mikä helvetti haapajärven tk:ssa haisee
yököttää haapajärven TK
23
1184
Vastaukset
- homekoira
No home haisee joka puolella. Ei tarvinnu ku muutama minuutti odottaa labraan pääsyä niin takki,kaikki vaatteet ja hiuksetkin haisi homeelle
- okse
Miten ihmeessä siellä hoiturit ja muut ihmiset voi työskennellä huhhuh.
- ikipotilas
Onpas sinulla tarkka hajuaisti.Käyn aika usein , enkä ole huomannut.
- Anonyymi
ikipotilas kirjoitti:
Onpas sinulla tarkka hajuaisti.Käyn aika usein , enkä ole huomannut.
Hää onki ollu entisesä elämässä homekoira.
- Minkätakiatuohon
homeeseen eivät puutu terveystarkasta ja kaupungin työsuojelu?????????
Vähemmästäkin yleisiä tiloja on laitettu käyttökieltoon homeen takia. Missä mättää??????????- Anonyymi
Missäs luulisit?
Eihän suutarinkaan lapsilla kenkiä ole.
- Kuolevainen
Kalma sielä haisee huuuuuu
- Anonyymi
vedä kaasunaamari päähän
- Anonyymi
Mikä firma vai kuntako re.ppas
- Anonyymi
Home haisee ja tarttuu ja aiheuttaa sairauksia...
- Anonyymi
Pohteen pitäs tarkistaa tilat..tuollahan on vaarallista ees käydä.....
- Anonyymi
Puhumattakaa töissä olosta.....missä kunnan rakennustarkastajat on....
- Anonyymi
Ootteko tosissaan uusiko haisee?
- Anonyymi
No ei haise tietenkään
- Anonyymi
Onko niillä vcpöntöö tukos
- Anonyymi
Home
- Anonyymi
Ei uskalleta julkistaa home vauriota ku pannoovat kii vielä...hoitajat sairastuu nytki..
- Anonyymi
Höpö, höpö, terveyskskuksessa ei haise mikään, kannattaa ehkä asiakkaiden pestä itsensä ja vaatteensa ja siivota kotinsa, samoin työntekijöiden, niin eiköhän hajut häivy.
Ikävää kirjoittelua tuollainen homekirjoittelu.- Anonyymi
Juuri näin, samaa mieltä!
- Anonyymi
Vaa ku kaik homees
- Anonyymi
Haisee?
Höpö höpö!!
Käyt pesulla ja ilman raikastuu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184339- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah973467Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291740
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140