Sinä nainen olet sairastunut

havainto

ylikiltteyteen. Mietit liikaa mitä muut sinusta ajattelee ja syö sinua sisältä.

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinseon

Tiedän, ajattelen myös liikaa muita. Laitan muut oman onneni edelle. Minkäs teet, en osaa muuta.

• olen_palstakiusattu

No niinhän tässä tosiaankin on käynyt, mutta minkäs teet. Se on narsistin osa. Sitä vaan jotenkin kaipaa suunnatonta ihailua ja kehuja mutta sitten joku saatanan työtön ja kateellinen talitintillekin kelpaamaton talipallo tulee ja nävertää sisälmystäni.

Mua alkaa itkettään. Yhyyyyyy.

• Jossuzerxt

En ole koskaan miettinyt, mitä muut ajattelee.

• Elluhalloyb

Minun kohdalla oikees....
      Mut sairaus opetti myös itsekkääksi..
      Olen opetellut laittamaan itseni myös ykköseksi..kylläkin huonollla omallatunnolla...😂🙂💝

• Palmu60

Itä-Helsingissä kasvaneet ovat rahvasta ja roskasakkia, käytöksestä näkee.

• eivät nöyristele siellä kasvaneet ilmsesti=)

• ehkäoletoikeassa

Kyllä vain. Nykyään tosi vähemmän kuin ennen ja opettelen kokoaika siitä hieman pois.

• yyberkiltti

Voisitkos sinä sitten tarjota parannuskeinoa tähän vaivaan?

• Knainen
    • jalattukevastimaassa

Olet oikeassa, olisi pitänyt , heti monivuotisen häirinnän alkulähteen selvittyä, viedä asia Suomen lain mukaisesti eteenpäin. Tilanne on ollut monella lailla erikoinen. Nykyäänhän valtio ei maksa varattoman maksettavaksi tulevia korvauksia. Eikä täyttä ymmärrystä vailla olevaa voida tuomita kaltereidenkaan taakse. Summasummarum. Mahtuuhan maailmaan hullujen puheita. Oikeastaan nykyään naurattaa työteliäisyytensä, kekseiäisyytensä ja monologit vuokseni. Täysin vieras ihminen

• Sinä_taas

olet sairastunut olemaan lääkäri olematta lääkäri. Toimit kyökki-psykologin/psykiatrin virassa. Eräänlainen harhaisuus siis vainoaa kun luulet pystyväsi analysoimaan ihmisen psyykkeen noin tarkasti. P.S, Pyydän mitä kohteliammin anteeksi jos oletkin oikeasti ammatiltasi lääkäri ja sinulla onkin jotain kompetenssia lausua asian suhteen jotain.

• omaehtoinen

Tämä kirjoitus ei sovi minuun ollenkaan.

• Kenelle

Kenelle aloitus??

• Joulun aikoihin on ihan hyvä olla ylikiltti, sen jälkeen voi ratketa tyhm.. tuhmailuun.

• Enoleolenihannormitsekäs

Höpöhöpö.

• aitoriitta

Kiitos siitä, että yrität auttaa minua. Olen kiltti ja yritän olla vähemmän kiltti. Tiedän, että se on minulle ongelma. Yritän löytää suosittelemasi kirjan. Vähitellen tulen eheämmäksi ja tämä meidän suhteemme normalisoituu. Nyt jo huomaan olevani ”terveempi”. Sosiaalisuuteni on ainakin lisääntynyt ja olen enemmän läsnä. En ole niin omissa ajatuksissani ja maailmassa kuin aikaisemmin. Ihmisetkin pitävät minusta enemmän.

• eioleainakaanriitta

Kuka tämän nimimerkin takana on. Seuraan hänen kirjoituksia jos tämä on se palstalla vakkarina pyörivät sairas mies, otan hyvin äkkiä yhteyttä poliisiin mikäli kirjoitukset viittaavat minuun. Ja tämä tulee hyvin pian tapahtumaan

• aitoriitta

Tunnen jo nyt olevani eheämpi ja tämä minun sairaustilanne helpottuu. Se tarkoittaa sitä, että minä palaan kotiin ja sinulle on tie auki edessä. Minun pitää vain päästää sinusta irti. Pikkuhiljaa se varmaan onnistuu. Tulen terveeksi ja normaaliksi. Ehkä jo tänä jouluna. Aikaahan tässä on kulunut jo ihan liikaa. Vähitellen meistä tulee tutut tai peräti ystävät. Toivon sitä todella.

• aitoriitta

Hyvää yötä tärkeä mies. Olet nykyään todella mukava.

• Mikäonsinunsairautesi

Vai luulotautiko, oletusten pohjalta ei tehdä pitäviä diagnooseja eikä kai sinun asiasi olekaan kenenkään tilaa tai oloa arvioida ja olla tietävinäsi ja vielä nettiin kirjata oletuksiasi. Parempi jokaisen huolehtia vain omista asioista ja terveydentilasta ja antaa olla puuttumatta muiden asioihin.

• Kannattaamuistaa

Että luulo ei ole koskaan tiedon väärti.

• Onkohänenasiansa

Jotenkin sinulle kuuluvia ?

• mitäselviää

Onko sinusta tehty poliisille tutkinta pyynöt

• ohi.sektori

En ymmärrä/enkä haluakaan ymmärtää ihmisiä jotka vaivautuvat kirjoittamaan negatiivisia kirjoituksia tänne.

• Takastuleekuitennii

Kiltti jä usein ovimatoksi.

• Silleesiinäkäy

Ovimatto, kun nostaa kytkintä lentää loka pyyhkijän silmiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6391
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5818
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      134
      5045
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4035
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3895
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3309
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      71
      3093
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64