Kumpi mies?

Maria111

Minulla on kaksi potentiaalista miesehdokasta, mutta en osaa päättää kumpi heistä olisi sopivampi minulle. Tämä tilanne on stressannut minua pitkään. Ensimmäistä miestä kohtaan tunteeni ovat todella suuret, mutta toinen mies on taas erittäin saman henkinen kuin minä. Kumpi näistä miehistä on minulla oikea?

11

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onelife

      Kunhan et peliä ala pelaamaan. Jos molempien kanssa olet treffeillä käynyt ja tiedät mitä heillä on tulevaisuuden suunnitelmia.
      Kyllä se sydän kertoo💘

    • TuskanParahdus

      Laita heidät vääntämään kättä tai juoksemaan satasen aidat.

    • Heps-kuk-kuu-näkijä

      Tsiigasin boltsista. Siin näky, et jompi kumpi tai sit ei kumpikaan. Päätä itse.

      • Mitä sitä boltsista tsiikaa,ota se kumpi tottelee eikä kyseenalaista päätöksiäsi,ampuu koiran kun käsket,kun kaverisi arvokoira on raskaana niin pummaat/huijaat ilmaisen naaraspennun jonka myyt pentutehtailijalle...perintöä katsot ja otat rikkaamman,pääasia silti ettet jää miehen varjoon niinkuin esim. komean "rokkari"-rakennusmestarin H:linnasta.Ota se joka siivoaa,tekee ruuat,kun sinä harrastat töiden tekemistä valokuvaamon omistajana niin ota hänet joka jaksaa tehdä töitä perheen ja sinun harrastusmaisesi "yrittämisen" puolesta.Ota juuri se mieleltään saamaton nahjus joka palvoo sinua.Hän sopii koska et tunne uhkaa siitä että hän on perheenpää,ulospäin ei näy mutta pyyhit kenkäsi tähän nöyristelevaan muka mieheen joka on urhea metsästäjäkin,vitun pelle se on.


    • kummalla

      lie isompi.
      ota se ja ainakin voit kehua saaneesi suurta.

    • Jokuvaanjostakin

      Sydän itkee ja haluaa lähelle ,mutta järki päättää.

    • SEKSIVIE

      Paremoi et ota kumpaakaan ,kaikki häviätte ja sulta väärin pelata ja laittaa toinen varalle,ilman että miehet tietää toisten olemassa olosta,salailua ja ilkeetä tollanen. Et voi taata että se samankaltainen mies olisi parempi kuin toinen jota kohtaan tunteita enemmän,samankaltainen ehkä kaverin menettelisi mutta tunteiden pitää ratkaista,,,,kyllä voi erilaistakin rakastaa ....melko ainoa ratkaisu olla molempien kanssa polymoorisesti tai sit vain kaverina,,seksiä saa kait molemmilta mut sekö sit ainoa hyvä piirre jos toinen siinä parempi? ole molempien kanssa,,,kato toimiiko se ja kumpi vetää enempi puoleensa,,,jännä vai kaverimies,,,,jos on kanttia siis!

    • ihmisten-luulot

      Molemmilla todennäköisesti sua parempi tyttöystävä jo? Käyttävät sua huoranaan koska vaihtelu virkistää Mene peilineteen ja katso rehellisesti mitä annettavaa sinulla on.

    • elämäät

      i ihme että muunmaalaiset pitää suominaisia hutsuina jakorasioina,luulevat itestään liikoja jos 2 hemmoa haluaa pumpata...liikaa katsonut ritarisankari sarjoja,,,prinsessa valitsee sen oikean ja plää plää plää,saahan siitä jänniä luuloja omasta itsestään ja tuntee hetken vallantunnetta harhaisena.

    • Jokareikään

      Toinen lykkää peräreikä ja toinen sinne pimplooraan, niin kaikille on jotain.

    • NirsousMaximus

      Sydänjuttuja voidaan manipuloida. Ainoa mitä et voi lyhyesti sanottuna huijata on kuinka laajasti pystyt ajattelemaan henkilöistä, näin ainakin omalla kohdallani. En osaa sanoa muuta kuin että itse en itselleni valitsisi kumpaakaan, mutta olenkin toosi nirso

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe