Huvuittavia noi vanhemmat äijät. Mitään muuta peliä ei ole olemaasakaan kuin joku lotto.
Lotossa taas yksi numero vierestä. Ei ollut taaskaan kellään 7 oikein jne höpinöitä. Milloin se lisänumero tulee ei tullut vieläkään.
"Heitin perjantaina että tänään olis tulosvedossa 25 000€ bonusta. Todennäköisesti jaetaan rahaa enempi ulos kuon sisään joten palatusprosentti on yli 100%
Ei sanaakaan tullut siitä vaan jatkettiin lotosta puhumista.
Kerran heitin pokeristakin ovat jotkut takoneeet miljoonia ja jotkut pelaavat jopa ammatikseen kuten minä, mutta ehkä hieman pienemillä panoksilla kuin suomen parhaimmat.
Vastaus "nää tuuri peli sellainen. Huijareita ovat"
"Eihän se voi olla tuuria jos vuosi kymmeniä pelaa ammatikseeen.
"uhkapeliä joka tapauksessa! En koske uhkapeleihin.. Ja taas jatkui lotosta höpötys. uskomatonta..
Lotto,lotto ja lotto
2
669
Vastaukset
- hienostoori
Veikkauksen mystinen lottovoittajien salaseura kokoontui kahden vuoden tauon jälkeen tänä syksynä. Illanviettotilaisuudessa oli mukana sekä viime vuosina miljoonavoittoja voittaneita henkilöitä että voittajia, joiden voitosta on kulunut jo pidemmän aikaa. Tilaisuudessa puhuttiin niin autoista kuin elämästä muutenkin.
– Montako Mersua sinulla on?
– Yksitoista.
– Oho. Mutta minulla on enemmän!
https://www.veikkaus.fi/fi/yritys?articleType=winning#!/article/tiedotteet/pelit/2018/marraskuu/15-veikkaus-jarjesti-lottovoittajille-salaisen-tapaamisen
heheheeheheeheheeheeheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh - boikottiin
Tää on ihan rahankeruuksi mennyt , enää harvoin edes yksi pääpotti menee kun suurin osa pelaajista haluaisi jakautuvan useammalle , nää "uudistukset" on tehty härskisti huonontamalla voitto mahdollisuutta , tässäkin käytetään hyväksi vanhempaa väestoä joka ei muuta pelaa , kannattaisi laittaa peluu joksikin aikaa jäihin ihan oman edun vuoksi , BOIKOTOIKAA ! se on johtajien helppo nostaa omia bonuksiaan vekslaamalla peliä huonommaksi pelaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162