Siis jos on vajaatoiminnan takia lähteneet kulmakarvat, voiko ne enää kasvaa takaisin? Tämä on ongelmista todellakin pienimmästä päästä, ja paljon positiivista on tapahtunut voinnissa tyroksiinin ansiosta puolessa vuodessa :), mutta kulmakarvoista ei paljon jäljelle jäänyt :(
voiko kulmakarvat kasvaa takaisin?
kulmikset
1
128
Vastaukset
- Hashimoto
Kyllä niiden tyypillisesti pitäisi uudelleen kasvaa, sillä karvatuppi ei tuhoudu vaan se lakkaa toimimasta kunnolla. Juuri tästä minulla ei ole mitään luettua tai empiiristä tietoa muuta kuin, että kulmakarvojen harveneminen on vajaatoiminnan eräs oire. Mutta jos puolessa vuodessa ei ole mitään eloa, niin se vähän ihmetyttää? Voisko syy olla jokin muu, esim. autoimmuuni ihotauti? Monta kertaa kilpirauhasen vajaatoimintaa (autoimmuunia muotoa) sairastavilla on yksi tai useampia muita autoimmuunitauteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741