Hakkarais Teukan elämää tyhjänpäiväisellä höpinöillään kuukaudesta toiseen jauhaa,mahtaakohan muistaa ilmoittautua työnhakijaksi ajallaan kun aina taplettisa päällä makaa.
Vastaukset 9
- teuvonopetuslapset
Itse tarvitset ainakin apua tuossa oikeinkirjoituksessa.Kai sieltä löytyy työkkäristä sellaistakin apua nykyään.Vaikka nyt sulle kelpaisi varmaan sellainenkin tukihomma missä ei tarvitse osata luku-ja kirjoitustaitoa.
- ddddd
Siellä yritetään jotain viestiä taas laittaa mutta ei onnistu sekään kun kukaan ei saa mitään selvää.Kirosanat ja alatyylin ilmaukset osataan, ei muuta.
- luokalleenjäänyt
Nää Teukan nimittelyt viittaa kovasti lapsuuden aikaiseen koulukiusaamis tyyliin,vielä ei ole myöhäistä yrittää parantaa tapojaan.
- ööööööoo
Itse ainakin häpeäisin jos olisin ollut koulukiusaamisessa mukana.Kiva kuulla että myönnät itse olleesi sellaisessa mukana.Teuvon äänestäjistä taitaa olla suurin osa entisiä koulukiusaajia, jotka eivät oppineet edes kirjoittamaan koulussa.
- Niinsemenee
Tuulipuku tarmot teukkaa äänestää jotka eivät ymmärrä politiikan päälle paskan vertaa.
- joutaapois
Pösilömmäksi aina vaan muuttuu. Täys huru-ukko.
- Minkästeett
Ja nämä teukan äänestäjät vielä tyhmempiä
- mitäihmettä
"Teuvon äänestäjistä taitaa olla suurin osa entisiä koulukiusaajia, jotka eivät oppineet edes kirjoittamaan koulussa."
Kummallinen väite. Teuvohan itse harjoitti kouluterroria eikä saanut edes päästötodistusta.
Ps. Äänekoski-Viitasaari -ukkelin on turha vaahdota asiasta. - MärkäPäiväuni
Minä en oo kiusannut ketään ja olen koulutettu. Katson myös kaikki ajankohtaisohjelmat ja luen sanomalehtiä. Toivolle ääni.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481240- 93957
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt12955- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53410Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30401- 23397
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15379