Minun piti unessani tappaa neljä karhua ja niiden aivoja jotenkin tutkia. Näin myös siinä unessa jonkun oudon teorian, että aivoissa on neljä kerrosta, eka on lineaarinen, jossa kaikki seuraa yhtä, seuraavat oli niin monimutkaisia, että en valitettavasti enää muista niitä.
Mulla oli se yks karhu ampumatta (keskikokonen ja pitkäkarvanen). Ne oli jotenkin niin pieniä että kaikki neljä mahtu pienelle pöydälle. No se piti viedä ulos ammuttavaksi. Jotenkin se oli siis tokkurassa tai en tiedä miten ja sen pysty ihan käsissään kantamaan ulos missä se sit virkos ja lähti tulemaan päälle ja eihän siihen mitä osunu. Ovenkahvaa pitelin ettei vaan tupaan tule.
Neljän karhun aivot
4
281
Vastaukset
Se oli se eka kerros vissiin vaan kallon levyt. Karhu, joka virkos myös kasvo isoks.
- karhunlihaa
Unesi alkaa mielenkiintoisesti koska se muistuttaa Kalevalan esim. Ilmarisen tekemiä urotekoja jotka suoritettuaan Ii saisi pohjan akan tyttären vaimokseen. Samasta periaatteesta voidaan kohdallasi jatkaa, sinulla on suoritettavana teko jolla lunastat paikan siellä missä vaikutat ja olet. Kun olet tehnyt selvää neljästä karhusta(jotka ovat vahvoja voimaeläimiä) pääset tutkimaan niiden ajatusmaailmaa. Sinun pitää siis tutkia sellaisten voimakkaisiin asioihin perustuvan elämänhallinnan ajatustyyliä, niin pääset eteenpäin elämässäsi. Olet saanut jo kolme voimaeläintä teilattua mutta yksi elää vielä. Nämä voimaeläimet ovat nyt sisällä huoneessa pöydälläsi, olet siis saanut nostettua karhut l. kissan ylös pöydälle kuten varsinainen asia eli pihvi pitääkin nostaa pöydälle kuten se kuuluisa kissakin jos haluaa päästä puusta pitkälle kun asiat setvitään kunnolla.
No niin, kolme karhua on selätetty jo uni- ja ajatusmaailmassasi ja ne pienenevätkin jo unikuvassasi, mutta yksi niistä on hengissä ja tokkurassa, sinun pitää sen takia kantaa se sisäavaruudestasi ulos, jossa se ulkona virkoaa, tottakai, käyden päällesi. Tämä viittaa sinulla ristiriitaan ulkoisen maailman kanssa. Koet ulkomaailman vihamielisenä.
Olet nyt siis tilanteessa jossa neljästä karhusta yksi voimaeläimesi on vielä elossa ja sinun pitää tehdä vielä siitä metukkaa. Sitten voit tarkastella kaikkien niiden ajatusmaailmaa rauhassa, ja pääset eteenpäin elämässäsi. Eiksjeh.- karhunlihaa
minkkilaukku kirjoitti:
Hyvää tulkintaa, kiitos tästä.
ollappa hyvä ml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
