Olen30 vuotias mies. Ja mulla aika usein alkaa seisomaan helposti esim jos menen saunaan naiseni kanssa. Ekalla kerralla oli noloo ei enää, ja nyt on myös ruvennu vaikka olisi pelkkiä miähiä saunassa. Tai näen vaan naiseni rinnat???
Onko epänormaalia kun alkaa seisoo helposti?
5
192
Vastaukset
- niiku.sillee
Kyllä mullakin oli tahattomia seisokkeja vielä 30-vuotiaana. Naisiahan se ei haittaa, päinvastoin. Ovat otettuja, kun havaitsevat olevansa viehättäviä. Pyrikin saunomaan usein naisten kanssa ja anna seistä ihan valtoimenaan. Ilahdutat toista.
- himohiiri40
Nolotti itseänikin vuosikymmeniä, nyt nelikymppisenä enemmän sujut asian kanssa. Taisin silti herkästä erektiosta kertoa etukäteen uudelle naisystävälle, koska vielä tätä ennen asia jotenkin nolotti.
Todennäköisesti kaikki jokseenkin normaalilla järjenjuoksulla varustetut naiset vain tykkäävät :o- Naimisissa25v
Mitä erikoista siinä on, jos alastoman naisen kanssa seisoo? Enempi olisin huolissani jis ei seiso.
Mun nainen hoitelee oikein mielellään tuollaisen seisokin pois.
- annaseisoavain
Pitää olla vain tyytyväinen että seisoo, tulee aika jolloin asia kääntyy toisinpäin. Nyt vain nautii niistä seisokeista se on ihan normaalia ja seksikästäkin partnerille kun näkee et kalu pelaa.
Mulla seiso mennen tullen linja-autossa kun kouluun kuljin siis ihan jokapaikassa housunkaulus tiukkana. Joku on herkempi kuin joku toinen. Huonopuoli oli nuorempana se että laukesikin nopeammin. Vanhempana sitten oppii hilltsemään itseään ja nauttimaan seksistä naisen kanssa tosi pitkään ennen laukeamista. Seisokissa ei ole mitään hävettävää. Ole siis tyytyväinen siitä että seisokki pelaa, naisesikin pitäisi olla siitä tyytyväinen jos suhde on kunnossa. - Äidinpoika
Naiset tykkäävät kun mulla ottaa eteen. Heti ovat valmiita poikaa auttamaan. Ja äitini antaa mut heille leluksi eli ne tyhjentävät mut. Ainut harmi on ku olen miesten kanssa saunassa tai vaikka lenkillä ja mulla ottaa eteen. Ne luulevat että olen homo kun heille esittelen kaluani. Mutta kun en vaan saa sitä alas ilman tyhjennystä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1158287Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4157508Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804764Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294559Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-74389Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2042899- 1182764
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332695Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps232324Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m22197