Ihan jees loota kun on päästy polkupyörävauhtiin ja aletaan kiihdyttelemään siitä eteenpäin.
Hidasajo-ominaisuudet oli sanalla sanoen surkeat sekä eteen että taakse, Tiivistettynä kytkinluistoa ja viivettä, pelkällä autolla tälläisen kanssa vielä pärjää, jonkun peräkärryn peruuttaminen ahtaaseen paikkaan olisi omalla autolla hyvin vastenmielistä puuhaa, kyllä sääliksi kävisi autoa. Sama homma kävelyvauhtiruuhkassa.
Sitten on tämmönen tilanne kun tulee esim. liikennevaloihin, alkaa jarruttamaan ja yhtäkkiä valot vaihtuvatkin vihreiksi laitetaan kaasupyyntö takaisin, mitään ei tapahdu heti, paras toimintamalli oli painaa järkevä määrä kaasua ja kärsivällisesti odottaa niin pyyntöön vastataan joskus, jos hätiköi ja painaa liikaa kaasua saattaa tulla ryntäysefekti, sekin sitten joskus kun vaihdelaatikko kerkiää.
Mihinkä tän tyypin laatikko sitten sopii verrattuna muihin automaatteihin, omasta mielestäni ei mihinkään missä ajaminen on aika hektistä, esim. pääkaupunkiseutu, Sopii hyvin ajoihin missä ajaminen on laatikolle hyvin ennalta arvattamaa, joku harvakseltaan liikennöity ruuhkaton taajama tai maantie. Kärryn vetoon on olemassa parempia ratkaisuja, on synti asentaa tämmöseen automaattiin lainkaan koukkua.
Kokonaisuutena ajatellen huonoin automaatti mitä ole tähän mennessä ajanut. Eikös Tekniikan maailma ole näitä kehunut maasta taivaaseen? Kertooko se jotain lehdestä vai testaajien ammattitaidoista?
Koeajoin DSG:n (ehjän)
7
57
Vastaukset
- skodajulli
Kaikki tuo viittaa siihen, että et osaa ajaa autolla.
- vasuri-skoota
No skodasta tässä oli puhe ja punakasta sosialistisesta kokemuksesta.
Skoda on tarkoitetu peltovarastoksi ja jotkut ovat käyttäneet sitä wc;näkin.
- Kuha.totean
Jos aloituksen tekijä olisi joskus oikeasti lukenut TM:n tai jonkun muun autolehden juttuja, ei tällaistä(kään) väitettä dsg:n ominaisuuksien kehumisesta tuupattaisi palstalle. Mutta aina pitää kääntää kaikki ylösalaisin. Haukutkin muuttuvat kehumiseksi, koska kritiikki. Sellasta faktaa taas.
- Kolmekakaraajarakki
Ruuhkassa mateluun sopii perinteinen mehulinko, maantielle robotti.
Jako näkyy raskaassa kalustossa, nykyään maantievehkeet robotteja, nykyään myos kaksoiskytkennällä, jätepakkarit taasen momentilla. Täytyy koittaa nauttia sen lyhyen ajan kun laatikko kestää.
- Toyota_Hybrid1
hehhehhehhehhehh.... ehjän..... ehhehhehhehhehhehhehhehhehhehh...
- hypridihöperö
Olipa kumma otsikko. Kuka nyt risaa DSG:tä koeajaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439388"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn503982Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.412920Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272596Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022529Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271987Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161665Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331477- 711297
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791194