Mieheni lääkeholisti

Surullinenvaimoke

Olen seurustellut mieheni kanssa kohta 5 vuotta. Mieheni kerkesi käyttämään salaa noin 2 vuotta lääkkeitä väärin. Oli diapamia, xanoria, diatsepam, getipinor, joku axor tai vastaava, sekä alkoholia, salapössyttely joskus.
2 vuotta sitten maaliskuussa mieheni meni lääkekatkolle käytyään päälleni ja harhaisuuksien jälkeen ja pääsi eroon niistä.
Tänään jäädessäni hänen luokseen (emme asu yhdessä), hänen lähdettyä töihin rupesin keittämään kahvia ja huomasin että hänellä on diapameja 2 pkt kaapissa määrätty "lääkevierotukseen" marraskuussa 2018...tuntui kun sydän olisi kaivautunut rinnasta ulos. Ihmettelinkin jo hänen ylirauhallista käytöstään parin kk. Ajalta, mutta nyt tiedän syyn.
Näköjään lääkeholisti on niin koukussa päihteisiin aina vaan, ettei koskaan pääse eroon niistä.
Nyt odottelen milloin käytös muuttuu taas harhaiseksi, uhkaavaksi ja päällekäyväksi.

En jaksa enää olla tässä suhteessa. On lähdettävä, mutta mistä voimaa?

12

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vertaistukeavailla

Korjaan sen verran vielä että mieheni pärjäsi yhdellä lääkkeellä, jossa ei ole ns. Viihdekäyttövaikutuksia alkoholin kanssa, mutta nyt on taas muutama purkki ja lääkelevy käytössä. Huolettaa ja pelottaa mihin se johtaa...

• naisenturhatoive

Historia toistaa itseään. Tulet sen huomaamaan.

• Surullinenvaimoke

Tiedän tämän. Ainoa vaihtoehto on lähteminen tästä suhteesta...

• mitenpääseneroon

Minäkin olen koettanut lopettaa vuoden suhdetta, ei ole vielä onnistunut. Tulee myös harhaiseksi kun juo liikaa,oliskohan jotain muutakin kuin viina. Niin miten näistä eroon pääsee,tulevat oven taakse ja viestivät,kerjäävät sääliä ym. Olen pelosta ollut hänen kanssa, en asu samassa,sillä tuntuu,et häiritsee minua lopun ikää jos jätän.

• sitäsamaa

Et siis tunne nyt olevasi häiritty, kun olette yhdessä kaikkine ongelmineen?

• anonyymi_9g4

Tunnen olevani häiritty, ahdistaa olla hänen kanssa, olen kuin panttivanki. Pitää jättää ilman selitystä, ja lopettaa kaikki yhteydenpito. Ei hän muuksi muutu, enkä minä jos jatkan.

• Anonyymi

Samoin minun miehelläni. Uhkaili viikonloppuna nyrkit pystyssä raivoten minua, irvisteli ja sähisi... Pelkään minäkin...

• Anonyymi

Mä luule että ei meny periksi etta joutu pidä kiireinen tapaminen sinijen kanssa kustanukset tule kuin joutu pida Pasilassa palaveri, etta neillä kirjoitelijolle ja kumppanille mene usko perille

• Anonyymi

WTF? Mitähän tuossa yritettiin sanoa...?

• Anonyymi

joo, tuo irvistely ja harhat ei johdu vain alkoholista, huomasin myös, onneksi tajusin kylmästi lopettaa tapailun.. eikä ole enää häirinnyt minua

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      122
      6018
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      540
      2106
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      28
      1378
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1263
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1123
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1015
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      991
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      65
      931
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      26
      924
    10. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      915
    Aihe