Täällä olis yksi miehiä vailla vakka rukkaus kaveriksi?
Pillu aina märkä onko ketään jolla on munaa....
28
209
Vastaukset
- Ainapystyssä
Saa, mulla on muna aina pystyssä
- Pillukosteena
Mulla on käsi housuissa. Aloitan hiplaamisen tuntuu olevan melko märkä. Himot kasvaa.
Tahtoo sun munaa...ooiih.. kostuu ihan mielettömästi. Nyt etenen hitaasti enkä piä kiirettä. - banaanipillu
Nyt on kylmä panaani housuissa.
Pillu ei ole saanut sitä vielä. Millonka aloitat?
- Mies59
Vieläkö märkänä täällä munakovana
Ja käsi käy- kiimanen
Käsi on housuissa pillu on tosi märkä kolmella tein...haluun sun munaa...ooooh...
kaunko olet nussinut? Minä olen nussit jo puoli kymmenestä alkaen. - Ainapystyssä
Ootko vieläkin pillu pystyssä?
- Pillukosteena
Kyllä....olen kanavalla nyt....
- Kaveri10
Valmiina!
- nussija
Täällä möys milloin aloitat? Mää oisin valmis vaikka heti.
Oletko vielä paikalla.
- Pillukosteena
Olenhan minä paikalla juurinyt. Aatu anna mulle munaa...
- kusettaaa
Huippu Feikki
- suckmyass
kakkakikkeli
- panopilluvako
Kuules kakkendaalikikkelson? Millä asialla kuljet?
- panopillu
Kikkeli onko kovana? Veteletkö paksua kalua että laukeet?
Jos löytyy märkä pillu rauman suunnalta niin mä vaikka maksan siitä. Kun ei vaan tunnu löytyvän..... Kuivaa on.
- hotdogi
Kyllä nainen saa munaa olipa sitten pillu märkänä tai ei , muuten on miehissä vikaa:)
Missä sie tarviit hyvvee miestä täss siul on sellanen …..hyväiee, hiplailee , kutittelee, pusuttelee , imeskelee, näykkii, sormettaa , nuolee ja eikä siinä vielä kaikki panee myös:)- MärkäPillu
Oi kuinka tuo kuulostaa hyvältä Rokan sanoin😊 Kylläpä alko tekee mieli hotdogin käsittelyä.
- hotdogi
MärkäPillu kirjoitti:
Oi kuinka tuo kuulostaa hyvältä Rokan sanoin😊 Kylläpä alko tekee mieli hotdogin käsittelyä.
Mistä aloitetaan …..tunnustelenko millainen varustus sulla on paitasi alla :)
- hotdogi
Ei tavoita jos ei tiedä millä paikkakunnalla asuu!
- meheväpillu
Mehevä pillu siellä on isot hävyt. Klita hyvän kokoinen mahtuu isokin sisään.
Tää kirjoittaja asuu Jyväskylässä.
- Neitsye
Onhan meitä
- artsipoppaa
niinpäonhan meitä joilla on omat mieliteot.
- mullaonainapaikallaan
niinpä pistä sää se kauhas omaas hanuriis..
- Keigo
Kyllä järjestyy, missä olet ?
[email protected]- artsipoppaa
Täällä jossain Jyväskylässä.
- panopillu
Vastaan että netissä nyt? Olet runkaamassa tällä hetkellä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914