Hakkarais Teukan elämää tyhjänpäiväisellä höpinöillään kuukaudesta toiseen jauhaa,mahtaakohan muistaa ilmoittautua työnhakijaksi ajallaan kun aina taplettisa päällä makaa.
Kyl maar keskarilla on vitsit vähissä kun viitsii
9
186
Vastaukset
- teuvonopetuslapset
Itse tarvitset ainakin apua tuossa oikeinkirjoituksessa.Kai sieltä löytyy työkkäristä sellaistakin apua nykyään.Vaikka nyt sulle kelpaisi varmaan sellainenkin tukihomma missä ei tarvitse osata luku-ja kirjoitustaitoa.
- ddddd
Siellä yritetään jotain viestiä taas laittaa mutta ei onnistu sekään kun kukaan ei saa mitään selvää.Kirosanat ja alatyylin ilmaukset osataan, ei muuta.
- luokalleenjäänyt
Nää Teukan nimittelyt viittaa kovasti lapsuuden aikaiseen koulukiusaamis tyyliin,vielä ei ole myöhäistä yrittää parantaa tapojaan.
- ööööööoo
Itse ainakin häpeäisin jos olisin ollut koulukiusaamisessa mukana.Kiva kuulla että myönnät itse olleesi sellaisessa mukana.Teuvon äänestäjistä taitaa olla suurin osa entisiä koulukiusaajia, jotka eivät oppineet edes kirjoittamaan koulussa.
- Niinsemenee
Tuulipuku tarmot teukkaa äänestää jotka eivät ymmärrä politiikan päälle paskan vertaa.
- joutaapois
Pösilömmäksi aina vaan muuttuu. Täys huru-ukko.
- Minkästeett
Ja nämä teukan äänestäjät vielä tyhmempiä
- mitäihmettä
"Teuvon äänestäjistä taitaa olla suurin osa entisiä koulukiusaajia, jotka eivät oppineet edes kirjoittamaan koulussa."
Kummallinen väite. Teuvohan itse harjoitti kouluterroria eikä saanut edes päästötodistusta.
Ps. Äänekoski-Viitasaari -ukkelin on turha vaahdota asiasta. - MärkäPäiväuni
Minä en oo kiusannut ketään ja olen koulutettu. Katson myös kaikki ajankohtaisohjelmat ja luen sanomalehtiä. Toivolle ääni.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571