Kyl maar keskarilla on vitsit vähissä kun viitsii

hehehee

Hakkarais Teukan elämää tyhjänpäiväisellä höpinöillään kuukaudesta toiseen jauhaa,mahtaakohan muistaa ilmoittautua työnhakijaksi ajallaan kun aina taplettisa päällä makaa.

9

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuvonopetuslapset

Itse tarvitset ainakin apua tuossa oikeinkirjoituksessa.Kai sieltä löytyy työkkäristä sellaistakin apua nykyään.Vaikka nyt sulle kelpaisi varmaan sellainenkin tukihomma missä ei tarvitse osata luku-ja kirjoitustaitoa.

• ddddd

Siellä yritetään jotain viestiä taas laittaa mutta ei onnistu sekään kun kukaan ei saa mitään selvää.Kirosanat ja alatyylin ilmaukset osataan, ei muuta.

• luokalleenjäänyt

Nää Teukan nimittelyt viittaa kovasti lapsuuden aikaiseen koulukiusaamis tyyliin,vielä ei ole myöhäistä yrittää parantaa tapojaan.

• ööööööoo

Itse ainakin häpeäisin jos olisin ollut koulukiusaamisessa mukana.Kiva kuulla että myönnät itse olleesi sellaisessa mukana.Teuvon äänestäjistä taitaa olla suurin osa entisiä koulukiusaajia, jotka eivät oppineet edes kirjoittamaan koulussa.

• Niinsemenee

Tuulipuku tarmot teukkaa äänestää jotka eivät ymmärrä politiikan päälle paskan vertaa.

• joutaapois

Pösilömmäksi aina vaan muuttuu. Täys huru-ukko.

• Minkästeett

Ja nämä teukan äänestäjät vielä tyhmempiä

• mitäihmettä

"Teuvon äänestäjistä taitaa olla suurin osa entisiä koulukiusaajia, jotka eivät oppineet edes kirjoittamaan koulussa."

Kummallinen väite. Teuvohan itse harjoitti kouluterroria eikä saanut edes päästötodistusta.

Ps. Äänekoski-Viitasaari -ukkelin on turha vaahdota asiasta.

• MärkäPäiväuni

Minä en oo kiusannut ketään ja olen koulutettu. Katson myös kaikki ajankohtaisohjelmat ja luen sanomalehtiä. Toivolle ääni.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe