Mitä sinä olet pyytänyt pakkasukolta ? Minä olen pyytänyt vasemman jalan sukkaa, hiuskampaa, sormustinta ja Karjalaa takaisin. Olkaahan varovaisia toivomustenne kanssa, niillä kun on taipumus toteutua. Oik.sos.demille olen toivonut sinistä slipoveria ja pystyynkuolleelle sammen mätiä. Mielipidepankille toivoin pappa-tunturia ja Korhoselle Silver Dry giniä. Keskustalaisille yleisesti toivoin tonnikaupalla paskaa peltojen ravitsemiseen ja kesämökkiläisten harmiksi. Minä kyllä pahoin pelkään, ettei pakkasukko tuo paskaa, mutta onneksi heillä on Sipilä.
Iloista maanantaita kaikille, paitsi kurlingin harrastajille. Se peli pitäisi lailla kieltää, nähkääs kun U15 oli viimeinen tuon lajin suurmies Suomessa, lähes Ho Zi Mingin veroinen.
Ho, Ho, Ho Zi Ming ! , Ho, Ho, Ho Zi Ming !
Pakkasukko on anteliaampi kuin joulupukki
Uudenvuoden.odotusta
3
<50
Vastaukset
- KoskaAllahillaOnSuuri
Vai pitäisikö odottaa ihan rämädäniin saakka ja pitää sikajuhlat......
- TehoKouluttajaMkvaAUlle
Huomenta MkvaAU!
Etkös muuta keksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510392
- 816933
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445074- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724336Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161932