Olen kokenut elämäni pienimmän peniksen. Se ylettyi juhlakunnossa tasan kämmeneni leveyteen. Myöhemmin mittasin kämmeneni leveydeksi 8 senttiä.
Olen kokenut myös elämäni pisimmän,17 senttiä. Se löysi g-pisteeni, jota kaikki "asiantuntijat" eivät usko olevan olemassakaan, mutta kokemuksesta tiedän, että se tuotti elämäni ensimmäisen ja sittemmin joka-aamuisen vaginaorgasmin.
Se 8-senttinen ei tuntunut miltään eikä kokemusta uusittu. 17-senttisestä sain nauttia vuoden ajan, ennen kuin sen omistaja menehtyi liikenneonnettomuudessa.
Kokemuksesta tiedän, että koolla on väliä.
Koolla on väliä
6
170
Vastaukset
- Hehhh
Kuulehan ukkeli g. Ei ole sielläpäinkään että tarvittais jotain isompaa. Tutustu anatomiaan ennenkuin feikkaat.
- kusiHaisi
Löysin yhdeltä vosulta C-pisteen kun olin löytänyt sitä ennen Z-Pisteen...
- Sopivalöytyy
Se on hyvä, että sopiva koko on löytynyt. Kun molemmat kädet on kiinni mailanvarressa ja pää vähän pilkistää, niin se on siinä ;-)
- Normaa_li
Melkoinen epämuodostuma olet. Mulla on kädet kiinni hartioissa ja pää näkyy kokonaan.
- Äläpuhu
No jaa, älä muiden puolesta puhu?
- KoonVäliä
Opiskeluaikana oltiin juopottelemassa seurassa, jossa oli nuoria miehiä ja naisia. Puhe sitten kääntyi jossakin vaiheessa iltaa seksiaiheisiin ja koon merkitykseen. Isorintainen nainen totesi, että ei mulkun tarvitse iso olla, kunhan se on pitkä ja paksu. Siihen ei kellään ollut mitään lisättävää ja puheenaihe sitten kääntyi johonkin muualle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203409Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441676Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49743