Olisitko kiinnostunut sijoittamaan pienen summan kiinteistoon, johon muuttaisin vuokralle? Ota yhteys klikkaamalla nimimerkkiäni, niin kerron lisää. Kiitos!
Haetaan asuntosijoittamisesta kiinnostunutta!
9
133
Vastaukset
Kyseessa olisi noin 15000 euron sijoituksella vuokratuottoa noin 350 euroa per kuukausi. Olen luotettava vuokranmaksaja ja vakituista kotia vailla.
- Kiinnostustaon
Missäpäin suomea kohde sijaitsee?
Nyt vasta huomasin viestin. Pohjois-Suomessa sijaitsisi, tarkemmin sanoen sen teollisuuskeskittymän keskellä ja tulevan jäämerenradan varrella olisi myöskin. Ota rohkeasti yhteyttä, niin saat luotettavan vuokralaisen!
- IhanaaTyhmyytta
Minkälaiset kulut on kyseisestä kiinteistöstä on?
15000 sijoituksella 350 tuottoa kk on nobrainer .
Joten lähtötiedoissa on pakko olla jotain puuttuvaa tai tahallaan peiteltyä.
Nykyisen omistajan selkeästi tulisi vuokrata, ei myydä....... Kiinteistövero on ainut kuluerä. Muut ns. juoksevat kulut maksaisi itse vuokralainen.
- Kiinnostustaon
Missä kunnassa? Ei nyt oikein riitä tieto, että pohjois-suomessa. Kyseessä ilmeisesti joku vanha omakotitalon räiskä? Vai mikä?
Laita viestiä, niin kerron kunnan nimen. Klikkaa nimimerkkiäni, niin näet meiliosoitteen. Alue siis lounais-lapin seutu. Kyseessä on juurikin omakotitalon tarve vuokra-asunnoksi.
- fdlksdkjdsklfjsdlsk
Pakko olla jotain hämärää tässä, kyllähän nyt töissäkäyvä saa vaivaiset 15 tonnia lainaa itsekin ilman ulkopuolisia "sijoittajia" senkun käy pyytämässä vaan.
- dklfjsdlkjlkdfjsdkl
Siis pankista saa noin vähät rahat lainaa, ostaahan ne toiset kalliimpia autojakin kuin tuo vähäpätöinen summa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078