Kia on lyhenne sanoista Köyhien Ihmisten Auto, ja tällä en tarkoita yleisesti Kioilla ajavia eläkeläisiä.
Oman 2010 Ceed CRDi:n arvo tippunut vuoden aikana noin 7000 euroa ja moottorin korjaukseen mennyt noin 4800 euroa. Ei kovin edullista autoilua, vai onko joku toista mieltä ?
Minä ainakin olen köyhtynyt viimeisen kahden vuoden aikana autojen vuoksi melkein 30 te.
Köyhien Ihmisten Auto
3
158
Vastaukset 3
- hyväautoseon
Et ole tienyt sitten enen ostoa ettei diesel kiaa pidä ostaa,siis oikeasti.Bensa kia on ihan ok peli mutta dieseleistä pitää pysyä ja kaukana,nyt on muutenkin diesel autoilijat leimattu hulttioiksi ja maailman saastuttajiksi niin myy se pois tai vie paaaliin,älä laita euroakaan siihen enään.Ymmärsitkö?
Osta bensa hundai tai kiia ,arvo toki laskee noilla salamana mutta käyttettyä halpa ostaa ja hyvä käyttökuluiltaan. - Kiaisti
Olen köyhä ja ajan Kia autolla myös. Liimasin kuskin penkkiin valtavan käsidildon joka sujahtaa aina *nukseeni kun istahdan Kia autooni. Tunnen olevani elossa varsinkin pakkas aamuisin.
- Köyhä-ihminen
Meillä on bensa Cerato vm. 2006 toiminut luotettavasti koko ikänsä, vienyt nöyrästi aina perille sinne minne pitääkin. Kulutusosia joutuu vaihtamaan kaikkiin niin myös Ceratoon, normaalihuollot ajallaan päälle.
Ajettu on noin 140 000 matka ja kaupunkiajoa. Nelivedon osto on edessä vuoden parin sisällä ja sekin on KIA.
Cerato jää palvelemaan kakkosauton rooliin vielä pitkäksi aikaa jos ei kolaria satu kohdalle, luotettavuus täysi 10.
Kakkosautoina on ollut bemari ja pari ooppelia, mersu.. Kestävyys ei lähelläkään Kian kestävyyttä ja luotettavuutta..
Köyhällä ei varaa kalliiseen muttei myös varaa ostaa paskaa sen kokeilut muilla länsi merkeillä on osoittaneet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95913
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36512
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106467Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427