Ajattelin ostaa rakkaalle

Timanttikorut

Korvakorut joululahjaksi tykkäisköhän niistä?

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timantit on ikuisia ja diamonds are gir's best friend
      =) onha ne, korut ihaniii

• helmi.tyttö

En tykkää timanteista :(

• helmi.tyttö

Nii, eikä mulla ole reikiäkään korvalehdissä 😱

• mäluulenetei

Ei ole reikiä korvissa siis koruja varten

• mullaon

toisessa korvassa useampikin, joten kalliiksi tulee jos ostat kaikkiin reikiin korut.

• hassan-ali-kassan

Onko ne sellaiset penis korut ?
      Korvissa roikkuvat penikset, jossa timanttiset koristeet?

• Itsehäntiedät

Kyllä se sun rakkaasi varmaankin tykkäisi. Vaikea tosin sanoa, kun en häntä tunne. Sunhan se pitäisi tietää.

• Valkokultainen

Ranneketju mieluummin😍

• Ppihsla

Keneltä tää toivomus on?

• Valkokultainen
        Ppihsla kirjoitti:

Keneltä tää toivomus on?

Brunetelta naiselta...voit lähettää ketjun toki kirjeessäkin jos et uskalla muuten sitä antaa...

• etkaimulle

en tykkää korvakoruista. Mieluummin huippuhieno napakoru, jota oon jo pidempään harkinnut tänne vatsalihaksien keskelle. ;D Niin ja maksathan myös reiítyksen?

• Josrakastaarakasta

Rakkaalta saatu lahja on rakas oli se sitten mitä vain. Tärkeintä se ajatus ja läsnä olo. Halaus ehkä paras ois.

• katrilahti

Vaikka halauskin jo olisi ihanaa, täytyy tunnustaa, että kyllä tykkäisin kovasti myös timanttikorvakoruista, varsinkin siksi, että ne olisivat Häneltä.
        <3<3<3

• EiJeeeesuuuuus

Ihme valitusta hinnoista!

Itse ostin juuri bijou brigitte

Nimisestä kaupasta kahdet ”timanttikorvikset ” 20 eurolla ja kun oon jostain syystä nainen jonka miehet haluaa rengastaa mut jota ei helposti pysty rengastaan koska laitan hanttiin niin olen vitsaillut joskus miehille et mä oon halpa nainen sillä mä oon erittäin tyytyväinen kun sormus vaan kiiltelee ja kimaltaa hinnasta viis.

Osoittanut sitten 9,90 euroa maksavaa ”timanttisormusta ” ja todennut että tuolla saisit mut erittäin tyytyväiseksi eikä maksas paljon. Kato ei se hinta vaan se kimallus ja kimallusta saa halvallakin
      Toisekseen kerta kun mokaat oikein kunnolla niin mä tulistun ja sormus lentää pusikkoon joten... kaks vaihtoehtoo:

olla varma ettei mokaa tai jos aikoo tehdä emämunauksia niin ostaa sit 10 e sormuksen tai tatuoi sormeeni sormustatuoinnin jotten kiivastuessa pysty viskaamaan sitä pusikkoon ja itse lähtee suutuspäissäni toiseen suuntaan keskisormea näyttäen

Viimeinen vaihtoehto on tietty etälamautin jolla tainnuttaa minut

Ex kokeili lukittaa mut syliinsä mut haarojaan kannattaa suojata jos pahasti mokannut josta syystä sormus lentää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      70
      3063
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2855
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2095
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1545
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1318
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1230
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    Aihe