Onko epänormaalia kun alkaa seisoo helposti?

Onsekovaa

Olen30 vuotias mies. Ja mulla aika usein alkaa seisomaan helposti esim jos menen saunaan naiseni kanssa. Ekalla kerralla oli noloo ei enää, ja nyt on myös ruvennu vaikka olisi pelkkiä miähiä saunassa. Tai näen vaan naiseni rinnat???

5

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiku.sillee

Kyllä mullakin oli tahattomia seisokkeja vielä 30-vuotiaana. Naisiahan se ei haittaa, päinvastoin. Ovat otettuja, kun havaitsevat olevansa viehättäviä. Pyrikin saunomaan usein naisten kanssa ja anna seistä ihan valtoimenaan. Ilahdutat toista.

• himohiiri40

Nolotti itseänikin vuosikymmeniä, nyt nelikymppisenä enemmän sujut asian kanssa. Taisin silti herkästä erektiosta kertoa etukäteen uudelle naisystävälle, koska vielä tätä ennen asia jotenkin nolotti.

Todennäköisesti kaikki jokseenkin normaalilla järjenjuoksulla varustetut naiset vain tykkäävät :o

• Naimisissa25v

Mitä erikoista siinä on, jos alastoman naisen kanssa seisoo? Enempi olisin huolissani jis ei seiso.

Mun nainen hoitelee oikein mielellään tuollaisen seisokin pois.

• annaseisoavain

Pitää olla vain tyytyväinen että seisoo, tulee aika jolloin asia kääntyy toisinpäin. Nyt vain nautii niistä seisokeista se on ihan normaalia ja seksikästäkin partnerille kun näkee et kalu pelaa.
      Mulla seiso mennen tullen linja-autossa kun kouluun kuljin siis ihan jokapaikassa housunkaulus tiukkana. Joku on herkempi kuin joku toinen. Huonopuoli oli nuorempana se että laukesikin nopeammin. Vanhempana sitten oppii hilltsemään itseään ja nauttimaan seksistä naisen kanssa tosi pitkään ennen laukeamista. Seisokissa ei ole mitään hävettävää. Ole siis tyytyväinen siitä että seisokki pelaa, naisesikin pitäisi olla siitä tyytyväinen jos suhde on kunnossa.

• Äidinpoika

Naiset tykkäävät kun mulla ottaa eteen. Heti ovat valmiita poikaa auttamaan. Ja äitini antaa mut heille leluksi eli ne tyhjentävät mut. Ainut harmi on ku olen miesten kanssa saunassa tai vaikka lenkillä ja mulla ottaa eteen. Ne luulevat että olen homo kun heille esittelen kaluani. Mutta kun en vaan saa sitä alas ilman tyhjennystä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2350
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1021
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      990
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe