Minulta kysytään aina silloin tällöin sitä, miksi vihaan ateisteja. Vastaan kysymyksiin siten, että sanon rakastavani ateisteja. Perusteluina esitän seuraavat faktat:
- ateistit eivät ole koskaan vahingoittaneet minua tai perhettäni
- ateistit eivät ole koskaan uhanneet tappaa minua tai perhettäni
- ateistit ovat olleet aina ystävällisiä minua ja perhettäni kohtaan
- ateistit ovat auttaneet minua aina kun olen apua tarvinnut ja he ovat huomanneet sen
Minulla ei ole siis mitään syytä vihata ateisteja. Minulla on pelkästään hyviä perusteita rakastaa ateisteja koko sydämestäni ja niin aion tehdä elämäni loppuun asti.
Miksi vihaan ateisteja?
6
<50
Vastaukset
- juupas.eipäs
Olet valehtelija kuten jeesuskin.
Jos sanot minua valehtelijaksi, niin tunnustat sen, että ateistit ovat tehneet minulle ja minun perheelleni pahaa. Sehän on mahdotonta, koska ateisti ei kykene pahan tekoon! Vain uskovaiset ovat pahoja! Jos väität ateistin pystyvän pahan tekoon, niin kirjoitat tieteen teoriat uuteen uskoon.
- olematoneikäske
ei-kirj kirjoitti:
Jos sanot minua valehtelijaksi, niin tunnustat sen, että ateistit ovat tehneet minulle ja minun perheelleni pahaa. Sehän on mahdotonta, koska ateisti ei kykene pahan tekoon! Vain uskovaiset ovat pahoja! Jos väität ateistin pystyvän pahan tekoon, niin kirjoitat tieteen teoriat uuteen uskoon.
Mutta jos jumala käskee.
Loppuiko aiheet kun pitää spammata?
Ehdotan että rajoitat kirjallisen toimintasi blogiisi jota kukaan ei lue.- kirjautuneena
"Minulla on pelkästään hyviä perusteita rakastaa ateisteja koko sydämestäni"
Mutta ethän sinä kykene rakastamaan ketään muuta kuin narsistista itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973