Olen kokenut elämäni pienimmän peniksen. Se ylettyi juhlakunnossa tasan kämmeneni leveyteen. Myöhemmin mittasin kämmeneni leveydeksi 8 senttiä.
Olen kokenut myös elämäni pisimmän,17 senttiä. Se löysi g-pisteeni, jota kaikki "asiantuntijat" eivät usko olevan olemassakaan, mutta kokemuksesta tiedän, että se tuotti elämäni ensimmäisen ja sittemmin joka-aamuisen vaginaorgasmin.
Se 8-senttinen ei tuntunut miltään eikä kokemusta uusittu. 17-senttisestä sain nauttia vuoden ajan, ennen kuin sen omistaja menehtyi liikenneonnettomuudessa.
Kokemuksesta tiedän, että koolla on väliä.
Koolla on väliä
6
136
Vastaukset
- Hehhh
Kuulehan ukkeli g. Ei ole sielläpäinkään että tarvittais jotain isompaa. Tutustu anatomiaan ennenkuin feikkaat.
- kusiHaisi
Löysin yhdeltä vosulta C-pisteen kun olin löytänyt sitä ennen Z-Pisteen...
- Sopivalöytyy
Se on hyvä, että sopiva koko on löytynyt. Kun molemmat kädet on kiinni mailanvarressa ja pää vähän pilkistää, niin se on siinä ;-)
- Normaa_li
Melkoinen epämuodostuma olet. Mulla on kädet kiinni hartioissa ja pää näkyy kokonaan.
- Äläpuhu
No jaa, älä muiden puolesta puhu?
- KoonVäliä
Opiskeluaikana oltiin juopottelemassa seurassa, jossa oli nuoria miehiä ja naisia. Puhe sitten kääntyi jossakin vaiheessa iltaa seksiaiheisiin ja koon merkitykseen. Isorintainen nainen totesi, että ei mulkun tarvitse iso olla, kunhan se on pitkä ja paksu. Siihen ei kellään ollut mitään lisättävää ja puheenaihe sitten kääntyi johonkin muualle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3443760Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763181- 712170
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401630Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1961525Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1781317- 1051243
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751232Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121137K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81085