Riidelkää sovussa ja huutakaa hiljaa, niin Luoja suo viljaa.
https://www.youtube.com/watch?v=iCB3EPkzWco
Hyvää Joulun odotusta kaikille säädyille
8
157
Vastaukset
- MieliJaPide
Niin anteeksi vaan, mutta en usko, että Jumala lähtee mukaan tähän kaupalliseen, epäjumalananjuhlaan.
Raamattu sano, että "lopunaikana saatana pyrkii muuttamaan ajat ja lait".
Ajat meillä roomalaisenkirkon(saatanakirkon) taholta 1300-luvullaa muutetiin, meile tuli gregoorinen
/( en tiedäkirjoitetaanko tuo nimi noin?)ajanlasku ,
Meillä kristittynä kansana pitäisi olla juutalainen ajanlasku.
Laithan meillä muutetaan pikkuhiljaa siten, että uhrista tulee syllinen (ainakin kun tuomioita lukee)
25.12 om auringonjumalan juhla ja siihen kun lisätää äiti /lapsikultti saadaan vääräoppi.(tammus)
Jeesus syntyi lehtimajajuhlien aikana syksyllä ja tällä kaupallisella hömppäjuhlalla ei ole mitään tekemistä Jumalan Pojan, Jeesuksen Kristuksen syntymän kanssa.- Veikko-järvenrannalta
Nimimerkix kirjoitti:
Kuka tässä on kaupallisesta joulusta puhunut ?
Mutta jouluhan on kaupallinenjuhla.
No suku kokoontuu kotimökeilleen kiistelemään ja pikkusen tappelemaan?
Ostetaan hirveä määrä ruokaa, syödään kuin siat ja tähteet kannetaan joulunjälkeen tunkiolle, kaupungeissa biojätteeseen. Veikko-järvenrannalta kirjoitti:
Mutta jouluhan on kaupallinenjuhla.
No suku kokoontuu kotimökeilleen kiistelemään ja pikkusen tappelemaan?
Ostetaan hirveä määrä ruokaa, syödään kuin siat ja tähteet kannetaan joulunjälkeen tunkiolle, kaupungeissa biojätteeseen.Niinkö teillä ? Meille Joulu on harrasta aikaa, Ja kyllä itse pyydetty jouluhauki aina kinkun voittaa :-)
- TehoKouluttajaMkvaAUlle
Alkuperäinen Carola Häggkvist on ihan eri luokkaa.
Nimimerkix kirjoitti:
Var Så Good.
https://www.youtube.com/watch?v=xtTX_QmRTiwEn gång till :-)
https://www.youtube.com/watch?v=SE-bDIYlDXo
- hienohomma
No sitä on lauleskelijoita ja sitten on laulajia;
https://www.youtube.com/watch?v=I4DP_EENhTU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416
