Olet ihana!

SuruSydän

Minä rakastan sinua ❤

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkityksettömiä.sanasi

      Nuo ovat ainoastaan merkityksettömiä pelkurimaisia sanoja nettiin.

      • SuruSydän

        Eikä ole.


      • SuruSilmänainen
        SuruSydän kirjoitti:

        Eikä ole.

        Kenelle kohdistat ne? ❤


      • kadutvielä
        SuruSydän kirjoitti:

        Eikä ole.

        Tiedätkö, mitä nuo sanasi merkitsisivät hänelle?


    • Ihmettelenvaa

      Mistäs ilmansuunnasta nyt tuulee?

    • pieniasiaviesti

      Minä rakastan sinua. Minusta asian voi vain hyväksyä, eikä sille tarvitse tehdä mitään. Se tekee itse jos haluaa. Sinä saat rakastaa ketä haluat ja tehdä mitä haluat kenen kanssa haluat. On yhteisiäkin tunteita tuntemuksia, joita ei tarvitse määritellä. Minä luulen omiani tässä rakkaudeksi. Olet ihminen jota en pyri kummoisemmin analysoimaan. Ajatus sinusta vain on. Ikäänkuin tietäisin juuri millainen olet tai ettei sillä ole väliä, kun sielu on minulle näkyvä ja muu oheinen yhdentekevää.

      • Nytonsydänsykkyrällä

        Kyllähän tuo ilmaisu riittää. Se on itseasiassa riittävän hyvä!


      • SuruSydän

        Olet asian ytimessä.
        Itselläni hellyydentarve sotkee puhdasta rakkautta.


      • rajalla
        SuruSydän kirjoitti:

        Olet asian ytimessä.
        Itselläni hellyydentarve sotkee puhdasta rakkautta.

        Erittäin hyvin ilmaistu. Olisikohan niin, että tuollainen puhdas rakkaus on pyyteetöntä rakkautta?


      • SeKaipaavaSielu

        Jotenkin kuulostat häneltä, johon tunteeni kohdistuu, voimakkaita tunteita minullakin. Minäkään en määrittele, ne tunteet vaan on ja pysyy. Joskus sanoit, että naiset on tuuliviirejä. En ole sellainen ollut koskaan. Monelle nuorelle naiselle kyllä on tyypillistä, myönnetään.

        Tänäänkin olisi tehnyt mieli rutistaa oikein kunnon halaus. Olisi mieli tehnyt koskea enemmän kuin vähän muka vahingossa koskimme ;-) Kumpikaan ei vetäytynyt pois, ei yhtään. Huomasit varmaan <3 Se tuntui hyvältä.

        Ja ihan vähän uskalsin viestissä sanoa myöhemmin, vaikka tunteistani suoraan puhunutkaan ”sillä tavalla” suoraan ;-) Ymmärrät kuitenkin ehkä jotain.

        En tee kotona mitään, jos sitä tarkoitat. Sitä toista on kiinnostanut 2 krt ed. 12kk aikana, kun en ole ollut itse enää aloitteellinen. Sitä ennen torjunta% oli >90. En edes enää itse haluaisi.

        En tätä viestiketjua huomannut silloin kun se oli tuore.


    • SuruSydän

      Hyvää joulua, rakas!❤🌲🌲❤

      • Toinensurullinensydän

        Hyvää Joulua! En varmaan (tai tiedä vaikka) ole sinun rakas, mutta ehkä ystävä kumminkin. Meillä kaikilla on oikeus onneen!


      • NoinhanSeOn
        Toinensurullinensydän kirjoitti:

        Hyvää Joulua! En varmaan (tai tiedä vaikka) ole sinun rakas, mutta ehkä ystävä kumminkin. Meillä kaikilla on oikeus onneen!

        Olet oikeassa onnen suhteen. Ja pitkällä tähtäimellä se onni taitaa olla myös lähipiirin etu. Elämä näin, vie voimia myös heiltä luultavasti.


      • samaamieltämyös
        Toinensurullinensydän kirjoitti:

        Hyvää Joulua! En varmaan (tai tiedä vaikka) ole sinun rakas, mutta ehkä ystävä kumminkin. Meillä kaikilla on oikeus onneen!

        Siinä olet oikeassa.


    • EräsSSS

      Niin minäkin häntä 💜

    • Nimeävailla

      En usko, että rakastat

    • Isotissinen

      Tapaa viehättäviä vanhempia leidejä.

      • mietinsitä

        Tuo tullut minullekin mieleen.


    • Auttavakäsi

      Älä anna periksi mutta jätä lesbous. Palaamme asiaan puhumme asiat selviksi.

    • Voimitäpuhetta

      Kyllä joillakin laukkaa mielikuvitus. Olen täysin hetero, en ole ikinä naista halunnut...ihmeellisiä juttuja täällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe