POP Pikalaina kaikkien pankkien asiakkaille - kokemuksia?

Vertailija

Onkos kokemuksia POP Pikalainasta? Ovatko tarjoukset oikeasti kilpailukykyisiä verrattuna vaikkapa Bank Norwegianiin, Komplettiin ja muihin?

POPin sivujen perusteella kyseessä on 1 000 - 20 000 euron vakuudeton kertaluotto, jolle maksuaikaa voi saada 1 - 10 vuotta lainasummasta riippuen. Lainaa voi vapaasti lyhentää sovittua nopeammin tai maksaa koko lainan ennenaikaisesti pois.

POP Pikalainaa voi käyttää myös entisten lainojen yhdistämiseen: "Haluamme tehdä lainojen yhdistämisen sinulle helpoksi. Valitset itse, mitkä lainat haluat lyhentää, kun tilillesi on maksettu ensin suurempi lainasumma."

Lainatarjous on henkilökohtainen. Nimelliskorko on alimmillaan Euribor 3kk 6,9%. Suurinta nimelliskorkoa ei mainita, mutta ottaen huomioon että suurin mahdollinen todellinen vuosikorko on 48,82% (vrt. Bank Norwegian 36,88%), ilmeisesti korkoa peritään tarvittaessa ihan riittämiin. Todelliseen vuosikorkoon vaikuttavat toki myös kulut. Avausmaksu on useimmiten Bank Norwegiania suurempi.

Lainanhakijalta edellytetään säännöllisiä tuloja (vähintään 12 000 €/vuosi bruttona eli noin 1000 €/kk). Lisäksi edellytetään 23 - 65 vuoden ikää, asumista Suomessa viimeiset 2 vuotta, suomalaista henkilötunnusta sekä moitteetonta raha-asioiden hoitamista.

POPin mukaan asiakas näkee kaikki lainaan liittyvät kulut kokonaisuudessaan ennen sopimuksen hyväksymistä. Lisäksi POP lupaa toimittaa kuukausittain "selkeän laskun".

Lainan myöntää POP Pankki -ryhmään kuuluva Bonum Pankki. Pankki on mukana Asiakastiedon kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmässä ja saa tietoja lainanhakijan muista luotoista.

Kaiken kaikkiaan kyseessä on mielenkiintoinen kivijalkapankkiryhmän vastaisku. Ulkomaiset nettipankit ovat vallanneet markkinoita viime vuosina vauhdilla. POP korostaakin joka välissä olevansa "luotettava" ja "arvostettu" suomalainen pankki.

5

5718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruusunen007

Hei!

Hain 15000€ lainaa, sain 8500€ lainatarjouksen.
      Lähetin tarvittavat liitteet ja tarkastivat luottotiedot.
      Peruivat lainan. En tiedä miksi.. Liitteet oikeita ja vastasivat kuvausta, oma luottoluokitus toiseksi paras mahdollinen, ja ei tullut lainaa. En enään toistamiseen kyllä hae.

• Helppo-Heikki

Ihan mielenkiinnosta, paljonko oli nimelliskorko tarjouksessa ja minkälaista maksuaikaa tarjosivat?

• Täytyykokeilla

Luetaanko asumistuki myös siellä tuloksi?

• LuultavastiEi

Yleensä kun on kyse luoton myöntämisestä, säännölliset tulot tarkoittavat palkkaa tai eläkettä. Tai tietenkin mahdollisesti yritystulot, pääomatulot, työkorvaukset ym.

Sosiaalietuuksia eli kaikenlaisia tukia ei silloin tuloihin lasketa, vaikka niitä saisikin jatkuvasti. Aina voi toki kokeilla laittaa hakemuksen menemään.

• Onks POP pankki mukana pridehomotuksessa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe