alkavaan viikkoon? Joko jouluaatossa mietteet?
Millaisin ajatuksin
12
<50
Vastaukset
- J--i
Suomeks sanottuna vituttaa
hieman samanlainen fiilis =/
tulloo syötyä, ja muutama kilo on vyötäröllä jo nyt liikaa, eli lisäkiloja se joulu tuo!
- Relaaaan
Sinnehän on vielä viikko!
Ei ehdi ajatteleen kuin päivän kerrallaan. Tässä ois vielä muutama päivä vedettävänä läpi ja sit pääsee relaan vapaille.
Mä oon jo haaveillu et sit kun viimeinen vuoro on
Vedetty niin mä kieppaan suoraan baariin yksille. Nollauksen tarve saattaa venyä aamuyöhön. Täytyy soitella onko mestoilla muita silloin porukoista
Seuraavana varaan aikaa hiusteni värjäykseen ja sit voisin vaikkapa alkaa miettiä jouluaattoa
Kai sitä sukuloimassa täytyy käydä useammassa matalassa majassa kun toi suku on laaja mutta mua näkyilee niillä niiiiiiin harvoin
Tänään mietin kassan takana seistessä erästä nuorta herraa katellessa että miten voi olla mahdollista ettei joku muka saa selvää onko mies kiinnostunut vai ei.
Tuo kiilto silmissä ja tiivis intiimi katse oikeasti on häiritsevän kiusallisen tunteen tuova jos ei tunne samoin mutta sen tuntee ja tajuaa heti että nyt mua katsotaan kuin jotain mehevää lihanpalaa tyrkyllä mutta johon on kielletty koskemasta
Mutta katsoa saa. - OtettuJaTyytyväinen
Olin tos viikonloppuna Alepassa ostamassa jouluista lahjapaperia. Kuosit oli mielestäni aika lapsellisia. Kahta vain näytti olevan. Toisessa oli poroja ja toisessa pingviinejä.
Siinä emmin ja kävin keräilemässä muut ostoslistallani olleet tarvikkeet.
Palatessani kassojen läheisyyteen oli lahjapaperirullien joukkoon ilmestynyt yksi rulla ihan erilaista lahjapaperia.
Nappasin sen oitis ostoksiini.
Ehkä siellä myymälässä työskentelevä nuorimies oli katsonut takahuoneen valvontakamerasta harmistunutta ilmettäni ja käynyt lisäämässä tarjolle muun hyllytyksen ohessa sen ostamani lahjapaperin. Hienoa punaista paperia jossa on mistelinoksia ja kullan värisellä Merry Christmas. - Tiedänmitäteennyt
Selkein ajatuksin. Jouluaatto tulee olemaan haikea, mutta siitäkin selvitään.
- Vireeniä
Tosiaan tänäänhän oli se viikon odotetuin päivä.
Taitaa tulla kahden viikon tauko etten kuule Hänestä mitään.
No ainahan voi katsoa mitä twiittejä.
Huomenna eräs ystävätär lupasi tulla tarjoamaan vauhtia. Toivon että hän tekee oharit. Ylihuomenna tulee pappi ja torstaina minulla on lääkäriaika. Kumpikaan mainittu kohtaaminen ei ainakaan parane tunnelmaltaan jos olen aineen vaikutuksen alaisena. Vauhdin puolittautumisaikahan on peräti 48 tuntia. Joo. En minä voi nyt sniffata vaikka ainahan sitä tekisi mieli.
Vaikka nyt päättäisin olla ottamatta niin retkahduksen vaara on silti olemassa. - EpäEmpatia
Miksi minua nyt huolestuttaa erään miehen jaksaminen? Tiedän että hänellä on yltäkylläinen elämä. Upea vaimo ja kaksi ihanaa lasta.
Äh. En ala kyselemään. Se olisi noloa.
Pakko vaan luottaa siihen että hänellä on kaikki hyvin. Jos hänellä olisi jokin hätä niin tuskin hän siitä minulle avautuisi. - aitoriitta
Jos tarkoitat minua, minulla on kaikki ok. Ei voisi olla paremmin. Sinusta olen huolestunut. Vaikutat apealta. Haluaisin niin jotenkin auttaa sinua. Miksi sinä olet niin pohjalla? Toisaalta joskus on käytävä pohjalla, jotta pääsee taas ylös. Minullakin oli todella huonoa aikaa kaksi vuotta sitten. Olinhan sairauslomalla monta viikkoa. Se oli jokin pohja. Nyt on jo paremmin.
- Eimitääneroa
Samalla tavalla kuin kaikkiin muihinkin.
- PelkuriPelkuri
Pitäisi yrittää lähteä kävelylle. Ei vaan huvita. Kuntokin on niin surkea että saatan lyyhistyä johonkin puskaan tai liukastua ja nivelet mennä sököksi. Joku voi nähdä.
Tuolla on jäätä lumen alla. Se ei ole ainoa vaara. Asun lähiössä. Täällä on turvatonta. - eye-sea
Ihan toiveikkaat fiilikset, jos vaikka näkisi erään tässä vielä ennen joulua läheisissä tunnelmissa... 😏 joulua sinänsä en odota yhtään.
- Jouluvaaan
Jouluaattona äitillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232