Mun pillu huutaa kieltä ja kullia..ihan märkänö ja kiimaisena joka päivä kun oma mies ei kiinnosta koska toimitus kestää pari minuuttia..haluan enenmän ja monta kertaa..halusin et mua nuollaan ja saisin laueta naamalle
Haluan suuseksiä!!
16
116
Vastaukset
- mies26v
Missäs päin äippä on?
- Äippä7
Kymenlaaksossa
- mies26v
Vähän länteenpäin niin ei mikää kauhea matka ole.
Jos et ole feikki ja olet Satakunnan alueella, laita viestiä niccini at Suomi24.fi
- Panomiesvaan
Kik on paparouc ota yhteyttä niin saat mitä haluat.
Pete 47v - kymenlaakso
saat istua mun naamalle, nuolen loppuun asti ja juon joka tipan jota tiristät. sitten kunnon nainti paksulla kullilla
- Pnom
Voin nuolla monta tunti putkeen nuori kymenlaaksosta
- Klaakso
Etkö voi puhua miehellesi? Ota häheltä ensin pitkään suihin ja sano sen jälkeen, että on sinun vuoro.
Kik on paparouc
Ota yhteyttä niis saat kielihoitoa.. Tulen luoksesi. 47v.Karvainen pikku ystäväsi tulee muistamaan minut nimellä Orkkusakari, mutta sinä otat yhteyttä nimeen sinisellä
- luigilitti
Teen sen mielelläni ja pitkään .
Äippä... Ota yhteyttä niin vaihdetaan sanaa... Savuton luotettava mies joka tykkää erotiikasta erittäin..
T. Pete
Kik on paparoucMissäpäin Kymenlaaksoa, minä Napan alueella .
Löytyisipä tuollainen aatto illaksi Keski-Suomen suunnalta,50 pukki nuolisi taidolla.
Satakunnan alueella naista joka kaipaa suuseksiä?
Kaipaisin seksi seuraa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121680En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331108SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051048Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287938Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35822Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33764- 40754
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6731+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9702