Haetaan asuntosijoittamisesta kiinnostunutta!

Olisitko kiinnostunut sijoittamaan pienen summan kiinteistoon, johon muuttaisin vuokralle? Ota yhteys klikkaamalla nimimerkkiäni, niin kerron lisää. Kiitos!

9

292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessa olisi noin 15000 euron sijoituksella vuokratuottoa noin 350 euroa per kuukausi. Olen luotettava vuokranmaksaja ja vakituista kotia vailla.

• Kiinnostustaon

Missäpäin suomea kohde sijaitsee?

• Nyt vasta huomasin viestin. Pohjois-Suomessa sijaitsisi, tarkemmin sanoen sen teollisuuskeskittymän keskellä ja tulevan jäämerenradan varrella olisi myöskin. Ota rohkeasti yhteyttä, niin saat luotettavan vuokralaisen!

• IhanaaTyhmyytta

Minkälaiset kulut on kyseisestä kiinteistöstä on?
      15000 sijoituksella 350 tuottoa kk on nobrainer .
      Joten lähtötiedoissa on pakko olla jotain puuttuvaa tai tahallaan peiteltyä.
      Nykyisen omistajan selkeästi tulisi vuokrata, ei myydä.......

• Kiinteistövero on ainut kuluerä. Muut ns. juoksevat kulut maksaisi itse vuokralainen.

• Kiinnostustaon

Missä kunnassa? Ei nyt oikein riitä tieto, että pohjois-suomessa. Kyseessä ilmeisesti joku vanha omakotitalon räiskä? Vai mikä?

• Laita viestiä, niin kerron kunnan nimen. Klikkaa nimimerkkiäni, niin näet meiliosoitteen. Alue siis lounais-lapin seutu. Kyseessä on juurikin omakotitalon tarve vuokra-asunnoksi.

• fdlksdkjdsklfjsdlsk

Pakko olla jotain hämärää tässä, kyllähän nyt töissäkäyvä saa vaivaiset 15 tonnia lainaa itsekin ilman ulkopuolisia "sijoittajia" senkun käy pyytämässä vaan.

• dklfjsdlkjlkdfjsdkl

Siis pankista saa noin vähät rahat lainaa, ostaahan ne toiset kalliimpia autojakin kuin tuo vähäpätöinen summa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe