Kävin Kilipisjärvellä.

Välillä

Päivvää. Käväsin Kilpisjärvellä. Ei oes pitäny männä, kun mulla on iha aetoSavolaenen akka ja hän kysy siellä leirinnässä, jotta: Missee tiällä on saana? Niin ne osotti jotta tuonnepäin kolme, neljä km.
Ei myö lähettysinne kiippeemmään. Minä ite ku olen tämmönen kielimies kansainvälinen, niin tulukkasin ja kaikki piätty onnellisesti. Matkailumme onanistui erittäin hyvin ja onnellinen koknaisuuvesta reissumme suhteen.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunttuu.aatuvvaalta

Saanassa on hyvä haattoo taasassa vastoo ja sitten lyyvvää rojjaattoo löylyy ja lopuksi kylyppee reppaattoo.

• Saunakko

Saanassa on mukava hautoo kolottavia luita ja kuppamunnii, sekä hengitellä tervantuoksusia hourulöylyjä.

• Savusaanassa sitä suapi oekkeen makosat löylyt. Vasttoo kun esinnää lijottaa saanataasassa ja ravistelloo sitä sitten kiukkaan pieällä niin joppaan huluvahttaa saannaan oekkein kesänen henkkääs. Saanakaahalla sitten kiukkaallen vettä niin siitä se alakkaa saanominen.

"Jo saanassa kuuluu vastae roeske,
      jo kuuluu roeske ja huike ja loeske
      ja litisöö ja lätisöö vesj,
      kun työntäävyt sissääj jo kuumaah höyryyn. Ka,ka, jopa pittäähi paenuva köyryyn
      koko sinun kommeutesj.
      Sieltä sellaeneh hönkä se vastaan tulloo,
      että seisaallee iham meinoo sulloo".

Runo: Kalle Väänänen

• muistelua

Ja saanassa pitää olla saepotta, jotta suapi pestä ihtesä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6114
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3053
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2213
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1798
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1783
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50