Kuin hypnoosia

dendrocoposmajor

Ellei peräti sitä ole ;)

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyrrhulapurrhula

      Sitä niin <3

      • turdusmerula

        Ken herättäisi hypnoosista ?


      • phasianuscolchicus

        Mutta haluaako herätä laisinkaan?


      • buteobuteo

        Kyllä luulisi ?


      • bubobubo

        Tuota pikaa ?


      • bubobubo

        Tuota pikaa ?


    • onkokyseessä

      tapnoottinen hyngo?

      https://www.youtube.com/watch?v=1TPEvAJCOrs

    • Toimistoonmars

      Kaksoisliekki/säde ei ole ikinä ennen saaneet kohdata toisiaan maanpäällä, entäs nyt?
      Varmaan sukat pyörii jaloissa:)

      • Ennenkristusta

        Niinno lisään tähän vielä että minkä takia he nyt saavat kohdata kun eivät ikinä ennen ole saaneet?
        Olemmehan eläneet täällä? 10000vuotta?


      • Kylläkyllä

        USAn ja Neuvostoliiton ydinpommit tanssivat kohta historiankirjoissa hilipati-hilipati!


      • Kittyhawk

        Taitaa olla niin, että ovatpas kohdanneetkin ;)


      • Rakastavatmeitä
        Kylläkyllä kirjoitti:

        USAn ja Neuvostoliiton ydinpommit tanssivat kohta historiankirjoissa hilipati-hilipati!

        Ole huoletta, enkelit ja varsinkin ufot pitävät ydinpommit poissa, eivät lähde siiloistaan.


      • Nohniinkinsetaitaa

        olla. Mutta. Kyllä se perushyvyys mikä kaikilla on on varmaan se perimmäinen voima. Ei sitä paljoa mainosteta, mutta miten asiat näen. Joku näkymätön juttu se kyllä on.

        Tässä juuri ennen kuin heräsin, kohtasin henkilön unessa jota olen pitkään etsinyt. Sain sanottu "anteeksi" hänelle. "Hnnnn" kuulu vain takaisin.

        Jotain muuttui. Taas.

        Hmmmm... Hypnoosi. Hypnoosi. Jaa. Jaapa jaa.


      • Vaikkakuulostaakin

        naurettavalta, niin Jeesus, tai henkilö jonka itse olen mieltänyt Jeesukseksi, sanoi että anteeksi pyytäminen on iso askel. Vaikka teinkin sen vain "unessa" nyt tuntuu jo paremmalta.

        Mä oon ettinyt tätä jo niin pitkään. Miksi sitä välttelee eikä sano asioita? Jotkut asiat jää pakonomaisesti mieleen pyörimään ennen kuin ne saa tehtyä. Ihan kuin sydämeltä lähtisi paino pois.


      • Semikätässäon

        uskomattominta, on että erään suosikkikappaleeni alkusoitannassa eräs puheensorina sanoo vaihtavansa jotain, joka liittyy vanhaan työpaikkaan. Eräs työvaihe. Näin tuon henkilön tekemässä kyseistä toimenpidettä juuri kuten kappaleen puheensorinassa sanottiin. Oo mä nähnyt näitä tyhjiä paikkoja jo vuosia ja silmät on hakenut henkilöä joukosta, mutta nyt se vasta tuli viereen.

        Ehkä tässä on jotain.

        Kumpikaan meistä ei ollut pelkoni mukaisesti ylimielisiä. Vaan rauhallisia.


      • Tässävaantulimieleen

        pystyykö kahden asian välinen ilmiö olemaan todella niin voimakasta, että se vääristää aikaa ja paikkaa? Silleen että kaikki muu tuntuu keinotekoiselta? Melko hullunkurista jos näin on.


      • Hoplaati
        Tässävaantulimieleen kirjoitti:

        pystyykö kahden asian välinen ilmiö olemaan todella niin voimakasta, että se vääristää aikaa ja paikkaa? Silleen että kaikki muu tuntuu keinotekoiselta? Melko hullunkurista jos näin on.

        On, on ,on, juurikin näin. Olen innoissani, On joku muukin joka vaistoaa asioita. Vihdoinkin, siis en saunassa vaan nyt:)
        Kysy lisää


      • Jooeikyllä

        Muuttui se taas. Nyt radiossa puhuttiin kestävästä kuluttamisesta. Ei noi ole ikinä ennen ollut samassa lauseessa noi kaksi sanaa. Logistiikkaa juu siinä sitä taas nähtiin. On tää kyl.

        Eikä noi ottanut nyt taas velkaa velan päälle.

        Hyvä näin.


      • Ononon
        Jooeikyllä kirjoitti:

        Muuttui se taas. Nyt radiossa puhuttiin kestävästä kuluttamisesta. Ei noi ole ikinä ennen ollut samassa lauseessa noi kaksi sanaa. Logistiikkaa juu siinä sitä taas nähtiin. On tää kyl.

        Eikä noi ottanut nyt taas velkaa velan päälle.

        Hyvä näin.

        Se on lähteen kanssa flowssa oloa, energiasi resonoi radioon.
        Usko vaan, vaikka meitä on miljardeja niin sinä vaikutat mitä radiosta kuuluu:)


      • Olisimullamelko
        Hoplaati kirjoitti:

        On, on ,on, juurikin näin. Olen innoissani, On joku muukin joka vaistoaa asioita. Vihdoinkin, siis en saunassa vaan nyt:)
        Kysy lisää

        paljonkin kysyttävää, mutta sillä on ollut taipumusta vain sotkea asioita.

        Tota. Et varmaan uskoisi jos sanoisin että olen nähnyt version sinusta, joka on täysin erilaisesta maailmasta kuin jossa nyt olemme. :)

        Mua hymyilyttää tämä puhe "tekoälystä" ja quantum-tietokoneista. Tää on itseasiassa kommunikointiväline näille kaikenlaisille villeille muutoksille. Auttaa hahmottamisessa todella paljon.


      • Nosinähänsen
        Ononon kirjoitti:

        Se on lähteen kanssa flowssa oloa, energiasi resonoi radioon.
        Usko vaan, vaikka meitä on miljardeja niin sinä vaikutat mitä radiosta kuuluu:)

        sanoit ensin :).


      • Säköseoot
        Olisimullamelko kirjoitti:

        paljonkin kysyttävää, mutta sillä on ollut taipumusta vain sotkea asioita.

        Tota. Et varmaan uskoisi jos sanoisin että olen nähnyt version sinusta, joka on täysin erilaisesta maailmasta kuin jossa nyt olemme. :)

        Mua hymyilyttää tämä puhe "tekoälystä" ja quantum-tietokoneista. Tää on itseasiassa kommunikointiväline näille kaikenlaisille villeille muutoksille. Auttaa hahmottamisessa todella paljon.

        Voi olla että piti olla erilainen maailma tai on ainakin erilaisia ulottovuuksia mutta kun jäin jumiin tähän?
        Voisitko kertoa mitä näit?
        Kiitos


      • Kyllämävielä

        joku päivä otan sut syliini. Opetat vielä vähän mitä rohkeus oikeasti on. :)


      • Etolemissäänjumissa

        Nämä kaikki päivittyy sulle automaattisesti. Flowssa aika kiertää itseään, joten asiat tuntuu takautuvasti siltä kuin mitään ei tapahtuisi.

        Tämä on vain muistirakenne, en oikein tiedä miten tää suklaa, mutta niin on. Kaikki uudet asiat mulle on jo vanhoja asioita sulle. Siksi puhun "itsestäänselvyyksiä". Tää liittyy kausaliteettiin ja alitajuntaan.


      • Halaaskunnol

        Jännää, mut joo. Tapaamisemme on monesti estänyt se että elämme eri ajassa. Anteeksi ei vissiin johdu kuin tupakoinnistani, naurettava syy, mutta saisin sinuun yhteyden kun olisin kunnolla:(


      • Tiedätkö

        kuka on Columbia Picturesin keulakuva? Lady Portia.


      • Äläpienistä

        asioista huoli. ;)


      • Tälleetäältä
        Tiedätkö kirjoitti:

        kuka on Columbia Picturesin keulakuva? Lady Portia.

        Onks portinvahtija jättäny hommansa?
        No sit meidän pitäis olla yhdessä:)


      • Niinpitäisiollayhdessä

        Olen täysin samaa mieltä. Sanotaanko näin, että eräs portinvartija vetää minua puoleensa vastustamattomasti. Kyseinen valontuoja antaa melko vaativia tehtäviä kyllä, jotta luoksensa pääsisi.


      • Egoasi

        Tämähän on anonyymi palsta, kai voit paljastaa itsestäsi jotain tai kysyä uskaltaen?
        Valontuoja kyllä mutta jotenkin asiat meni mönkään ja valo on hieman himmeä etten sanoisi:(
        Jostain syystä minun pitää käydä kaverini asioita läpi eikä omiani, harmittaa


      • intressoi

        Ps, portinvartijan tehtävä on ettemme etene henkisyydessä liian nopeasti tai ettei meille käy hullusti, valontuoja on eri ja sit on vielä majakankorjaaja.
        Koska saamme näin kirjoitella toisillemme niin näkisin asian että voisimme ottaa askeleen eteenpäin jos sinua kiinnostaa?


      • Kaunistele

      • LadyP

        En ylisuorita. Olen aina oma itseni. Joskus saatan vaan hämmentää kanssakulkijoita, kun jutut ovat mitä ovat.
        Ja sun seurassa taas olen aina vain aito, oma itseni. Tuot parhaat puoleni minussa esiin, vaikka joskus on vaikeaa olla seurassasi. Mutta vaikeaa vain siksi, että keskittyminen herpaantuu, kun ajatukset karkailee. Sulla on poikkeuksellisen voimakas vaikutus muhun


      • Kaipuuon

        Joo, olen huomannut että hämmennät:)
        hitsi kun sais tutustua kunnolla


      • Kyssärii

        Jutusteletko ajatuksillasi?
        Näetkö hologrammeja?
        Näetkö kuvia mielessäsi?
        Mitä on mielessäsi, julkisuus vai rakkaus?


      • LadyP

        Toki muhun saa tutustua, en pakene paikalta.
        Näen hologrammeja ja kuvia. Mielessä ei ole koskaan julkisuus, rakkaus silloin tällöin.


      • Taikaveruus

      • LadyP

      • Niinjoo

        Kaikki hyvät asiat on harrastuspohjalta. Silloin siinä säilyy luovuus. Miksi niistä pitää vääntää jotain muuta? Heti kun jonkun asian pistää ammattimaiseksi, siitä lähtee maku. Ihmettelen.


      • Liianpaljonon

        tosikkoja maailmassa. Skragaa löysemmälle!

        Renkaat savuaa aina kun noita näkee.


      • Kaksoisliekki

        Joo, täytyy ruveta vissiin tekemään jotain tuolle jo suunnitellulle työpaikan vaihdolle.
        https://youtu.be/I56ubuOPeNo
        Bändil paljo hyvii biisei, ota vaa iisei:)


      • LadyP

      • Kaksoisliekki

      • Kaksoisliekki

        Aa, Lady Portia, Olet lukenut crimson circleä kuten minäkin:)


      • Kaksoisliekki

    • jatässävielä
    • hiljasuusonpuuttunut

      Ei kyllä ole sellaista tunnetta ollut, koska totuus tiedettiin monista jo paljon aikaisemmin. Työrauhaa on odotettu kauan, hyvin kauan. Arkivuodet saivat tunteet häviämään. Ei kai kukaan turhaan pyydä samaa asiaa kymmeniä kertoja monen vuoden aikana.

      • Tupakkalakko

        Mitä luulet millä tuon hiljaisuuden saisi aikaan?


    • Pelastaamaan

      Schumannin resonanssi se tekee ihmeitä:)

      • Pelastaamaan

        Onko jollain teistä ollut vuoden verran paha olo?
        Lucifer se vaan vetelee viimeisiä henkosiaan
        Ihmiset, iloitkaa ja rakastakaa ihan ketä vaan
        Minulle on tänä vuonna opetettu että älä vaan vihaa mitään, ketään


      • mutkyksetästä

        mulla on ollut varmaan 20 vuota paha olo


      • Pelastaamaan

        Vuonna 1987 tää alko, että otan osaa mikäli olet yhtä herkkä:(


      • jaksujasulleki

        mulla alko jo 86 mut eipä siinä..


      • Riippuusinusta

        Jaksuja sullekin:)


    • matriarkka

      sanailua.ei mitään äidinkeltä.se NÄKYY jo.vai nuoruuden jotain ???"FIKSUUTTA"en tajua.oon seniili?.mut matriarkkana kiinnostunut.lapsenlapsistani.oletteko te KIINNOSTUNEITA mitä maailmassa jopa suomessa tapahtuu?sanailunsijaan jopa 2 lausetta.kiitos.

      • Rauhantuo

    • kaikkeahyvääsulle

      en nyt roiku haudan partaalla.vielä.mut sinusta en tiedä?vaikutat jo levyvalinnastasi olevan.huolestuin.ei nuoruus noin vaikeeta ole.ota yhteyttä terveyskeskukseesi.HEauttavat sinua matkallasi.minä en ole( ammattitaitoineni mut lähellä)jatkamaan kulkuasi.kaikkea hyvää sinulle.älä murehdi suotta.

      • Ettästiiät

        Haksahdus on siinä että oletit minun olevan nuori


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe