Loppuiko argumentti

Timo.Similä

Hieman huvittuneena olen kepun mölinäsiiven SMP:n jälkeläisiä, eli persuja seurannut.

Kertokaas (ei copy paste) mitä mieltä olette vuoden 2015 Halla-ahon suunnittelemasta maahanmuutosta?

Voitko sinä voittaja kertoa miksi vihaat vasemmistoa? Isin smp taustalla ei ole mitään merkitystä.

Kykenetkö sinä rakas lapsi edes argumentoimaan ajatusta jota tiettämättäsi kannatat?

Kykenetkö sohvapersu nousemaan omille koivillesi ja perustelemaan puoluekantaasi?

Minä kykenen. Ole hyvä ja ota yhteyttä.


Timo Similä

[email protected]

Kokkola

Vasemmistoliitto

12

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iljuskanpoika

      Vasemmistoliitto ei ole vasemmistolainen puolue.
      suvianne siimes arhinmäki, eivät ole ajaneet suomalaisten työläisten tai pientilallisten etuja. Ainoastaan liberaalia politiikkaa, jolla on sallittu palkkojen polkutyövoiman tuonti etelänmaista, kuten virosta, kokoomuksen käsikassara koko puolue. Kiroavat hiilidioksiidia, vaikka suomen päästöt on pieru atomin sisään. Idiootteja kaikki paitsi Esko Seppanen, viimeinen viisas vassari.

    • Vasurienvalheet

      Halla-aho ei suunnitellut mitään maahanmuutto-ohjelmaa hallitukselle vaikka vasurit niin innokkaasti valehtelevat.

      Jokuhan voisi esittää tällaisen julkisen dokumentin allekirjoituksineen.

      • Eu-tasolla

        Vasureillehan ei vielä tähän päivään mennessä ole valjennut, että Suomi noudattaa EUn määräyksiä maahanmuutossa.


      • suvapopulismit
        Eu-tasolla kirjoitti:

        Vasureillehan ei vielä tähän päivään mennessä ole valjennut, että Suomi noudattaa EUn määräyksiä maahanmuutossa.

        Eikä tuo ole eu määräyksestä terroriteko, tutkitaan ja hyvillä asijanajajille hyvät palkkiot vitkuttelusta, kaikki kulut maksamme.
        https://yle.fi/uutiset/3-10542567


    • Iljuskanpoika

      Unohdin sanoo: Ootte aatteen pettureita, joukkohaudoissa satavuotta sitten murhatut ja taisteluissa kuolleet häpee teidän politiikkaa, herrojen lakeijoita, kukatahansa paskan jauhaja pidetään puolueessa vaikka eduskunnassa nappia painaessa äänestää kuin konsensus(esim. siimes, mut oli se kyllä suosittu). Voisitte lakkauttaa puolueen ja liittyy vihreisiin ja mennä töihin vastaanotto keskuksiin ja pakkotyöllistämis keskuksiin, te, hyvällä palkalla tietenkin. Ottakaa lapsenne tet-harjoitteluun näihin hotelleihin ja hienoihin työhön opettaviin paikkoihin, VITTU 8e tunnissa, ei sillä kukaan elä! Vaatikaa minimi palkaksi sukupuoleen ja alaan katsomatta miesten keskipalkka 3400e/kk, sitten on tasa arvoa, kyllä ne rikkaat saa enemmän, esim kaikilla lääkäreillä ja insinöireillä on kuitenkin pääomatuloja.

      Tässä sulle ilmaisia neuvoja.

      Anteeks kiroilu, jos et oo soinimainen omanedun nimissä valehteleva paskiainen.

    • Jumalarankasee

      Tiera on huijannut kuntien rahoja ihan niin maan p'''rkeleesti.

      Häpee Timo!! Hyi vittu, muka vasemmalla.

    • Sipilä-ja-Orpo.ilmoittiv

      Sipilä ja Orpo ilmoittvat Halla-aholle että he eivät tule noudattamaan maahanmuutto-ohjelman tarkempia kirjauksia eikä hallitusyhteistyötä voida jatkaa jos hallitusohjelman noudattamista tullaan vaatimaan

      • suvatmölyävät

      • terrorisoiva.vasuri

        Palstaa terrorisoiva vasuri voisi kerrankin lukea oikeita uutisia jotka on aivan helposti löydettävissä (jopa omista vasurilehdistään) eikä kyselisi typeriä kuukausi toisensa perään - tarkoituksena vain nostattaa omia jätealoituksiaan

        "Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho on Facebookissa sanonut tehneensä Sipilälle ja Orpolle selväksi, että hallitusohjelma ja turvapaikkapoliittinen toimenpideohjelma riittävät hallitukselle, mutta perussuomalaiset edellyttävät, että yhdessä sovitusta pidetään tarkasti kiinni.

        ”Pääministeri ilmoitti hetki sitten, että maahanmuuttoa koskevien kirjausten nykyistä tarkempi noudattaminen ei ole mahdollista, ja ettei edellytyksiä hallitusyhteistyön jatkumiselle ole.”"

        https://demokraatti.fi/sipila-ja-orpo-nama-syyt-ratkaisivat-hallitusyhteistyon-katkeamisen/


    • 3542325

      Heh toi Kepun mälinäsiipi-nimi oli hyvä :D En ollu aikaisemmin kuullut. Noh antaa näittenkin vaahtopäiden mölistä, tehköön itestään pellejä niin muiden ei tarvii

      • ÖrinääSörnäisissä

        Bolsujen mölinäsiipihän on keskittynyt vain toisten haukkumiseen, ei vastuunottoon.

        Näkisi vain milloin nämä puskakommarit oikeasti saisivat jotain aikaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe