N18 myös euroopan paras maa.

tyttöjellonat

Venäjän turnauksen jälkeen voi sanoa että mitali taitaa olla tulossa pitkän tauon jälkeen. Tälläkin palstalla on paljon arvosteltu Suomen kiekkoilua ja moni on "tiennyt" että kun nykyinen NMJ:n runko lopettaa niin sen jälkeen NMJ ei pärjäisi kun ei kerran N18 pärjää. Nyt nähdään että myös N18 ikäluokka on ottamassa johtavan kiekkomaan roolia Euroopassa. Usa ja Kanada on tietenkin paljon edelle, mutta hyvään suuntaan Suomen kiekkoilu on menossa. Varmasti Karvisten, Hiirikoskien jälkeen tulee pieni notkahdus, mutta uusia Hiirikoskia ja Karvisia on kyllä kovaa vauhtia kasvamassa.

11

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäkisteli

      eikä ollu vielä paras joukkue mikä saadaan !!!

    • naiskiekkofani

      Suomen taso on parantunut koko ajan ja nyt jo niin Nmj:ssä kuin N-18 joukkueeseen on enemmän potentiaalisia pelaajia ja nyt jo varsinkin Nmj:ssä jää hyviä pelaajia myös joukkueen ulkopuolelle. Toki vielä on paljon töitä edessä jotta hyviä pelaajia saadaan lisää, mutta suunta on oikea ja olisihan se hyvä piristysruiske jos sekä N-18 että Nmj ottaisi mitalin tällä kaudella.

      • jäkisteli

        eipä oo paras kokoopano vieläkään!!!!


      • hyväjoukkue
        jäkisteli kirjoitti:

        eipä oo paras kokoopano vieläkään!!!!

        Mutta paras saatavilla oleva on.


      • Nuanvaan
        jäkisteli kirjoitti:

        eipä oo paras kokoopano vieläkään!!!!

        Joo ei ole kun meidän tyttö ei mahtunut.


      • Pena86
        jäkisteli kirjoitti:

        eipä oo paras kokoopano vieläkään!!!!

        Kuka sieltä sinun mielestäsi puuttuu jos ei kerta ole kovin joukkue


    • yläpappa

      Näytti vähän siltä,jotta kaikkien joukkueiden taso laskenut.Etenkin Venäjä ja Ruotsi.Millä joukkueilla sitten MM kisoihin tulevat.Aika näyttää.Toivotaan tytöille menestystä kisoissa.

    • hyvätytöt

      Hyvin alkoi kisat! Elisa Holopaisen maaleilla Japani kaatui 2 -1 .

    • täyttäpeetä

      Aivopesu on tehty kunnolla päivän hävityn USA pelin jälkeen. Usa pisti kolme sisään ja alkoivat loppuverryttelemään loppuottelua varten. Jos maalin tehnyt pelaaja kertoo tuolla pelillä tai Suomen hyväksi, ei kaikki ole kohdallaan. Kaikkea hyvää pilvilinnoihin

    • sellaistavaan

      Mistä löytyisi joukkueen kokoonpano,olen yrittänyt etsiä,turhaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe