Onko epänormaalia kun alkaa seisoo helposti?

Onsekovaa

Olen30 vuotias mies. Ja mulla aika usein alkaa seisomaan helposti esim jos menen saunaan naiseni kanssa. Ekalla kerralla oli noloo ei enää, ja nyt on myös ruvennu vaikka olisi pelkkiä miähiä saunassa. Tai näen vaan naiseni rinnat???

5

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiku.sillee

Kyllä mullakin oli tahattomia seisokkeja vielä 30-vuotiaana. Naisiahan se ei haittaa, päinvastoin. Ovat otettuja, kun havaitsevat olevansa viehättäviä. Pyrikin saunomaan usein naisten kanssa ja anna seistä ihan valtoimenaan. Ilahdutat toista.

• himohiiri40

Nolotti itseänikin vuosikymmeniä, nyt nelikymppisenä enemmän sujut asian kanssa. Taisin silti herkästä erektiosta kertoa etukäteen uudelle naisystävälle, koska vielä tätä ennen asia jotenkin nolotti.

Todennäköisesti kaikki jokseenkin normaalilla järjenjuoksulla varustetut naiset vain tykkäävät :o

• Naimisissa25v

Mitä erikoista siinä on, jos alastoman naisen kanssa seisoo? Enempi olisin huolissani jis ei seiso.

Mun nainen hoitelee oikein mielellään tuollaisen seisokin pois.

• annaseisoavain

Pitää olla vain tyytyväinen että seisoo, tulee aika jolloin asia kääntyy toisinpäin. Nyt vain nautii niistä seisokeista se on ihan normaalia ja seksikästäkin partnerille kun näkee et kalu pelaa.
      Mulla seiso mennen tullen linja-autossa kun kouluun kuljin siis ihan jokapaikassa housunkaulus tiukkana. Joku on herkempi kuin joku toinen. Huonopuoli oli nuorempana se että laukesikin nopeammin. Vanhempana sitten oppii hilltsemään itseään ja nauttimaan seksistä naisen kanssa tosi pitkään ennen laukeamista. Seisokissa ei ole mitään hävettävää. Ole siis tyytyväinen siitä että seisokki pelaa, naisesikin pitäisi olla siitä tyytyväinen jos suhde on kunnossa.

• Äidinpoika

Naiset tykkäävät kun mulla ottaa eteen. Heti ovat valmiita poikaa auttamaan. Ja äitini antaa mut heille leluksi eli ne tyhjentävät mut. Ainut harmi on ku olen miesten kanssa saunassa tai vaikka lenkillä ja mulla ottaa eteen. Ne luulevat että olen homo kun heille esittelen kaluani. Mutta kun en vaan saa sitä alas ilman tyhjennystä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      83
      1236
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      31
      1100
    3. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      844
    4. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      709
    5. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      655
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    7. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      89
      457
    8. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    9. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      336
    10. Vielä vähän lirttinkiä

tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä
      Ikävä
      5
      204
    Aihe