Olen maksanut jo muutamia kuukausia asuntolainan myöhässä. tähän saakka ei ongelmaa, on lukenut maksu odottaa ja maksu on mennyt 10 päivää myöhässä. Nytpä siellä ei enää luekaan että maksu odottaa ja en ole taaskaan maksanut asuntolainan lyhennystä ajallaan. mitäs tästä nyt seuraa?
Danske asuntolaina myöhässä maksu
9
4221
Vastaukset
- Jarppelo
Muuta lainan maksupäivää tai ota 2 lyhennysvapaata kuukautta. Luulisi onnistuvan.
- Dkndc
Olet ollut melko tyhmä kun et ole hakenut maksuvapaata tai maksupäivän muutosta. Nyt pahimmassa tapauksessa laina sanotaan irti jolloin olet kusessa.
- Eivoidairtisanoa
Ei lainaa voida sanoa irti koska yhtäkään muistutusta ei ole tullut. On vaan lukenut kuukaudesta toiseen maksu odottaa ja se on automaattisesti menny kymmenen päivää myöhässä se maksu plus vähän korkoa.
- Enskuussamenee
Olen maksanut myöhässä jo puoli vuotta asuntolainan. Kymmenen päivää aina myöhässä. Nyt huomasin verkkopankista että olivat laittaneet suoraveloitukseen ens kuulle kaksinkertaisen maksun. Eli ei mitään tapahdu vaan ne menee automaattisesti tililtä. Ei pankki voi mitään irtisanoa.
- Voi_hyvänen_aika
Pankkihan nimenomaan voi irtisanoa lainat.
- Joseimaksa
Niin mutta ei nyt koska mä oon maksanu kyllä paitsi myöhässä. Sitten voi vasta irtisanoa jos ei ollenkaan maksa.
- goot
Myöhässä maksaminen vaikuttaa siihen, saatko tähän lainaan maksuvapaata, myönnetäänkö uutta lainaa ollenkaan ja millä korolla. Eli se alentaa pisteitäsi pankin asiakkaana. Lainan irtisanomisehdot on kirjattu luottosopimukseesi. 60 vrk:n maksamattomuus, eli käytännössä kahden kuukauden erät rästissä, johtaa yleensä koko lainan eräännyttämiseen ja luottohäiriömerkintään.
- Eitapahdu
Ei siittä mitään tapahdu. Parin erän maksamattomuuden jälkeen lähettää kotiin maksumuistutuksen mutta eipä muuta tapahdu.
- VähänViivästyskorkoa
itsellä menee muutamana kuukautena maksu jokusen päivän myöhässä, kun en ole huomannut siirtää lainanhoitotilille tarpeeksi rahaa, sieltä kun menee myös kaiken näköisiä muita maksuja välillä "yllättäen". minimaalinen viivästyskorko tulee automaattisesti seuraavaan lyhennykseen. tyypillisesti joitain senttejä, vaikka lainaa on alkuperäisestä 230 000 eurosta vielä noin 80 000 euroa. Ei pankki ole koskaan mitään huomauttanut, ilmeisesti näkevät kuitenkin ainakin halutessaan, että viereisillä tileillä ja sijoitusrahastoissa on rahaa enemmän kuin loppulainan verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793