Haetaan asuntosijoittamisesta kiinnostunutta!

Olisitko kiinnostunut sijoittamaan pienen summan kiinteistoon, johon muuttaisin vuokralle? Ota yhteys klikkaamalla nimimerkkiäni, niin kerron lisää. Kiitos!

9

113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessa olisi noin 15000 euron sijoituksella vuokratuottoa noin 350 euroa per kuukausi. Olen luotettava vuokranmaksaja ja vakituista kotia vailla.

    • Kiinnostustaon

      Missäpäin suomea kohde sijaitsee?

      • Nyt vasta huomasin viestin. Pohjois-Suomessa sijaitsisi, tarkemmin sanoen sen teollisuuskeskittymän keskellä ja tulevan jäämerenradan varrella olisi myöskin. Ota rohkeasti yhteyttä, niin saat luotettavan vuokralaisen!


    • IhanaaTyhmyytta

      Minkälaiset kulut on kyseisestä kiinteistöstä on?
      15000 sijoituksella 350 tuottoa kk on nobrainer .
      Joten lähtötiedoissa on pakko olla jotain puuttuvaa tai tahallaan peiteltyä.
      Nykyisen omistajan selkeästi tulisi vuokrata, ei myydä.......

    • Kiinteistövero on ainut kuluerä. Muut ns. juoksevat kulut maksaisi itse vuokralainen.

      • Kiinnostustaon

        Missä kunnassa? Ei nyt oikein riitä tieto, että pohjois-suomessa. Kyseessä ilmeisesti joku vanha omakotitalon räiskä? Vai mikä?


      • Laita viestiä, niin kerron kunnan nimen. Klikkaa nimimerkkiäni, niin näet meiliosoitteen. Alue siis lounais-lapin seutu. Kyseessä on juurikin omakotitalon tarve vuokra-asunnoksi.


    • fdlksdkjdsklfjsdlsk

      Pakko olla jotain hämärää tässä, kyllähän nyt töissäkäyvä saa vaivaiset 15 tonnia lainaa itsekin ilman ulkopuolisia "sijoittajia" senkun käy pyytämässä vaan.

      • dklfjsdlkjlkdfjsdkl

        Siis pankista saa noin vähät rahat lainaa, ostaahan ne toiset kalliimpia autojakin kuin tuo vähäpätöinen summa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      487
      5053
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1782
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      96
      1526
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1407
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1389
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      54
      1307
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1105
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1040
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      915
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      914
    Aihe