Haetaan asuntosijoittamisesta kiinnostunutta!

Olisitko kiinnostunut sijoittamaan pienen summan kiinteistoon, johon muuttaisin vuokralle? Ota yhteys klikkaamalla nimimerkkiäni, niin kerron lisää. Kiitos!

9

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessa olisi noin 15000 euron sijoituksella vuokratuottoa noin 350 euroa per kuukausi. Olen luotettava vuokranmaksaja ja vakituista kotia vailla.

• Kiinnostustaon

Missäpäin suomea kohde sijaitsee?

• Nyt vasta huomasin viestin. Pohjois-Suomessa sijaitsisi, tarkemmin sanoen sen teollisuuskeskittymän keskellä ja tulevan jäämerenradan varrella olisi myöskin. Ota rohkeasti yhteyttä, niin saat luotettavan vuokralaisen!

• IhanaaTyhmyytta

Minkälaiset kulut on kyseisestä kiinteistöstä on?
      15000 sijoituksella 350 tuottoa kk on nobrainer .
      Joten lähtötiedoissa on pakko olla jotain puuttuvaa tai tahallaan peiteltyä.
      Nykyisen omistajan selkeästi tulisi vuokrata, ei myydä.......

• Kiinteistövero on ainut kuluerä. Muut ns. juoksevat kulut maksaisi itse vuokralainen.

• Kiinnostustaon

Missä kunnassa? Ei nyt oikein riitä tieto, että pohjois-suomessa. Kyseessä ilmeisesti joku vanha omakotitalon räiskä? Vai mikä?

• Laita viestiä, niin kerron kunnan nimen. Klikkaa nimimerkkiäni, niin näet meiliosoitteen. Alue siis lounais-lapin seutu. Kyseessä on juurikin omakotitalon tarve vuokra-asunnoksi.

• fdlksdkjdsklfjsdlsk

Pakko olla jotain hämärää tässä, kyllähän nyt töissäkäyvä saa vaivaiset 15 tonnia lainaa itsekin ilman ulkopuolisia "sijoittajia" senkun käy pyytämässä vaan.

• dklfjsdlkjlkdfjsdkl

Siis pankista saa noin vähät rahat lainaa, ostaahan ne toiset kalliimpia autojakin kuin tuo vähäpätöinen summa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe