Neljän karhun aivot

Minun piti unessani tappaa neljä karhua ja niiden aivoja jotenkin tutkia. Näin myös siinä unessa jonkun oudon teorian, että aivoissa on neljä kerrosta, eka on lineaarinen, jossa kaikki seuraa yhtä, seuraavat oli niin monimutkaisia, että en valitettavasti enää muista niitä.

Mulla oli se yks karhu ampumatta (keskikokonen ja pitkäkarvanen). Ne oli jotenkin niin pieniä että kaikki neljä mahtu pienelle pöydälle. No se piti viedä ulos ammuttavaksi. Jotenkin se oli siis tokkurassa tai en tiedä miten ja sen pysty ihan käsissään kantamaan ulos missä se sit virkos ja lähti tulemaan päälle ja eihän siihen mitä osunu. Ovenkahvaa pitelin ettei vaan tupaan tule.

4

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se oli se eka kerros vissiin vaan kallon levyt. Karhu, joka virkos myös kasvo isoks.

    • karhunlihaa

      Unesi alkaa mielenkiintoisesti koska se muistuttaa Kalevalan esim. Ilmarisen tekemiä urotekoja jotka suoritettuaan Ii saisi pohjan akan tyttären vaimokseen. Samasta periaatteesta voidaan kohdallasi jatkaa, sinulla on suoritettavana teko jolla lunastat paikan siellä missä vaikutat ja olet. Kun olet tehnyt selvää neljästä karhusta(jotka ovat vahvoja voimaeläimiä) pääset tutkimaan niiden ajatusmaailmaa. Sinun pitää siis tutkia sellaisten voimakkaisiin asioihin perustuvan elämänhallinnan ajatustyyliä, niin pääset eteenpäin elämässäsi. Olet saanut jo kolme voimaeläintä teilattua mutta yksi elää vielä. Nämä voimaeläimet ovat nyt sisällä huoneessa pöydälläsi, olet siis saanut nostettua karhut l. kissan ylös pöydälle kuten varsinainen asia eli pihvi pitääkin nostaa pöydälle kuten se kuuluisa kissakin jos haluaa päästä puusta pitkälle kun asiat setvitään kunnolla.

      No niin, kolme karhua on selätetty jo uni- ja ajatusmaailmassasi ja ne pienenevätkin jo unikuvassasi, mutta yksi niistä on hengissä ja tokkurassa, sinun pitää sen takia kantaa se sisäavaruudestasi ulos, jossa se ulkona virkoaa, tottakai, käyden päällesi. Tämä viittaa sinulla ristiriitaan ulkoisen maailman kanssa. Koet ulkomaailman vihamielisenä.

      Olet nyt siis tilanteessa jossa neljästä karhusta yksi voimaeläimesi on vielä elossa ja sinun pitää tehdä vielä siitä metukkaa. Sitten voit tarkastella kaikkien niiden ajatusmaailmaa rauhassa, ja pääset eteenpäin elämässäsi. Eiksjeh.

      • Hyvää tulkintaa, kiitos tästä.


      • karhunlihaa
        minkkilaukku kirjoitti:

        Hyvää tulkintaa, kiitos tästä.

        ollappa hyvä ml


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe