Kyllä naurattaa

Kreationismi_on_sairaus

Kuten tiedetään kreationistit ovat herkkäuskoisia hölmöjä ja taikauskoisia typeryksiä. Kreationismin ohella kreationistit herkkäuskoisuus ja typeryys saa heidät uskomaan milloin mihinkin huuhaaseen: litteää n maahan, pahoihin henkiin, hörhöihin salaliittoteorioihin tai vaikkapa rokotevastaiseen huuhaaseen jota Putinin trollitehtaatkin levittävät.

Tampereella todetut tuhkarokko tapaukset ovat saaneet alkunsa taikauskotapahtumassa rokottamatromalta. Linkki seuraavassa kommentissa.

26

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreationismi_on_sairaus
    • Vääräoppisia katolilaisia! Jumalan rangaistus!

• been.there

Laitetaanpa tähän mallia aloittajan hedelmällisestä keskustelutyylistä:

Taas evokki perseilee yksinään kun perseilyttää. Muuta osaa tyhmyyttään kuin perseillä. Onko nyt kivaa perseillä pitkästä aikaa? Ainaista evouskovaista hinkuttavaa perseilyä, tätä on nähty.

• been.there

P.s. Metsä(minä) tulee loppuun asti vastaamaan tässä kuten sinne huudetaan.

• Looooooogisesti
        been.there kirjoitti:

P.s. Metsä(minä) tulee loppuun asti vastaamaan tässä kuten sinne huudetaan.

Ehkäpä hän vain on mustamaalaamassa Jumalaan uskovia, ja läpi menee, niinkuin voidaan havaita.
        Voihan sitä sitten hehkuttaa asialla jos uskoo tuon olevan totta. Mutta kunnet tietenkään ole tekopyhä niin varmasti sitten paheksut samanlaista käytöstä kun se tulee evoluutioseurakuntalaisilta. Tai ehkä arvelen että et.

• been.there
        Looooooogisesti kirjoitti:

Ehkäpä hän vain on mustamaalaamassa Jumalaan uskovia, ja läpi menee, niinkuin voidaan havaita.
        Voihan sitä sitten hehkuttaa asialla jos uskoo tuon olevan totta. Mutta kunnet tietenkään ole tekopyhä niin varmasti sitten paheksut samanlaista käytöstä kun se tulee evoluutioseurakuntalaisilta. Tai ehkä arvelen että et.

En tiedä missä menit sekaisin, mutta tässä on ateisti(minä) paheksumassa ateistia(aloittaja).

• Kreationismi_on_sairaus
        been.there kirjoitti:

En tiedä missä menit sekaisin, mutta tässä on ateisti(minä) paheksumassa ateistia(aloittaja).

Hah hah.

Onhan se nyt aika ilmiselvää että sinä olet feikki-ateisti ja jeesuksenmorsian.

• been.there
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

Hah hah.

Onhan se nyt aika ilmiselvää että sinä olet feikki-ateisti ja jeesuksenmorsian.

Kylläpä sinua taas perseilyttää. Se taitaa olla ainoa syy turhaan oloosi täällä palstalla.

• Looooooogisesti

Saakai sitä uskoa että tyhjä poksahtaa kaikeksi olevaiseksi ja että madot kehittävät itselleen siivet. Käsityksiä ei ole helppo muuttaa kun ihmisillä on vahva evousko, mutta yritetään.

Terveiset punahilkalle ja pelikaanille.
      Poksahtelemisiin!

• Ei.luotu.eikirj

Voisitko kertoa enemmän tästä evouskosta?

Siinä näytetään väitettävän asioita jotka eivät kuulu evoluutioon tai evoluutioteoriaan.

• been.there
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

Voisitko kertoa enemmän tästä evouskosta?

Siinä näytetään väitettävän asioita jotka eivät kuulu evoluutioon tai evoluutioteoriaan.

Näkeehän sen evouskon jo perseilystä! Mitään muuta kontribuutiota kuin perseily.

• Ei.luotu.eikirj
        been.there kirjoitti:

Näkeehän sen evouskon jo perseilystä! Mitään muuta kontribuutiota kuin perseily.

Mutta mikä tämä evousko on? En ole missään muualla nähnyt tätä mainittavan kuin tällä palstalla. Mitään tekemistä sillä ei näytä olevan evoluutio tai sitä kuvaavan teorian kanssa.

• been.there

Mutta mikä tämä evousko on? En ole missään muualla nähnyt tätä mainittavan kuin tällä palstalla. Mitään tekemistä sillä ei näytä olevan evoluutio tai sitä kuvaavan teorian kanssa.

Kylläpä se evokin perseily taas hinkuttaa. No perseile ihan yksinäsi.

• lukeminenavavartaa

Evouskosta voi lukea enemmän Matti Leisolan kirjasta, Evoluutiouskon ihmemaassa.

• Ei.luotu.eikirj
        been.there kirjoitti:

Kylläpä se evokin perseily taas hinkuttaa. No perseile ihan yksinäsi.

Eli sinäkään et osaa selittää mikä kumma tuo evousko on. Joten miksi sitten puhut siitä, kerta tunnustat ettet tiedä siitä mitään?

Ja mikä on tämä evokki? Tarkoitatko niitä karvaisia olentoja Star Wars elokuvista? Mitä niillä on tekemistä evoluution kanssa?

• Ei.luotu.eikirj
        lukeminenavavartaa kirjoitti:

Evouskosta voi lukea enemmän Matti Leisolan kirjasta, Evoluutiouskon ihmemaassa.

Et ole tainnut lukea tuota kirjaa? Siinähän puhutaan koko ajan evoluutiosta ja evoluutioteoriasta. Mutta ei selitetä mikä kumma tämä evousko on.

Ja kai tiedät että Leisola käyttää työssään ilman mitään ongelmia evoluutiotutkimuskessa tehtyjä saavutuksia? Hän kirjoittelee näitä krea kirjoja vain sen takia, että uskovilta on niin helppo nyhtää rahaa ;)

• Ei.luotu.eikirj

Miksi käytät termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittavat? Eikös tuo ole vähän typerää käytöstä?

Pystytkö vieläkään kertomaan ketä nämä evouskovat ovat? Itse en ainakaan tunnista itseäni tälläiseksi.

• LapsuusLirputtaa

Ja taas Looogisesti paljasti henkisen ikänsä. Kymmenkesäiset normaalit lapset tuottavat kehittyneempää huumoria.

• been.there

Miksi käytät termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittavat? Eikös tuo ole vähän typerää käytöstä?

Pystytkö vieläkään kertomaan ketä nämä evouskovat ovat? Itse en ainakaan tunnista itseäni tälläiseksi.

Näkeehän sen evouskon jo perseilystä!

• Ei.luotu.eikirj
        been.there kirjoitti:

Näkeehän sen evouskon jo perseilystä!

Mistä perseilystä? Lähinnnä tuo sinun käytöksesi on perseilyä kun yrität vältellä vastaamista. Tosin se vain kertoo sen että et itsekkään tiedä sanoja mitä käytät.

• Evousko tarkoittaa uskomista evoluutioteoriaan. Se taas tarkoittaa sitä, että ihminen uskoo, että maailmankaikkeus ja luonnonlait loivat itse itsensä olemattomuudesta ja tyhjyydestä ennen kuin itse olivat edes olemassa. Ja edelleen evousko on uskomista siihen, että ilman älyä, järkeä ja tietoisuutta olevat elottomat aineet loivat itse itselleen älyn järjen ja elämän. Eli ilman älyä oleva aine oli älykkäämpi kuin älyllinen ihminen.
      Ilman älyä oleva eloton aine on siten älykkäämpi ja viisaampi kuin älyllä varustettu evouskova ihminen.

• räyhräyh2

Raps raps, hyvä poika.

• Ei.luotu.eikirj

Kyllä minä uskon evoluutioteoriaan, koska se selittää aika hyvin luonnossa havaitun evoluution.

Eli evouskolla ei ole mitään tekemistä evoluution tai sitä kuvaavan teorian kanssa. Koska eihän siinä käsitellä mitään elämän tai maailman syntyä.

Tosin sinun tekstistä päätellen, olet taas pihalla tästä aiheesta kuin lumiukko heinäkuussa.

• Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

Kyllä minä uskon evoluutioteoriaan, koska se selittää aika hyvin luonnossa havaitun evoluution.

Eli evouskolla ei ole mitään tekemistä evoluution tai sitä kuvaavan teorian kanssa. Koska eihän siinä käsitellä mitään elämän tai maailman syntyä.

Tosin sinun tekstistä päätellen, olet taas pihalla tästä aiheesta kuin lumiukko heinäkuussa.

Tämä menee saivartelun puolelle, mutta tieteellisiin teorioihin ei kai "uskota". Ne joko hyväksytään - kokonaan tai osittain - tai sitten ei.

• EtimespaceYoutubesta8888

Mites alkuräjähdususkonlahkon jäsenet.

Ovat vähintään yhtä herkkäuskoisia kuin muut jumaliin uskovat uskovaiset.

Vai että laajenee se avaruus muka jotenkin jotenkin.

Kylläpä naurattaa kun totuus työntyy esiin ja huomataan että se valo joka laajenee avaruudessa ulos päin jo olemassa olevaan avaruuteen siten että laajenevan valon vauhti kiihtyy samassa suhteessa kuin aine ja valo laajenevat.

🤔

• 12____13

> Kuten tiedetään kreationistit ovat herkkäuskoisia hölmöjä ja taikauskoisia typeryksiä. Kreationismin ohella kreationistit herkkäuskoisuus ja typeryys saa heidät uskomaan milloin mihinkin huuhaaseen: litteää n maahan, pahoihin henkiin, hörhöihin salaliittoteorioihin tai vaikkapa rokotevastaiseen huuhaaseen jota Putinin trollitehtaatkin levittävät.

Jos tuo pitäisi paikkaansa, he uskoisivat sinua, mutta niinhän ei ole? :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe