Isompi lepokoko?

Kokoalisää

Onko jotain keinoa saada penistä pysymään isompana levossa? Pitääkö syödä 1/5-osa erektiolääketabletista ja toivoa parasta. Penispumppua kokeilin, ei auttanut minulla. Ehkä en osannut käyttää oikein, mutta aina kun vapautti tyhjiön niin samantien iso koko katosi.

18

216

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bulge

      Penisrenkaan kanssa voit kokeilla.

    • lepokoko.ykshailee

      Ihan mielenkiinnosta: Miksi lepokoon pitäisi olla suurempi? Koolla erektiossa on merkitystä mutta koko levossa on aika lailla yks ja hailee. Vai onko lepokoolla merkitystä sekasaunassa naisten kannalta tai miesseuraa etsittäessä miehelle?

      • Kokoalisää

        Ei kuulu sinulle, miksi haluan isomman lepokoossa. Yritän vain etsiä täältäkin apua asiaan.


    • 24oij5å2iåpkg
    • Ikämies123

      Bathmate vois olla ratkaisu .Itsellä suureni lepomitat pit.2,5cm ymp 1,5cm Aika n-2v

    • Kohtuuskaikessa

      Ei mitään väliä minkäkokoinen levossa tai onko iso seisokissa. Moni nainen valittaa kun jos on liian paksu tai pitkä, ei siis voi työntyä pohjaan aiheuttamatta kipua, siis liikamitta on aina liikamitta, rajansa kaikella lukuunottamatta näitä poikkeusnaisia jotka kestävät seisovan pitkänkalun pohjaanlyönnit. Kuulema tekee hiukan kipeää ja helposti lopettavat takaapäin antamisen sen vuoksi että tulee niitä pohjaanlyöntejä varomattomuuden takia. Miksi pitäisi olla pitkä ja iso kalu jos siitä voi käyttää vain osan aiheuttamatta kipua. Näin naisten suusta kuultuna.

    • Fiilistelyä

      On kolme asiaa jolla lepopituutta saa lisättyä . Tosi asiaa, itse koettuna.
      1. Kullin reipasta venyttelya sopivien tilaisuuksien tullen, esim. wessa käynnin yhteydessä aina pyörittää kullia kuin ropelia voimalla ympäri.
      2. Kokeilin venytyslaittetta aikoinaan ja vaikka lopullista pituutta ei juuri tullut, niin muutamassa viikossa tuli lepopituutta tosi paljon lisää.
      3. Jos kullin saa näillä keinoilla venymään, niin on tärkeää pitää se vapaana roikkumassa lahkeessa. Jos se on mykkyrässä kalsareissa, niin ainakin mulla heti kutistuu parilla sentillä.
      Nyt mulla lepomitta on lähes sama kuin erektiossa, n. 16 cm päältä mitattuna. Mutta niinkuin sanottu jo, ei siitä muuta hyötyä kuin ettei tartte hävetä uimahalleissa.
      Muuten karvat kannattaa seivata ainakin kullin juuresta, se voikuttaa paljon ulkonäköön.

    • AHkerasti

      Olen myös Bathmate pumpun kannalla. Minulla Bathmate30,mutta vaatii säänöllisyyttä ja aikaa. Minulla n.vuosi paksuutta eli ymp.mittaa 2cm pituutta 1,5cm, Pumppailua!

    • tolder

      MIKSI?

    • Lunssipää

      Homppelit käyvät näytillä kuin mannekiinit.

    • Olli3

      Laita Nivala perseeseen.

      • Olli3

        Eikun NIVEA. Perkeleen t9!


    • kullejahallissa

      Tuli tänään käytyä uimassa Yrjönkadun uimahallissa Hesassa, siinä suomen vanhimmassa. Siellä ollaan nakuina ja nyt oli miesten ilta. Hieno paikka, ovat säilyttäneet vanhan tyylin. Vaikka en ole mikään kullien kyttääjä, mutta panin merkille, ettei koko porukassa ollut kuin yksi (jonka näin) pieni kullinen. Se oli vanha ukkeli, varmaan ikänsä siellä käytyt. Päättelin siitä, että porukka on valikoitunut sen mukaan, ettei sinne kehtaa mennä aivan olemattomilla vehkeillä. Tosin ei siellä näkynyt yhtäkään tosi isoa kullia, joten tuskin se paikka on mikään esittely areena. Eikä vaikuttanut homojen touhuilta. Eli jos on tavallinen tai reihun kokoinen, niin käykää tutustumassa. Tämä oli mun ainut kerta, eikä varmaan tämä ole täysinluotettava näkemys.
      Mulla itselä ei ole mitenkään iso vehje, mutta senverran olen venytellyt, että valttona on lähes saman mittainen kuin maximissa, siksi moni luulee sitä isommaksi kuin on.

    • KOtulos

      Suosittelen Bathmate pumppua,itse olen käyttänyt kyseistä laitetta säännöllisesti,lähes vuoden. Lepopituus lis.2cm ymp.mitta lis.3cm. Ei millään tavalla pikatuloksia.

    • PKNjoen

      Olen Bathmaten käyttäjä,käyttän kolmena päivänä viikossa. Nyt menossa viidestoista kuukausi,eli vaatii sitoutumista. Alku levossa pit 9cm ympmitta 12cm . Nyt lepopit.11.5cm ymp.mitta 15cm. Että onnistuu ,jos motivaatiota piisaa.

    • Olliboy
      • Visustihousuissa

        Ei viitsisi edes näytellä! Ei varmaan kelpaisi vaimolleni


    • Mulla on sama ongelma. Apua!

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe