Jukurien palkat

Suuri.yleisö

Kyl ainakin Myyryläisen palkkaa on nostettava!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hättrik

      Näin semmosen unen että myry tekee tännäi hattutempun!

    • SivullinenSeuraaja

      Siellä oli tänäiltana jäällä aika monta kaveria, jotka ansaitsee sen jatkuvan nalkutuksen ja mustamaalaamisen sijaan kiitoksen. En nyt tässä ala nimiä luetella, mutta toivottavasti tästä illasta eteenpäin kukaan ei enää jatka sitä suomalaista perinnettä, että kun joukkue häviää, niin haukutaan kaikki pystyyn ja sanotaan että ne hävisivät, ja kun voitetaan niin esitetään kannattajaa ja sanotaan että me voitettiin. Lapsellista, eikä sillä tavalla rakenneta yhtään mitään! Kasvakaa jo aikuisiksi valittajat. Joukkue tarvitsee tukea, antakaa sitä, kun teillä on vielä joukkue joka pelaa liigassa.

      Kerrassaan mallikas suoritus oli tänään! RokRok!

    • Pipopää

      Joo se hattu kiertämään. Esim prisman ja stellan aulassa vois olla pelastusarmeijan vieressä jukuripipoinen keräämässä jukureille.

    • SeikkaOnSaletti

      Tuo on hyvä idea. Yli euron lahjotuksesta vois antaa vaikka pienen jukuritarram tai silleen. Seikka on saletti.

    • Rofeetta

      Sen hattutempun tekikin sportin ukko. Oisko mykrällä ollu kuitenkii sormet pelissä?
      Enneuni oli täyttä totta - nyt lähden kyllä joulukirkoon ja vedän hoosiannat ja hallelujat täysin palkein kanttorin kanssa kilpaa. On siinä maanmatosilla suut auki. Jos joku ihmettelee niin sanon että oon semmonen rofeetta ja vähän niinkuin etusilla. Seuraavaks ennustankin ens kesän ilmat!

      Sua halajan, sano rofeetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe