Minulta kysytään aina silloin tällöin sitä, miksi vihaan ateisteja. Vastaan kysymyksiin siten, että sanon rakastavani ateisteja. Perusteluina esitän seuraavat faktat:
- ateistit eivät ole koskaan vahingoittaneet minua tai perhettäni
- ateistit eivät ole koskaan uhanneet tappaa minua tai perhettäni
- ateistit ovat olleet aina ystävällisiä minua ja perhettäni kohtaan
- ateistit ovat auttaneet minua aina kun olen apua tarvinnut ja he ovat huomanneet sen
Minulla ei ole siis mitään syytä vihata ateisteja. Minulla on pelkästään hyviä perusteita rakastaa ateisteja koko sydämestäni ja niin aion tehdä elämäni loppuun asti.
Miksi vihaan ateisteja?
6
<50
Vastaukset
- juupas.eipäs
Olet valehtelija kuten jeesuskin.
Jos sanot minua valehtelijaksi, niin tunnustat sen, että ateistit ovat tehneet minulle ja minun perheelleni pahaa. Sehän on mahdotonta, koska ateisti ei kykene pahan tekoon! Vain uskovaiset ovat pahoja! Jos väität ateistin pystyvän pahan tekoon, niin kirjoitat tieteen teoriat uuteen uskoon.
- olematoneikäske
ei-kirj kirjoitti:
Jos sanot minua valehtelijaksi, niin tunnustat sen, että ateistit ovat tehneet minulle ja minun perheelleni pahaa. Sehän on mahdotonta, koska ateisti ei kykene pahan tekoon! Vain uskovaiset ovat pahoja! Jos väität ateistin pystyvän pahan tekoon, niin kirjoitat tieteen teoriat uuteen uskoon.
Mutta jos jumala käskee.
Loppuiko aiheet kun pitää spammata?
Ehdotan että rajoitat kirjallisen toimintasi blogiisi jota kukaan ei lue.- kirjautuneena
"Minulla on pelkästään hyviä perusteita rakastaa ateisteja koko sydämestäni"
Mutta ethän sinä kykene rakastamaan ketään muuta kuin narsistista itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens2254033Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1333487EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2952822Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2622344Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta811986Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva431689Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.511686Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b531407Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu701328Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty1091158