Onko epänormaalia kun alkaa seisoo helposti?

Onsekovaa

Olen30 vuotias mies. Ja mulla aika usein alkaa seisomaan helposti esim jos menen saunaan naiseni kanssa. Ekalla kerralla oli noloo ei enää, ja nyt on myös ruvennu vaikka olisi pelkkiä miähiä saunassa. Tai näen vaan naiseni rinnat???

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiku.sillee

      Kyllä mullakin oli tahattomia seisokkeja vielä 30-vuotiaana. Naisiahan se ei haittaa, päinvastoin. Ovat otettuja, kun havaitsevat olevansa viehättäviä. Pyrikin saunomaan usein naisten kanssa ja anna seistä ihan valtoimenaan. Ilahdutat toista.

    • himohiiri40

      Nolotti itseänikin vuosikymmeniä, nyt nelikymppisenä enemmän sujut asian kanssa. Taisin silti herkästä erektiosta kertoa etukäteen uudelle naisystävälle, koska vielä tätä ennen asia jotenkin nolotti.

      Todennäköisesti kaikki jokseenkin normaalilla järjenjuoksulla varustetut naiset vain tykkäävät :o

      • Naimisissa25v

        Mitä erikoista siinä on, jos alastoman naisen kanssa seisoo? Enempi olisin huolissani jis ei seiso.

        Mun nainen hoitelee oikein mielellään tuollaisen seisokin pois.


    • annaseisoavain

      Pitää olla vain tyytyväinen että seisoo, tulee aika jolloin asia kääntyy toisinpäin. Nyt vain nautii niistä seisokeista se on ihan normaalia ja seksikästäkin partnerille kun näkee et kalu pelaa.
      Mulla seiso mennen tullen linja-autossa kun kouluun kuljin siis ihan jokapaikassa housunkaulus tiukkana. Joku on herkempi kuin joku toinen. Huonopuoli oli nuorempana se että laukesikin nopeammin. Vanhempana sitten oppii hilltsemään itseään ja nauttimaan seksistä naisen kanssa tosi pitkään ennen laukeamista. Seisokissa ei ole mitään hävettävää. Ole siis tyytyväinen siitä että seisokki pelaa, naisesikin pitäisi olla siitä tyytyväinen jos suhde on kunnossa.

    • Äidinpoika

      Naiset tykkäävät kun mulla ottaa eteen. Heti ovat valmiita poikaa auttamaan. Ja äitini antaa mut heille leluksi eli ne tyhjentävät mut. Ainut harmi on ku olen miesten kanssa saunassa tai vaikka lenkillä ja mulla ottaa eteen. Ne luulevat että olen homo kun heille esittelen kaluani. Mutta kun en vaan saa sitä alas ilman tyhjennystä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe