Lotto,lotto ja lotto

Huvuittavia noi vanhemmat äijät. Mitään muuta peliä ei ole olemaasakaan kuin joku lotto.

Lotossa taas yksi numero vierestä. Ei ollut taaskaan kellään 7 oikein jne höpinöitä. Milloin se lisänumero tulee ei tullut vieläkään.

"Heitin perjantaina että tänään olis tulosvedossa 25 000€ bonusta. Todennäköisesti jaetaan rahaa enempi ulos kuon sisään joten palatusprosentti on yli 100%

Ei sanaakaan tullut siitä vaan jatkettiin lotosta puhumista.

Kerran heitin pokeristakin ovat jotkut takoneeet miljoonia ja jotkut pelaavat jopa ammatikseen kuten minä, mutta ehkä hieman pienemillä panoksilla kuin suomen parhaimmat.

Vastaus "nää tuuri peli sellainen. Huijareita ovat"

"Eihän se voi olla tuuria jos vuosi kymmeniä pelaa ammatikseeen.

"uhkapeliä joka tapauksessa! En koske uhkapeleihin.. Ja taas jatkui lotosta höpötys. uskomatonta..

2

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienostoori

Veikkauksen mystinen lottovoittajien salaseura kokoontui kahden vuoden tauon jälkeen tänä syksynä. Illanviettotilaisuudessa oli mukana sekä viime vuosina miljoonavoittoja voittaneita henkilöitä että voittajia, joiden voitosta on kulunut jo pidemmän aikaa. Tilaisuudessa puhuttiin niin autoista kuin elämästä muutenkin.
      – Montako Mersua sinulla on?

– Yksitoista.

– Oho. Mutta minulla on enemmän!

https://www.veikkaus.fi/fi/yritys?articleType=winning#!/article/tiedotteet/pelit/2018/marraskuu/15-veikkaus-jarjesti-lottovoittajille-salaisen-tapaamisen

heheheeheheeheheeheeheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh

• boikottiin

Tää on ihan rahankeruuksi mennyt , enää harvoin edes yksi pääpotti menee kun suurin osa pelaajista haluaisi jakautuvan useammalle , nää "uudistukset" on tehty härskisti huonontamalla voitto mahdollisuutta , tässäkin käytetään hyväksi vanhempaa väestoä joka ei muuta pelaa , kannattaisi laittaa peluu joksikin aikaa jäihin ihan oman edun vuoksi , BOIKOTOIKAA ! se on johtajien helppo nostaa omia bonuksiaan vekslaamalla peliä huonommaksi pelaajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      133
      2167
    2. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1676
    3. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      269
      1450
    4. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      28
      1279
    5. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1044
    6. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      16
      936
    7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      58
      920
    8. 262
      790
    9. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      40
      772
    10. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
      Ikävä
      44
      748
    Aihe