuri tästä minulla ei ole mitään luettua tai empiiristä tietoa muuta kuin, että kulmakarvojen harveneminen on vajaatoiminnan eräs oire. Mutta jos puolessa vuodessa ei ole mitään eloa, niin se vähän ihmetyttää? Voisko syy olla jokin muu, esim. autoimmuuni ihotauti? Monta kertaa kilpirauhasen vajaatoimintaa (autoimmuunia muotoa) sairastavilla on yksi tai useampia muita autoimmuunitauteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298