Aloittaa kanssasi parisuhteen.
Haluaisin nainen
29
<50
Vastaukset
- HänelleMiehelleTöistä
Mäkin ❤️ sua. Mites me päästäisiin vähän suoremman toiminnan alkuun tai vaikka ihan tutustumaan vähän rauhallisemmin? Kumpikin hakeutuu aika hanakasti toisen luo, jos vaan joku ”syy” löytyy. Huomas kyllä tänään :-)
Mitäs jos pidettäis yhteinen etäpäivä kun pahimmat kiireet on saatu selätettyä ens viikolla? Vaikka tekis vähän töitäkin, vois se rentouttaa kivasti ennen lomia ;-)- Hehheej_vitsi_oot
ONko punapää taas saanut muikkelin mustasukkaiseksi ?
Kähveltääkö se aviomiehesi????
- Juurikinniin
Niin mäkin sun kanssa.
- Näinaluksi
Salasuhteen voisin aloittaa kanssasi jos sulle käy?
- Ainakinalkuun
Juu, salasuhde ilman muuta!
- sitten.vasta.käy
Ei käy. Eroat ensin.
- eikiitosminulle
Ainakinalkuun kirjoitti:
Juu, salasuhde ilman muuta!
Kuka nyt salasuhteen haluaisi!
- Ainakinalkuun
eikiitosminulle kirjoitti:
Kuka nyt salasuhteen haluaisi!
Joskus tilanne vaan voi sellaista edellyttää.
- Kukajaksaaodottaa
sitten.vasta.käy kirjoitti:
Ei käy. Eroat ensin.
Ihme tiukkapipoja..
Virallinen ero kestää monta kuukautta. - olet.säälittävä
Kukajaksaaodottaa kirjoitti:
Ihme tiukkapipoja..
Virallinen ero kestää monta kuukautta.Kannattaa sitten varmaan aloittaa se ero niin sitten olet niiden kuukausien jälkeen vapaa ja ei tarvitse miettiä mitään salasuhteiluja. Vai etkö sinä selkärangaton paska uskalla lähteä suhteesta ennen kuin on uusi jo odottamassa?
- Kukajaksaaodottaa
olet.säälittävä kirjoitti:
Kannattaa sitten varmaan aloittaa se ero niin sitten olet niiden kuukausien jälkeen vapaa ja ei tarvitse miettiä mitään salasuhteiluja. Vai etkö sinä selkärangaton paska uskalla lähteä suhteesta ennen kuin on uusi jo odottamassa?
Sääli on sairautta..
Enhän minä itseäni tarkoittanut.
Ihmisiä on erilaisia. Emme tiedä toisten ihmisten suhteista minkalaisia ne ovat.
On väärin aina olettaa että hyvin voivasta suhteesta lähdetään.
Ja mitä se kenellekkään oikeasti kuuluu millon..
Entä jos elääkin avoimessa suhteessa ja useita petikumppaneita on puolin jos toisinkin? Tai tykkää parinvaihdosta?
Tai ihan paska suhde ja rakastut tulisesti uuteen ja olet varma että olet kohdannut sen oikean..
Henkinen ero tehdään usein paljon aikaisemmin kuin se virallinen paperi astuu voimaan. Voi olla että asutaan jo eri osoitteessa ennen sitä.
Ei pidä aina olla niin tuomitseva ..
Varsinkaan jos ei ole todellisia faktoja tiedossa.
tuos tapaukses varmaan tarvis selvittää, et haluuko naine sit samaa vaiko ei.
muuten saat arvailla vaan, ja miettiä- männistönneito
Onko sinulla sitten aiempaa kokemusta parisuhteista, minulla ei nimittäin ole minkäänlaista joten joutuisit opastamaan kädestä pitäen.
- hulahulahulahula
Ettei aan olisi pari suhdetta siihen päälle 🤣
- yhdenkanssa
Oho, voiko joku niinkin toimia, ei ole sellaiseen voimia.
- ehtoja
Mitenkäs se vatsa sinulla toimii?
https://www.baana.fi/pieru-ilmavaivat-kuriin/ - munkaako
? 😄😄💘💘
- kuinkamontalasta
joko tunnemme
- niitähän
kuinkamontalasta kirjoitti:
joko tunnemme
on kolme.
- täytyytuntea
Niinhän ne kaikki. Sangen hupaisaa tässä on se, että ite en oo ikinä halunnut kiirehtiä suhteeseen/suhteessa, mutta miehet sitä vastoin on.
- Knainen
Kannattaa miettiä halutessa että pystyykö ja osaako olla suhteessa
Se nimittäin vaatii halua ja kykyä uskollisuuteen
Rehellisyyttä
Luottamuksen arvoisena oloa
Kärsivällisyyttä
Kykyä ajatella miltä asiat toisesta tuntuu
Halua ja kykyä ajatella me-henkisesti ja heittää hyvästit itsekkäälle ”minä” ajattelulle kaikessa päätöksissä ja teoissa mitä arjessa eteen tulee.
Tarkoittaa myös vapaa-ajan harrasteita.
Kulkuri tai bilerentun tai tuhlaajapojan morsiamena ei moni nainen kauaa viihdy.
Kykyä ja halua jakaa elämänsä ja omat asiansa avoimesti toisen kanssa.
Pos ja neg palautteen vastaanotto kykyä
Avoimmuutta erilaiselle ihmiselle tapoineen ja luonteineen.
Suhde on usein myös hyvin tiivistä yhdessä oloa joten jos sellainen ei ole mieleen niin pysyy sinkkuna
Kykyä ja valmiutta siihen että suhde ei ole vain iloa ja onnea. Tulee paljon ihan arkisia käytännön asioita sovittavaksi, riitoja ja erilaisia mielipiteitä sekä tapoja toimia ja ajatella sekä esittää
Asiat, erilaiset luonteet
Jne jne
Minun eräällä exällä oli suuria hankaluuksia ekstroverttina ymmärtää että kun minulle tulee jotain huolia niin minä käännyn sisäänpäin ja mietin niitä itsekseni pitkän aikaa ennen kuin kerron niistä
ääneen. Hän haukkui minut huoraksi ja narsistiksi koska hänestä mietteliäs hiljainen olemukseni ja vetäytyminen omaan rauhaan pohdinta vaiheessa oli muka todiste pettämisestä
Hän ei koskaan pystynyt hyväksymään minun introverttiutta vaan aina syyllisti ja haukkui siitä. Ehkäpä se sit on niin ettei sellainen ekstrovertti sit pysty seurusteleen introvertin kanssa koska hän ei vain mitenkään
Ymmärtä sitä vetäytymistä itsekseen pohtimaan vaihetta ja sitä yksinäisyyden tarvetta herkittäin.
Jos haluaa suhteeseen niin täytyy pystyä oleen valmis hyväksyyn toisen erilaiset tavat kohdata asioita
Toinen purkaa puheella ja toinen ehkä urheilulla ja itsekseen miettimällä
Toinen ei ole suhteessa täyttämässä haavekumppaninne paikkaa vaan olemassa oma luonteensa. Tietysti tahallisesti sinua loukkaamatta- eikukaanootäydellinen
Noi sun kaikki vaatimuksesi oli osin jopa turhia ja pikkujuttuja, kukaan ei oo täydellinen. Sensijaan tuo ainut juttusi, joka oli mielestäsi vähäpätöinen ja suvaitsevaisuudesta vain kiinni on olennaisen tärkeä suhteen onnistumisen kannalta! Ihminen voi ja suhteessa pitääkin ymmärtää erilaisuutta, mutta kumminkin päin ja niin, että ymmärtää ettei toimillaan ahdista liikaa toista. Tästä esimerkkinä hyvin yleinen tilanne, joka hoitamattomana aiheuttaa erojakin on ristiriitatilanteiden hoitaminen, kommunikaatio. Eli toinen äänekäs, hyökkäävä ja toinen vetäytyvä ja kumpaakin ahdistaa toistensa toiminta, ratkaistavissa jos halua, tahtoa ja kykyä ratkoa ongelmia löytyy. Miesten aivot voi olla rakenteeltaan niin jäykät, että tuota ei pysty muuttamaan siis ymmärtämään ja tämä on faktaa ei haukkumista.
- Hehh_heh
eikukaanootäydellinen kirjoitti:
Noi sun kaikki vaatimuksesi oli osin jopa turhia ja pikkujuttuja, kukaan ei oo täydellinen. Sensijaan tuo ainut juttusi, joka oli mielestäsi vähäpätöinen ja suvaitsevaisuudesta vain kiinni on olennaisen tärkeä suhteen onnistumisen kannalta! Ihminen voi ja suhteessa pitääkin ymmärtää erilaisuutta, mutta kumminkin päin ja niin, että ymmärtää ettei toimillaan ahdista liikaa toista. Tästä esimerkkinä hyvin yleinen tilanne, joka hoitamattomana aiheuttaa erojakin on ristiriitatilanteiden hoitaminen, kommunikaatio. Eli toinen äänekäs, hyökkäävä ja toinen vetäytyvä ja kumpaakin ahdistaa toistensa toiminta, ratkaistavissa jos halua, tahtoa ja kykyä ratkoa ongelmia löytyy. Miesten aivot voi olla rakenteeltaan niin jäykät, että tuota ei pysty muuttamaan siis ymmärtämään ja tämä on faktaa ei haukkumista.
Uskottomuus ja valehtelu ovat siis vähäpätöisistä suhteessa?
- Knainen
eikukaanootäydellinen kirjoitti:
Siis en ymmärrä nyt täysin näkemystäsi ? Nyt ei puhuta mistään vähäpätöisestä ulkonäkö, koulutus ja omaisuus asiasta vaan hyvin pitkälle ihnisduhdetaidoista jotka on välttämättömiä kun elät 50 v jonkun kanssa samassa talossa jakaen kaiken.
Minusta aika monet suhteet lahoaa siihen kun toinen hyppii jakamassa persettään ympäri kyliä ja sitten joku on nähnyt sen ja pudottaa pommin puolisolle että muutes se sun mies tai nainen hyppii vieraissa. Usein tappelut ja kriisi jonka finaali on ero. Mutta se voi olla vuosienkin kylmänsodan tai kunnon tulituksen draamaa suhteessa ennen finaalia
Epärehellisyys on monet suhteet vienyt eroon, tuttavan suhde ajautui eroon niinkin vakavan epärehellisyyden takia kuin toisen aviopuolison vero ja talouspetos joita oli tehnyt salaa avioliitossa. Viimeinen silaus ihan pettäminen. Eron yhteydessä veloista puolet tuli toisenkin maksettavaksi vaikka hän niitä ei ollut tehnyt. Käsittääkseni toinen oli vaan valehdellut vuosia maksaneensa yhteisen lainan lyhennyksiä ja laskuja mutta koskaan ei ollut niitä maksanut.
Siitä seurasi petetyn puolison syöksykierre eron jälkeen. Hän alkoholisoitui ja lopulta kuoli alkoholiin
Jos ajattelee taasen vain omaa hyvinvointiaan suhteessa niin toinen saattaa olla jatkuvasti tyytymätön suhteessa ja lopulta haluaa erota.
Jos introverttius on ongelma niin vaihtaa sitten seurustelukumppania sillä luonne on synnynnäinen ja pysyvä. Se on se koko ihminen ja jos se koko ihminen ei miellytä niin miks ihmisen kanssa on? Motiivi on silloin väärä! Ainakaan rakkaus se ei ole.
Itsekin olin sellainen että jos jotain huolia oli muutamia tunteja tai max 2-3 päivää mietin asiaa itsekseen ja sit kerroin fiiliksistä.
Tietenkin jos joku onnettomuus, sairaus, kuolema sattunut sen tapahtuman kerron heti mutta siitä mitä ajatuksia ja tunteita itselläni siitä on. Niistä avaudun vasta kun ne on mun omassa päässä järjestyksessä ja olen kykenevä ilmaisemaan niitä järjellisin lausein. Siihen menee muutama tunti tai päivä.
Jos se tapa on väärä niin sit pitää vaihtaa minut toiseen sillä olen ollut tällai reagoiva niin pitkälle lapsuuteen kuin suinkin muistan.
Jos olisin muuta minun pitäisi vaihtaa itseni kokonaan toiseksi ihmiseksi
- Analisoija
Kauheeeeeen pitkä analyysi suhteen aloittamisesta! Jos toisesta pitää niin joutuu katsomaan sormien välistä niitä huonojakin piirteitä oli se sitten pettämistä tai pahan hajuisia pieruja.
- Knainen
Tosiasioita
Jos meinaan haluaa ihan pidemmän suhteen siitä
Tietty jos haluaa panosuhteen vaan niin asia helpottuu ja moni listan asia poistuu
Asiat vaikeutuu kun tarkoitus on jakaa toisen kanssa koko elämä eikä vain sänkyä silloin tällöin
Mitä pidempää suhdetta haluaa saada aikaan sitä enemmän nuo
Asiat pitää sisäistää
Muuten suhteesta jää tynkä
- turvallisuudentunne
Pystyn näkemään itseni parisuhteessa vain sellaisen miehen kanssa, jonka tunnen melko hyvin ja pidän hänen luonteestaan ja tavoistaan toimia.
- Typerällemiehelle
Jos eroat niin voit tulla kysymään. Kyllä sinulla täytyy sen verran järkeä olla etten ihan kaikkeen ryhdy. Sait itse valita ja et edes perustellut kovinkaan hyvin miksi päätit olla eroamatta? Toki jaksoin kuunnell ongelmiasi pitkään ja kunnoitin kumppaniasi. Omatuntoni on puhdas mutta sinun käytös ja puheet eivät kohtaa. Toki myönnän että itselläkin oli elämä sekaisin ja tuntui kuin molemmat olisi kokeneet samoja juttuja. Näin jälkikäteen kun sinua seuraan olen nähnyt ettei puheeai pidäkkään paikaansa. Varsinkin mitä kerroit elämästäsi ei ole kyllä paikaansa pitävä. Tiedän että valehtelit törkeästi käyttäen minua hyväksi kun oma elämä sekaisin. Enkä nähnyt tai älynnyt mitä vedit. Nyt säälin sinua. Ja kumppanillesi kerroin niin ettei tiedä kuka olen. Ei näymmä uskonut. Nyt molemmat säälittävässä elämässä jonk läpinäen. Toki tiedän halusi mutta jotain pitää kunnoittaa. Se et ole sinä joten kun erooat voit ottaa yhteyttä. Muuta yhteyttä en halua.
- MinustaTuntuu
Kauhealta, koska en tiedä varmasti kuka on se oikea. Se on hän. Mutta en tiedä kuka hän on. Mutta minulla on hyvä aavistus. Minusta on helpottavaa etten saa aivan kaikkea periksi. Sanoin juuri siitä nallesta sen ja nyt olen onnellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646237
- 635639
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284585- 573909
- 143815
- 323239
- 683009
- 592856
- 702609
- 471960