Vaikuttaako kristityksi kääntyminen turvapaikan saamiseen?

HannunKaveri

Jopa yli tuhat Suomessa kielteisen turvapaikkapäätöksen saanutta on ilmoittanut valituksessaan kääntyneensä islamista kristinuskoon. Ovatko kääntymykset aitoja vai käytetäänkö uskonnon vaihtamista viimeisenä oljenkortena turvapaikan saamiseksi?

Dokumentti kuvaa viranomaisten kyynistä asennetta Suomessa kristityksi kääntyneisiin turvapaikanhakijoihin sekä islamilaisesta kunniakulttuurista nousevaa painostamista islamin hylänneitä kohtaan.

https://www.youtube.com/watch?v=Uvz3fdLcsmI

Mitä mieltä mieltä sinä olet?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietääkö.joku

Tämä poistettiin aikaisemmin. Mikä tässä voi olla sääntöjen vastaista?

• PalstojenSeiska

Tämä jos mikä kuuluu tälle palstalle. Mutta ilmeisesti on liian asiallinen tälle törkypalstalle.

• PalstojenSeiska kirjoitti:

Tämä jos mikä kuuluu tälle palstalle. Mutta ilmeisesti on liian asiallinen tälle törkypalstalle.

Joo, silkkaa asiaa on🤓

• Kristityksi kääntyminen on yksi peruste uudelleenkäsittelylle.

Kielteisen turvapaikapäätöksen saaneet ovat esittäneet kääntymyksestään todisteeksi kastetodistuksen, joita on jaettu etupäässä helluntaiseurakunnista ja joistain muista vapaan suunnan seurakunnista.
      Evl-kirkkokin on heitä käännyttänyt, mutta pienempiä määriä.

Pitää muistaa, että he eivät ole enää muslimeita, vaan pääasiassa helluntailaisia.
      Oulun tapaukset onkin liitetty helluntailaisuuteen.

• HannunKaveri

Jopa yli tuhat Suomessa kielteisen turvapaikkapäätöksen saanutta on ilmoittanut valituksessaan kääntyneensä islamista kristinuskoon. Ovatko kääntymykset aitoja vai käytetäänkö uskonnon vaihtamista viimeisenä oljenkortena turvapaikan saamiseksi?

Dokumentti kuvaa viranomaisten kyynistä asennetta Suomessa kristityksi kääntyneisiin turvapaikanhakijoihin sekä islamilaisesta kunniakulttuurista nousevaa painostamista islamin hylänneitä kohtaan.

https://www.youtube.com/watch?v=Uvz3fdLcsmI

Mitä mieltä mieltä sinä olet?

• pelkkä-data-ratkasee

Uskonnolla sukupuolella iällä kansallisuudella ihonvärillä seksuaallisella suuntautumisella jne
      Kuten ei myöskään henkilön nimellä ole väliä kun arvioidaan turvapaikan tarvetta joten.. käsittelijä ei edes tiedä näitä asioita turvapaikan hakijasta tehdessään päätöstä.

• jäinaprikoimaan

Tietääkö kukaan mistä ihmeestä Tshekin viranomaiset nyt tuollaista ovat päähänsä saaneet?

"Tsekki haluaa kieltää islamin kokonaan: "Kaikki vihaa ja väkivaltaa edistävät ideologiat olisi kiellettävä""

• tuhmateisaa

Usko joulupukkiin tuo lahjoja, minä olen ollut kiltti.

• Ihmisen uskonto on ihmisen henkilökohtainen asia. Sallittakoon se hänelle.

• Mistä olet tuollaisen käsityksen saanut🤔❓ Raamattu puhuu täysin päinvastaista.

• Oikealuterilainen

Kyllä luterilainen voi olla muslimi ja voi olla silti luterilainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe