Onko kukaan pystynyt korvaamaan thyroxin lääkitystä luonnollisin keinoin? Moni kirjoittaa, että on saanut apua raw thyroidista (Iherb), mutta sisältääkö tosiaan tuo ravintolisä niin hyvin thyroxiinia, että se riittäisi korvaamaan lääkityksen?
Itselläni todettiin 5-vuotta sitten kilpirauhasen vajaatoiminta ja sen jälkeen olen syönyt kiltisti lääkärin määräämät pillerit. Viime aikoina tosin olen alkanut etsimään lähes jokaiseen asiaan luonnollisempaa keinoa ja olisin kiinnostunut, löytyykö tähän sairauteen apua ravintolisistä tai muista vastaavista?
Kokemuksia?
Thyroxinin korvaaminen luonnollisimmilla ravintoaineilla
4
123
Vastaukset
- minaavain
Raw thyroidin hormoonipitoisuuksia ei saa ilmoittaa, joten pitoisuudet voi vaihdella. Oikean annoksen löytyminen on vaikeaa.
- ihmettelenvain
Miksi se pitäisi korvata luontaiskaupan pillereillä?? Onko sinulla ollut sitten jotain ongelmia tyroksiinista? Tämä tyroksiinihan korvaa liian vähäistä omaa tuotantoa, ei se ole mikään myrkky.
- eläimen_kilpirauhasta
Uskaltaisikohan paljastaa salaisuuden ...
Suomiendojen valhekampajasta huolimatta eläinperäisen pitoisuudet ovat nykyään tarkasti säädellyt ... mutta hienosäätö tehdään synteettisellä hormonilla.
Apropos RawThyroid: pitoisuusvaihteluja jotkut torjuvat ostamalla eri aikoihin ja käyttämällä perättäisinä päivinä eri erää - eikiinnosta
eläimen_kilpirauhasta kirjoitti:
Uskaltaisikohan paljastaa salaisuuden ...
Suomiendojen valhekampajasta huolimatta eläinperäisen pitoisuudet ovat nykyään tarkasti säädellyt ... mutta hienosäätö tehdään synteettisellä hormonilla.
Apropos RawThyroid: pitoisuusvaihteluja jotkut torjuvat ostamalla eri aikoihin ja käyttämällä perättäisinä päivinä eri erääEi yhtään kiinnosta. Ei muutenkaan luontaistuotekaupan ylihintaiset vitskut tai muut ihmeparannustuotteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161