Päivvää. Käväsin Kilpisjärvellä. Ei oes pitäny männä, kun mulla on iha aetoSavolaenen akka ja hän kysy siellä leirinnässä, jotta: Missee tiällä on saana? Niin ne osotti jotta tuonnepäin kolme, neljä km.
Ei myö lähettysinne kiippeemmään. Minä ite ku olen tämmönen kielimies kansainvälinen, niin tulukkasin ja kaikki piätty onnellisesti. Matkailumme onanistui erittäin hyvin ja onnellinen koknaisuuvesta reissumme suhteen.
Kävin Kilipisjärvellä.
4
<50
Vastaukset
- tunttuu.aatuvvaalta
Saanassa on hyvä haattoo taasassa vastoo ja sitten lyyvvää rojjaattoo löylyy ja lopuksi kylyppee reppaattoo.
- Saunakko
Saanassa on mukava hautoo kolottavia luita ja kuppamunnii, sekä hengitellä tervantuoksusia hourulöylyjä.
Savusaanassa sitä suapi oekkeen makosat löylyt. Vasttoo kun esinnää lijottaa saanataasassa ja ravistelloo sitä sitten kiukkaan pieällä niin joppaan huluvahttaa saannaan oekkein kesänen henkkääs. Saanakaahalla sitten kiukkaallen vettä niin siitä se alakkaa saanominen.
"Jo saanassa kuuluu vastae roeske,
jo kuuluu roeske ja huike ja loeske
ja litisöö ja lätisöö vesj,
kun työntäävyt sissääj jo kuumaah höyryyn. Ka,ka, jopa pittäähi paenuva köyryyn
koko sinun kommeutesj.
Sieltä sellaeneh hönkä se vastaan tulloo,
että seisaallee iham meinoo sulloo".
Runo: Kalle Väänänen- muistelua
Ja saanassa pitää olla saepotta, jotta suapi pestä ihtesä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666114Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 501504
- 91463