Olishan se ihan kiva edes tavata

vanhaelämäjatkuu

sut ihan kahestaan. Mut ei sekään taida onnistua.

97

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkautta_vain

      Olet tuskin kaipaamani henkilö, vaikka nimimerkki ja teksti ovatkin osuvat. Itse haluaisin edes tavata ja jutella kaiken selväksi. Tietää mitä hän ajattelee. Itse olen kertonut hänelle tunteistani. Se auttaisi ainakin minua.

    • SeOlisMunHaave

      Onnistuuhan tuo kun sovitaan vaan ihan oikeesti. Aikaa pitää toki järjestää, extempore on tosi vaikea ja jotain rajoitteitakin on, mutta ilman muuta tapaaminen olis minunkin toive.

      Luulisi meillä yhteisesti riittävän äly siihen, että tunnistetaan toisemme aukottomasti, jos kerran niin oikeasti halutaan. Jos aloittaa geneerisestä vihjeestä ja jos osuu, niin kyllähän vaikka joku tekstarin/soiton aika yksilöi aika simppelisti ;-) Kumpiakin löytyy, siinä yksi geneettinen näin kärkeen ;-)

      • Luunpala

        Setä-tohtori sanoi että mun vaivojen syy on geneettistä :)


    • Onnistuispajotenkin

      Niin, kännipäissään kun emme uskalla muuten puhua.
      Pikkujoulukausi on kylläkin ohi eikä mulla ole rahaa juosta baareissa:(

    • Tripleuho

      Sä pystyt halutessasi järjestämään meille aikaa kahden.

    • Oletrohkeampi

      Ehdota sinä??

    • vaionko

      Jos nyt laitettas onnistuun? Eihän tämä nyt niin vakavaa tämä elämä ole.

      • laitavaikkaviestiä

        Olet oikeassa, ei ole vakavaa. Olen avoin ehdotuksillesi.


      • Miksialoitus
        laitavaikkaviestiä kirjoitti:

        Olet oikeassa, ei ole vakavaa. Olen avoin ehdotuksillesi.

        Ollenkaan jos käy noinkin? Taidat olla se pellemies.


      • kukaonpelle

        Ja sinä tunnistit aloittajan mieheksi.


      • Nomieshän
        kukaonpelle kirjoitti:

        Ja sinä tunnistit aloittajan mieheksi.

        Ap onkin. Kai nyt sinäkin nyt senverran ymmärrät vai etkö.


      • Vainpakkipuuttuu
        laitavaikkaviestiä kirjoitti:

        Olet oikeassa, ei ole vakavaa. Olen avoin ehdotuksillesi.

        Tässä tapauksessa numero mihin viestin voi laittaa. Laitappa näkyviin.


      • eiköniin
        Vainpakkipuuttuu kirjoitti:

        Tässä tapauksessa numero mihin viestin voi laittaa. Laitappa näkyviin.

        Laitan. Sinne mistä sen löydät.


      • luulla_aina_voi
        Nomieshän kirjoitti:

        Ap onkin. Kai nyt sinäkin nyt senverran ymmärrät vai etkö.

        No en tunnistanut kun ei kuvaansa tuohon laittanut näkyviin. Ja eikä kyllä kukaan muukaan tuosta tunnistanut.


      • Vainpakkipuuttuu
        eiköniin kirjoitti:

        Laitan. Sinne mistä sen löydät.

        Kerro vielä kuka olet ja mistä sen numeron sitten löydän??


      • laitavaikkaviestiä
        Vainpakkipuuttuu kirjoitti:

        Tässä tapauksessa numero mihin viestin voi laittaa. Laitappa näkyviin.

        Hänellä on minun numeroni. Ellei sitten ole tuhonnut sitä.


      • Mitenkuten
        laitavaikkaviestiä kirjoitti:

        Hänellä on minun numeroni. Ellei sitten ole tuhonnut sitä.

        Mutta hyvin tulit vedätetyksi.


      • kjfkjfkjf
        laitavaikkaviestiä kirjoitti:

        Hänellä on minun numeroni. Ellei sitten ole tuhonnut sitä.

        hyvin kuitenkin kelpasi vaihtoehtoinen ihminen !!


      • laitavaikkaviestiä
        kjfkjfkjf kirjoitti:

        hyvin kuitenkin kelpasi vaihtoehtoinen ihminen !!

        Ei minulla ole ollut ketään vaihtoehtoista ihmistä.


      • Älävalehtelesiellä
        laitavaikkaviestiä kirjoitti:

        Ei minulla ole ollut ketään vaihtoehtoista ihmistä.

        Tuohan se oli nimimerkillä " vai onko " , hyvin hulppeasti kerroit olevasi avoin HÄNEN ehdotuksilleen !!


      • laitavaikkaviestiä
        Älävalehtelesiellä kirjoitti:

        Tuohan se oli nimimerkillä " vai onko " , hyvin hulppeasti kerroit olevasi avoin HÄNEN ehdotuksilleen !!

        Oletko yksinkertainen? Tämä on anonyymipalsta jossa peilataan omia ajatuksia. Joillakin nimimerkki vaihtuu lennosta, jotkut käyttävät samaa. Jos joku viesti vaikuttaa sellaiselta mikä voisi olla siltä omissa ajatuksissa olevalta henkilöltä niin siihen voi vastata kuin vastaisi tuntemalleen henkilölle. Sitten jos sattuisikin tapahtumaan ihme ja kaksi ihmistä todella tunnistaisi toisensa niin sehän olisi vain hienoa. Laita pipoasi löysemmälle.


      • Heh.Heh.Heh
        laitavaikkaviestiä kirjoitti:

        Oletko yksinkertainen? Tämä on anonyymipalsta jossa peilataan omia ajatuksia. Joillakin nimimerkki vaihtuu lennosta, jotkut käyttävät samaa. Jos joku viesti vaikuttaa sellaiselta mikä voisi olla siltä omissa ajatuksissa olevalta henkilöltä niin siihen voi vastata kuin vastaisi tuntemalleen henkilölle. Sitten jos sattuisikin tapahtumaan ihme ja kaksi ihmistä todella tunnistaisi toisensa niin sehän olisi vain hienoa. Laita pipoasi löysemmälle.

        Juu, just noin, ensin ollaan niin että ah sinä siellä ja aah sitä ja tätä ja sitten kun kaikki meneekin persiilleen niin sitten on vuorossa juuri tämä; etkö ymmärrä jne jne .. )) että seli seli vaan ))


      • haukotus
        laitavaikkaviestiä kirjoitti:

        Oletko yksinkertainen? Tämä on anonyymipalsta jossa peilataan omia ajatuksia. Joillakin nimimerkki vaihtuu lennosta, jotkut käyttävät samaa. Jos joku viesti vaikuttaa sellaiselta mikä voisi olla siltä omissa ajatuksissa olevalta henkilöltä niin siihen voi vastata kuin vastaisi tuntemalleen henkilölle. Sitten jos sattuisikin tapahtumaan ihme ja kaksi ihmistä todella tunnistaisi toisensa niin sehän olisi vain hienoa. Laita pipoasi löysemmälle.

        älä jauha joutavia, kyllä te jotkut todellakin ahkeraan pelailette eik siis peilailette ja sitten on pakko sepitellä hauskoja meriselityksiä, sinä lienet se yksi ahkerammista pel .. peilailijoista. juuri nämä rehvelimäiset kootut selitykset kertovat harmituksesta kun porukka on oikeilla jäljillä.


      • sad.but.true
        haukotus kirjoitti:

        älä jauha joutavia, kyllä te jotkut todellakin ahkeraan pelailette eik siis peilailette ja sitten on pakko sepitellä hauskoja meriselityksiä, sinä lienet se yksi ahkerammista pel .. peilailijoista. juuri nämä rehvelimäiset kootut selitykset kertovat harmituksesta kun porukka on oikeilla jäljillä.

        Olen lähes pettynyt ihmiskuntaan, kuinka halpa ja räkäinen kioskikirjallisuusmainen trollaus lätinä muuttuu vakavasti otettavaksi, pelle vie kuin pässiä narussa


    • Tuskinrohkeampi

      Paikka jossa vietimme aikaa pari viikkoa sitten?

      • Kadotetut

        Varmaan monet pikkujoulut vietetty samana perjantaina, harvemmat tosin samassa paikassa. Olitko kovin päissäsi 😁 entä kaveri jota kaipailet?


      • Tuskinrohkeampi

        Mistä päättelet että kyseessä on ollut pikkujoulut pari viikkoa sitten perjantaina joissa olisin voinut ollut päissäni?


      • Kadotetut

        Osui oikeaan tai ei niin älä huolestu, kunhan vaan pieraisin ilmoille villin veikkauksen. Eletään pikkujoulukautta ja humaltuminen on todennäköistä.


      • Tuskinrohkeampi

        Koska näen sinut?


      • Kadotetut
        Tuskinrohkeampi kirjoitti:

        Koska näen sinut?

        Tosissaanko kysyt? En todellakaan tiedä 😄


      • Tuskinrohkeampi

        Menen illaksi töihin tiedät mistä minut tavoittaa jos olet oikea ihminen.


      • Kadotetut

        Voin vakuuttaa etten ole kaipaamasi henkilö. Olen ensinnäkin nainen ja minun työpaikassani ei tehdä viikonloppu tai iltatöitä ilman erityistä syytä.


      • Tuskinrohkeampi

        Vaaleaa kaunotarta etsinkin täältä. Turhaan näköjään.


    • Illallavoisin

      Tuo olisi minunkin toive. Nähdä ja jutella. Niinkuin olisi pitänyt jo ajat sitten. Illalla 8 aikaan eilen "katsoit".

      • näin

        Missä nähdään tänään voisi onnistua.. niin "katsoin"


      • Illallavoisin
        näin kirjoitti:

        Missä nähdään tänään voisi onnistua.. niin "katsoin"

        Vaikea täällä sopia.... mulle sopisi myös tänään.


      • mitessitten

        No laita toista tietä viesti..


      • Illallavoisin
        mitessitten kirjoitti:

        No laita toista tietä viesti..

        Mikset sinä voi tällä kertaa?


      • mitessitten

        Kaatuko Mukan tämä nyt siihen, että et ota yhteyttä? Nyt on täysin sun valinta. Mahdollisuus nyt on heittety ilmaan..


      • illallavoisin
        mitessitten kirjoitti:

        Kaatuko Mukan tämä nyt siihen, että et ota yhteyttä? Nyt on täysin sun valinta. Mahdollisuus nyt on heittety ilmaan..

        mitä kautta? Sieltä sulle ei voi...


      • mitässitten

        Ai ei voi..keksi joku paikka kokeillaan sitten tätä kautta?


      • illallavoisin
        mitässitten kirjoitti:

        Ai ei voi..keksi joku paikka kokeillaan sitten tätä kautta?

        Käykö tässä niin kuin viimeksi...


      • illallavoisin

        Tarkennan.. minä tulen paikalle ja sinä et, oli vähän ikävää seistä yksin siellä.


      • mitässitten

        Nyt ei luovuteta.. sähköposti? mul on se kaikken tavallisin gmail etunimi sukunimi muodossa...


      • illallavoisin
        mitässitten kirjoitti:

        Nyt ei luovuteta.. sähköposti? mul on se kaikken tavallisin gmail etunimi sukunimi muodossa...

        Okei, laitoin sähköpostia. :)


      • mitässitten

        Koskas Meinaat sen laittaa?


      • illallavoisin
        mitässitten kirjoitti:

        Koskas Meinaat sen laittaa?

        Huomasin erään asian. Saat laittaa minulle. Samanlainen sähköposti löytyy täältäkin.


      • illallavoisin
        mitässitten kirjoitti:

        Koskas Meinaat sen laittaa?

        Arvasin, ettei postia tule. Olisikin ollut viimein kiva puhua asiat halki.


      • Mahdatkovieläreagoida

        Siis miten sä nyt käänsit tän sittenkin näin päin?


      • mennäännäillä
        Mahdatkovieläreagoida kirjoitti:

        Siis miten sä nyt käänsit tän sittenkin näin päin?

        Joku sai mut ottamaan askeleen taakse. Tiedät nyt miten saat yhteyden, jos haluat.


      • menevaanniillä
        mennäännäillä kirjoitti:

        Joku sai mut ottamaan askeleen taakse. Tiedät nyt miten saat yhteyden, jos haluat.

        Joku päätti puolestasi miten toimia?!

        Kasva aikuiseksi.


      • miksmäolenkiltti

        No mä laitoin hänelle viestiä.. Hölmö olin


      • turhaasuutut
        menevaanniillä kirjoitti:

        Joku päätti puolestasi miten toimia?!

        Kasva aikuiseksi.

        No ei.


      • mitenonm
        turhaasuutut kirjoitti:

        No ei.

        Saitko häneltä viestiä?


      • hyvääyötä
        mitenonm kirjoitti:

        Saitko häneltä viestiä?

        Tiedän tämän. Meinasin itsekin toimia samoin. Suojamuuri päälle.


      • mitenonm

        Onko nyt niin et sä et saanut minkäänlaista s.postia. Et edes roskapostiin?


    • Jatketaansamaanmalliin

      No ei näköjään. Vaikka järjestää ois maailman helpoin! Mut minkäs teet ku molemmat hannaa! Ja toisaalta, se voisi olla liian kivaa ja johtaa johonkin. Niin parempi näin!

      • Syyt

        Miks olet noin jyrkkä.


      • Jatketaansamaanmalliin
        Syyt kirjoitti:

        Miks olet noin jyrkkä.

        No alkaa tässä jo vähän turhautuu ku pari vuotta kestänyt tää pelleily. Toisaalta sekin olisi hyvä vaihtoehto että näkis, juttelisi ja halaisi ja sanoi hyvästit. Sit homman sais purkitettua ja vois unohtaa ja elää kuin tätä ei ois ikinä tapahtunutkaan.


      • Syyt
        Jatketaansamaanmalliin kirjoitti:

        No alkaa tässä jo vähän turhautuu ku pari vuotta kestänyt tää pelleily. Toisaalta sekin olisi hyvä vaihtoehto että näkis, juttelisi ja halaisi ja sanoi hyvästit. Sit homman sais purkitettua ja vois unohtaa ja elää kuin tätä ei ois ikinä tapahtunutkaan.

        Voidaanko tehdä niin?


      • Jatketaansamaanmalliin
        Syyt kirjoitti:

        Voidaanko tehdä niin?

        Joo. Olis tosi kiva. :)


      • Syyt
        Jatketaansamaanmalliin kirjoitti:

        Joo. Olis tosi kiva. :)

        No missä ja milloin?


      • Jatketaansamaanmalliin
        Syyt kirjoitti:

        No missä ja milloin?

        No vaikka tänään siellä missä nähtiin viimeksi? Mut mistä hitosta tiedän että olet hän.:D


      • jumalauta
        Jatketaansamaanmalliin kirjoitti:

        No vaikka tänään siellä missä nähtiin viimeksi? Mut mistä hitosta tiedän että olet hän.:D

        teitä pönttöpäitä, eihän täällä ole kuin teitä vähäjärkisiä jotka toimitte noin, tavataan ja missä ja hei, kukas sä olitkaan !! onneksi useimmille meistä sentään riittää pelkkä lukeminen ja opiksi ottamien teidän höpöndeereistänne.


      • Jatketaansamaanmalliin
        jumalauta kirjoitti:

        teitä pönttöpäitä, eihän täällä ole kuin teitä vähäjärkisiä jotka toimitte noin, tavataan ja missä ja hei, kukas sä olitkaan !! onneksi useimmille meistä sentään riittää pelkkä lukeminen ja opiksi ottamien teidän höpöndeereistänne.

        Etsä tiennyt et tää palsta on vertaistukea, paskanjauhantaa ja lottoa! :D


      • Syyt
        Jatketaansamaanmalliin kirjoitti:

        No vaikka tänään siellä missä nähtiin viimeksi? Mut mistä hitosta tiedän että olet hän.:D

        Minkä lasket "viimeksi". Ja mistä mäkään tiedän et se olet sä? :D


      • Jatketaansamaanmalliin
        Syyt kirjoitti:

        Minkä lasket "viimeksi". Ja mistä mäkään tiedän et se olet sä? :D

        No vaikka siitä kun nähtiin ihan livenä. Ja sun täytyisi olla mies. Olen nimittäin nainen.


      • Syyt
        Jatketaansamaanmalliin kirjoitti:

        No vaikka siitä kun nähtiin ihan livenä. Ja sun täytyisi olla mies. Olen nimittäin nainen.

        Olen mies. Se täsmää. Mutta, en ole nyt ihan varma paikasta.


      • Jatketaansamaanmalliin
        Syyt kirjoitti:

        Olen mies. Se täsmää. Mutta, en ole nyt ihan varma paikasta.

        No mitä jos nähtäisiin siinä ravintolassa missä kerran? Ei oo ku yks ravinteli mis ollaa nähty. :)


      • Zetorissa

        Joo nyt osui.


      • Syyt
        Jatketaansamaanmalliin kirjoitti:

        No mitä jos nähtäisiin siinä ravintolassa missä kerran? Ei oo ku yks ravinteli mis ollaa nähty. :)

        Olen lähdössä ulos tänään. Yritetään nähdä siellä.


      • Jatketaansamaanmalliin
        Syyt kirjoitti:

        Olen lähdössä ulos tänään. Yritetään nähdä siellä.

        Mäki. Mihin suuntaan oot menossa? Mä liikun tos kybän nurkilla.


      • eikuitenkaanosu
        Jatketaansamaanmalliin kirjoitti:

        No mitä jos nähtäisiin siinä ravintolassa missä kerran? Ei oo ku yks ravinteli mis ollaa nähty. :)

        Oispa pirkanmaalle tämä ja ollaanko nähty samassa ravintelissa parikin kertaa?


      • eikuitenkaanosu
        eikuitenkaanosu kirjoitti:

        Oispa pirkanmaalle tämä ja ollaanko nähty samassa ravintelissa parikin kertaa?

        Lisäyksenä vielä, pirkanmaalle M-miehelle.


      • Jatketaansamaanmalliin
        eikuitenkaanosu kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä, pirkanmaalle M-miehelle.

        Valitettavasti ei osu. Meni Hesaan. Ja paikka ei myöskään ollut Zetor.


      • alter.ego.mies

        Joo, ei tällainen jätetunkio ole paikka sopia tapaamisia eikä täällä sellaisia tehdäkään kuin vedätysmielessä/ärsyttääkseen. On se kumma, ettei lamppu vaan syty tämän itselleen kirjoittelevan miehenkuvatuksen kohdalla joka tämän aloituksen kirjoitti ja itseään leuan alta kutitteli


    • kysypois

      Kyllä se onnistuu, kysyt vaan.

      • Toivottavasti

        Hän kysyy sulta ja pääsette tapaamaan.
        Ainahan on kiva nähdä kaipaamansa ihminen.
        Viikonloppua.


    • SeNainenTöistäJaHaave

      Haluaisin kovasti sitä. Vain sopiminen puuttuu.

      • sijainti

        Mihinpäin tämä?


      • SinneSeMenee
        sijainti kirjoitti:

        Mihinpäin tämä?

        Pks, radan varrelle.


    • aitoriitta

      Kyllä se joku päivä vielä onnistuu. Mikäs siinä. Halattaisiin varmaan ensin ja sitten juteltaisiin mukavia. Tultaisiin hyvin toimeen. Otetaan tavoitteeksi😁.ps. Mitään luvatonta ei tapahtuisi.

    • Vainhyväähänelle

      Tästä minäkin aina haaveilen. Mutta haaveeksi se jää. Kyllä miehellä olisi mahdollisuus jutella kanssani koska tahansa, jos haluaisi. Siis jutella nimenomaan siitä, mitä meidän välillämme on oudosti nykyisin.

      Toivottavasti hän ymmärtää, että toivon vain hyvää hänen elämäänsä, vaikka en siihen saakaan kuulua kuin pienessä sivuosassa. Haikealta ja pahalta se tuntuu silti.

      • ihanuusihanuuteni

        Olet suuressa osassa, mut tietämättäsi sitä viellä.


      • Vainhyväähänelle
        ihanuusihanuuteni kirjoitti:

        Olet suuressa osassa, mut tietämättäsi sitä viellä.

        Kiitos, mutta ei "hän" ajattele musta noin. Harhakuvitelmia ei ole, vain haaveita. Huomenna taas katsotaan sivuun kun kohdataan.


      • pikkusenkade
        Vainhyväähänelle kirjoitti:

        Kiitos, mutta ei "hän" ajattele musta noin. Harhakuvitelmia ei ole, vain haaveita. Huomenna taas katsotaan sivuun kun kohdataan.

        No te sentään kohtaatte jossain.


      • Vainhyväähänelle
        pikkusenkade kirjoitti:

        No te sentään kohtaatte jossain.

        Kyllä. Kohdataan niin kauan, kunnes jompi kumpi lähtee muihin maisemiin. Raastaa se kohtaaminenkin, kun ei voi toiselle mitenkään ilmaista tunteitaan. Mutta mahdottomalta tuntuu sekin ajatus, että joskus ei enää nähdä.


      • Pettäjäntie
        ihanuusihanuuteni kirjoitti:

        Olet suuressa osassa, mut tietämättäsi sitä viellä.

        Hahahaa! Se iso osa on vihatun rooli.....


      • kunsaanhänet

        Mulla se on rakastetun roolia, hänelle M-naiselle


    • apvastaa

      olen aloittaja ja nainen. Aloitus meni siis miehelle, jota ei ehkä ole edes olemassa. Ainakaan minua varten. Ehkä hänet on kuitenki tarkoitettu jollekki toiselle. No saitte ainaki jotaki tekemistä, kun rustailitte vastauksia.

      • uskomatonta

        Halusit vedättää palstalla. Saatko siitä hyvät kiksit? Haluat hallinoida täällä olevien tunne-elämää. Miten omasi?


    • kännipäissäänkähmitte

      Joo kännipäissään ravintolassa on kiva jutella vaikka mitä höpötyksiä, itselleni kyllä monetkin tytöt tulevat itse juttelemaan juttujaan viereen, aivan pyytämättäkin monesti, joskus syntyykin hauskoja keskusteluja.

      Se on vähän väärin tuollainen tungettelu toisen seuraan muutenkin oli kysymyksessä mies tai nainen, sama asia, kyllä sen vaistoaa jos toinen ei halua seuraa...

    • D.Drump

      No mutta älä nyt lapsirukka edes toivo sellaista. Minä olen selvinä hetkinäni aivan tavallinen Virtanen mutta kun maaninen vaiheeni on parhaimmillaan, niin psycho Bill tuppaaa ottamaan vallan.

    • kaikki_epännistu

      "Olishan se ihan kiva edes tavata sut ihan kahestaan. Mut ei sekään taida onnistua."

      Ei sulta taida mikään onnistua. Tuskin mikään kannattaa.

      • suutttuttaa

        Vitsit mikä asenne. :/ Eikai sitten niin jos sitä mieltä kerran oot.


      • RohkeuttaKerääväS
        suutttuttaa kirjoitti:

        Vitsit mikä asenne. :/ Eikai sitten niin jos sitä mieltä kerran oot.

        Jos ei uskalla rakastua. Jos ei uskalla ottaa riskiä epäonnistua. Jos ei uskalla kertoa mitä tuntee. Jää elämässä paljosta vaille.

        Joskus on vaikea uskaltaa ja uskoa onnistumiseen, mutta kun ylittää epämukavuualueen ja ottaa askeleen se voi joskus myös onnistua.


      • SatuMäEN
        RohkeuttaKerääväS kirjoitti:

        Jos ei uskalla rakastua. Jos ei uskalla ottaa riskiä epäonnistua. Jos ei uskalla kertoa mitä tuntee. Jää elämässä paljosta vaille.

        Joskus on vaikea uskaltaa ja uskoa onnistumiseen, mutta kun ylittää epämukavuualueen ja ottaa askeleen se voi joskus myös onnistua.

        Rakasta sinua! Mä en edes tahtoisi sun olevan olemassa! Mutta siinä sä jatkuvasti pyörit ja ilmeisesti kuvittelet mun haluavan susta jotain. Mene pois!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe