Meillä Oulussa on parhaat perinteet, paljon keskustan

OlliOulusta

18

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohitustie

      Meillä Oulussa ei tarvita ulkopuolisten arvioita, meillä on rauhanyhdistys ja viisas nainen kepun valtuustoryhmässä ja me selvitämme asiat itse.

      • Rahaasevainon

        Juu, ulkopuolisilta ei tarvita muuta kuin tukiaisia, mutta niitä tarvitaankin rutkasti


    • TehoKouluttajaMkvaAUlle

      Ahistaako Sinua MkvaAU noin perkeleesti jos joku on tasapainoisempi, henkisesti?

      • Ihmetellätäytyy

        No pikkuinen otahan lämmintä maitoa ja pullaa ja mene tuutumaan.
        Ei saa pikkuinen kirota, se on rumaa, hyi, hyi.
        Tässä s on toinen tapainoinen pohjoisen kaupunki ja täälläkin on junttikepulaisia;
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c7fcd708-a04b-4c91-8209-b35eb9a8f31a.
        Ai niin en muistanut tänä kesänä käydä Rovaniemen kioskeissa katsomassa outoa näkyä , ne oli ennen siitä ihmeellisiä, että siinäkin Rovakadun ja Lordinaikiolle menevässä risteyksessä olevassa R-kioskissa oli ennen yksi seinä täynnä telineitä, missä oli pornolehtiä ja kasetteja
        En ollut ennen kiinnittänyt huomiota, enkä ole sen jälkeen mualla nähnyt moista.


      • kysäsin

        No mitenkä se on kun olet noinkin myöhä liikkellä, jaksatko aamusella tuoda taas näitä viisaita Mkva juttujasi, häirikkö , palstalle ?


      • TehoKouluttajaMkvaAUlle
        Ihmetellätäytyy kirjoitti:

        No pikkuinen otahan lämmintä maitoa ja pullaa ja mene tuutumaan.
        Ei saa pikkuinen kirota, se on rumaa, hyi, hyi.
        Tässä s on toinen tapainoinen pohjoisen kaupunki ja täälläkin on junttikepulaisia;
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c7fcd708-a04b-4c91-8209-b35eb9a8f31a.
        Ai niin en muistanut tänä kesänä käydä Rovaniemen kioskeissa katsomassa outoa näkyä , ne oli ennen siitä ihmeellisiä, että siinäkin Rovakadun ja Lordinaikiolle menevässä risteyksessä olevassa R-kioskissa oli ennen yksi seinä täynnä telineitä, missä oli pornolehtiä ja kasetteja
        En ollut ennen kiinnittänyt huomiota, enkä ole sen jälkeen mualla nähnyt moista.

        Eiks asia ole niin, että kaikkein junteimmat asuvat kehä kolmosen sisäpuolella.
        Täällä sentään on suvaitsevaisuutta ja TYYLIÄ!


      • ihanilkeyttäsinulle
        TehoKouluttajaMkvaAUlle kirjoitti:

        Eiks asia ole niin, että kaikkein junteimmat asuvat kehä kolmosen sisäpuolella.
        Täällä sentään on suvaitsevaisuutta ja TYYLIÄ!

        No totta ja teidän tyyliine joutuu 13 vuotiaatkin puuttumaan;
        https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000005934596.html
        Kehä kolmosen sisällä on myös juntteja, samanlaisia kuin sinä, aina paska housussa ja ikävä tukirahan piiriin ja äidin elätettäväksi.
        Kaikki ihmiset ei sopeudu kehän sisään, kehän sisässä asuminen vaatii ihmisen oma-aloitteisuutta ja työntekoa ja se esim. sinulle on tuntematon. Sinun työsi on paskanjauhaminen Suomi24 keskustan osiolla ja kun juttujasi katsoo ja kellonaikoja,olet täällä päivät pitkä ja lempiaiheesi on ihailemasi ja kahdettimasi Mkva.
        Maalla on ihan jees porukkaa, mutta joukossa on kaltaisia kavereita, jotka ei kelpaa edes latiluutuksi sivistyneeseen maailmaan ja tämä oli vittuilua sinulle.
        Minä lähden työhön ja jätän tämän osin nyt, sinun viisauksille.


      • TehoKouluttajaMkvaAUlle
        ihanilkeyttäsinulle kirjoitti:

        No totta ja teidän tyyliine joutuu 13 vuotiaatkin puuttumaan;
        https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000005934596.html
        Kehä kolmosen sisällä on myös juntteja, samanlaisia kuin sinä, aina paska housussa ja ikävä tukirahan piiriin ja äidin elätettäväksi.
        Kaikki ihmiset ei sopeudu kehän sisään, kehän sisässä asuminen vaatii ihmisen oma-aloitteisuutta ja työntekoa ja se esim. sinulle on tuntematon. Sinun työsi on paskanjauhaminen Suomi24 keskustan osiolla ja kun juttujasi katsoo ja kellonaikoja,olet täällä päivät pitkä ja lempiaiheesi on ihailemasi ja kahdettimasi Mkva.
        Maalla on ihan jees porukkaa, mutta joukossa on kaltaisia kavereita, jotka ei kelpaa edes latiluutuksi sivistyneeseen maailmaan ja tämä oli vittuilua sinulle.
        Minä lähden työhön ja jätän tämän osin nyt, sinun viisauksille.

        Miksi pitää olla ilkeä ja yrittää nolata muita MkvaAU? Tuleeko kiksejä vai onko noin paha olla?


      • AlmaTakatussu
        TehoKouluttajaMkvaAUlle kirjoitti:

        Miksi pitää olla ilkeä ja yrittää nolata muita MkvaAU? Tuleeko kiksejä vai onko noin paha olla?

        En usko, että kukaan haluaa sulle olla ilkeä, sinun kirjoitustyylisi on vain outo.
        Mutta sinulla on aina tuo MkvaAu ja minullekkin olet sen laittanut ja tiedätkö, että olen ihka oikeasti naispuolinen ?


      • HOHOHOHOHOO

        no saahan sen päivän tuotakin joikuu kuunnellessa pilalle


      • HOHOHOHOHOO kirjoitti:

        no saahan sen päivän tuotakin joikuu kuunnellessa pilalle

        Kiva kun kelpasi, pasi :-)


      • simo-ite


      • simo-ite

    • mamuhallituseijatka

      onko se maahanmuutto kehittänyt noita alueita hyvin?

      • Lokan.kaverit

        Ainakin "isänmaalliset" ovat raiskanneet siellä sairaalassa.


      • örvelö-ite
        Lokan.kaverit kirjoitti:

        Ainakin "isänmaalliset" ovat raiskanneet siellä sairaalassa.

        Tarkoitatko maahantulleita vai lestadiolaisia ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe