Lauantain sinkkuja

City - Toffee X (7,60)

Betsson/Betsafe/NordicBet tarjoavat vielä 7,60 tasapelille, joka on todella pelattava hei! Eipä Valioliigasta montaa joukkuetta löydy, joka tuntuu vuosi toisensa jälkeen aina nipistävän tasureita isoilta joukkueilta. Cityllä on legendaarinen joulukuun otteluruuhka lisäksi menossa ja lisäksi loistavasti pelannut David Silva on tänäänkin pois (tuskimpa se Cityn laajassa materialissa näkyy). De Bruyne on ollut pitkään pois ja tekee tänään paluun polvivamman jälkeen, joten mies tuskin aivan parhaimmillaan on, mikäli edes aloituskokoonpanossa on. City koki kauden ensimmäisen tappion Chelskiä vastaan viime otteluissa. Viime vuonna samassa tilanteessa tuli muutaman ottelun dippi sen jälkeen. Kyseessä on myös aamupäiväpeli ja mitä muita tekosyitä tässä nyt on tasuria pelata hei!

Lumiukon oli tarkoitus tintata Palacea, mutta öljylanne-Zahan typerä keltainen kortti ottelun lopussa West Hamia vastaan tietää sitä, että mies on tänään sivussa. Tomkins otti myös keltaisen ja hänkin on sivussa. Varsinkin Zahan haastot ovat tärkeä osa Palacen hyökkäystä, joten enää ei tee mieli betsata Palacea.

Hoffenheim - Mönchenglabachbuchbechboch 2 (3,55)
Hoffis oli keskiviikkoiltana Cityn vieraana, joten hakisiko Gladbach vieraspisteet?

Augsburg - Schalke X (3,40)

Schalke on aloittanut Bundesliigan surkeasti ja nyt on europelirasitusta alla. Haiskahtaa tasurilta.

0

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
        Ikävä
        119
        5334
      2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
        Ikävä
        52
        3316
      3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
        Ikävä
        37
        2948
      4. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
        Ikävä
        33
        2842
      5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
        Työpaikkaromanssit
        26
        2246
      6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
        Ikävä
        11
        1927
      7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
        Ikävä
        118
        1667
      8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
        Tunteet
        24
        1550
      9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
        Ikävä
        10
        1538
      10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
        Laitila
        104
        1467
      Aihe