Kokoajan touhotetaan sähköautoja sähköautoja...... Jokainen järkevä ihminen ymmärtää että sähköautoilu ei ole saasteetonta. Ja mitä muuta se tuo....? Kiinnitymme vielä entistä tiukemmin naapurimme otteeseen josta jo nyt tulee yli 70% kaikesta energiatarpeestamme. Rosatomilta lisää ydinvoimaa jonka omistaa.....? Samoin kaasuautot, mistä se kaasu tulee.....? Gazprom ja kuka omistaa sen?
Herätkää Suomalaiset! Tehtaankadun konttorilta tulee jatkuvasti paimentavaa ohjausta ja valitettavan iso osa kansasta ei osaa tajuta tätä.
Jos päästöjä halutaan vähentää niin miksi ei oteta puheenaiheeksi E85 Etanolibensiiniä. Suomessa tehty (ST1) Suomalaisella työvoimalla. Lipputuote huom.!! Bensiiniä käyttävään autoon verrattuna jopa 80% pienemmät fossiili hiilidioksiidi päästöt. E85 on myös edullinen polttoaine. https://fi.wikipedia.org/wiki/E85_(polttoaine)
Muualla maailmassa E85 polttoaineen käyttö laajenee koska sillä tavoitetaan päästövaatimukset. KotiSuomessa rakennellaa lisää ydinvoimalayksiköitä. Muualla kaikki luopuu ydinvoimasta.
Älkää uskoko kaikkea puppua mitä meille syötetään ..........
Kansalle pakkosyötetään ydinvoimasähköautoja
1
<50
Vastaukset
Kaikki autot pois ja polkupyörät jokaiselle firman piikkiin niin loppuu ruoste kasoilla rahastus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706814
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s343805- 643104
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187