Onpa tyly käytös myyjillä

Eeroturu

Tämä lopettaa kyllä näiden Tohmajärven kauppojen käyttämisen, uskollisesti oman paikan kauppoihin noin 450 € kk laittanut, ja nyt yhden kerran kun kortti ei toiminut s-marketin kassalla, myyjä vain kommentoi että sulla ei oo rahaa että vähennetäänkö ostoksia ja koetetaan uudestaan, perkele, ja ainoan kerran se automaatti ei antanut rahaa, kun siinä oli häiriö, Joten ajoin kiteelle kuittia automaatista hakemaan ja tein ostokset kupiaisesta. Onneksi sattui illalla olemaan sama myyjä postin kassalla, joten kävin näyttämässä sen pankkiautomaatin kuitin ja sanoin nyt on rahaa että jos toisen kerta Tulen ostoksille, niin miettisi mitä huutelee kun ei osaa koneita käyttää. Siinä luki anna kortti kassalle. Eikä mitään tapahtunut vaikka laitoin tunnuslukua.

27

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markku.lievonen

      No, ymmärtänet miten kassahenkilöt on täysin koneiden / tiedonsiirron armolla ja lähiaikoina on ollut juuri pankkikortti maksuissa häiriöitä lähes viikottain.

      Eli huudappa kassahenkilöille tai et, niin lopputulos on sama. Kortti ei toimi. Koko purnauksesi tulisi kohdentaa pankkikorttien epävarmaan toimintaan, joka verkostona on todellisesti erittäin haavoittuvainen.

      • Ihanvasnsamankokeneena

        Asiakas palvelua,, voisiko vain sanoa että kortti ei toimi eikä huutaa että sulla ei oo tilillä rahaa? Tuli kyllä muille asiakkaille selväksi tilanne, löytyy 5- numeroinen summa ilman pilkkuja, eikä ensimmäinen ole 1


      • Hanski76
        Ihanvasnsamankokeneena kirjoitti:

        Asiakas palvelua,, voisiko vain sanoa että kortti ei toimi eikä huutaa että sulla ei oo tilillä rahaa? Tuli kyllä muille asiakkaille selväksi tilanne, löytyy 5- numeroinen summa ilman pilkkuja, eikä ensimmäinen ole 1

        Vai ihan viisinumeroinen? Ettei olisi kolminumeroinen ja etuliitteenä vielä miinus.


      • eipidäollamitään

        Niin, joillakin saattaa olla ihan oikeasti tilillä rahaa. Kylläpä alkoi pistämään kateeksi kun ei ollut miinus etuliitteenä ja tuulenhuuhtoma perse niin kuin itsellä.


      • 737718
        Ihanvasnsamankokeneena kirjoitti:

        Asiakas palvelua,, voisiko vain sanoa että kortti ei toimi eikä huutaa että sulla ei oo tilillä rahaa? Tuli kyllä muille asiakkaille selväksi tilanne, löytyy 5- numeroinen summa ilman pilkkuja, eikä ensimmäinen ole 1

        Se on vaan se lärvi kun ei miellyta :D


    • Lyllerökö

      Vaikeata tuntuu työnteko olevan tälle myyjälle. Oisko alan vaihto paikallaan

    • Huomannut

      Jotkut myyjät todellakin ovat aivan liian töykeitä ja epä ammattimaisia, jossain isommassa kaupungissa olisivat jo potkut saaneet.

    • Rafu

      En ole missään nähnyt niin nyrpeätä henkilökuntaa. Luulin tosin, että kohtelevat vain mökkiläisiä noin huonosti.

    • puolueeton

      Sattuipa sinulle ikävästi. Kyllä nuo pankkikortit joskus ikäviä yllätyksiä "järjestää". Luulisi, että kassoille jo perehdytyksyssä neuvotaan, ettei asiakasta saa nolata olipa kortin toimimattomuuteen syy mikä hyvänsä. On minullekin sattunut, että kate on puuttunut, mutta onneksi vähin äänin on siitä tilanteesta selvinnyt.
      Minua taas kiukuttaa Tohmajärven kaupoista eniten Säästömestan toiminta.
      Kaikki rekit on tungettu niin täyteen vaatteita, että kun meinaa jotain katsoa tarkemmin ja ottaa pois rekistä putoaa useita lattialle. Niin ja tarjousalennuskoreissa on sekä normaalihintaisia että alennustuotteita. On oltava tosi tarkkana, että saa tarjoustavaran ja ei kassalla joudu maksamaan siitä kalliimmasta, normaalihintaisesta! Viikonloppuisin taas sinne ei juuri kannata mennäkään, jos haluaa nopeasti ostoksensa tehdä. Jonossa on passiensa kanssa häärääviä ja taxfree alennuksia selvitteleviä "naapureita" Hyvähän se tietysti on , että raha liikkuu!

    • markku.lievonen

      Ymmärränkö oikein. Nettisivuilla saa nimettömästi ja vapaasti mustamaalata kauppiaita ja heidän henkilökuntaa,- mutta ei edes nimellä / tunnistettavasti puolustaa heitä tai tuoda asioita esille toisesssa valossa?
      Niin, ihmettelen kauhiast´ ylempänä olleita viestieni poistamista. Mikähän lie ollut se todellinen syy poistoon?

      • Koi43

        Onko sinulle edes yllätys, jos mielestäsi korkeatasoiset kirjoitukset poistetaan. Viesteissä ei tietysti ole vikaa?


    • markku.lievonen

      Jokainen ihminen mieltänee hyvän ja huonon palvelun omalla tavallaan. Toinen takertuu jopa myyjän ulkoiseen olemukseen ja kasvojen ilmeisiin jne.... alueeseen, joka liittyy ihmisen geneettisyyteen ja siten on työlästä vaikkuttaa.

      Itse painotan myyjien ammattitaidon myyjien sanalliseen tasoon ja erikoisesti asenteisiin asiakasta kohtaan. Ymmärtää molemmin puolisesti toisiaan.

      Niin, itse en uskoisi tapahtunutta, jos keroja ei olisi ollut vaimoni. Muutama kuukausi sitten meille tuli paketti matkahuollon kautta Tavaratorille. Toisaalta tumpeloita kun olemme, niin emme tienneet matkahuollon aukiolemis aikataulua, joka sulkeutuu klo 17.00

      Vaimoni meni noutamaan pakettia 17.05 ja tästäkös myyjä poltti täysin päreensä ja kiihdyksissään tokaisi sanasta sanaan: "Anna olla viimeinen kerta kun haet pakettia tähän aikaan". No, todella se oli viimeinen kuin myös ensimmäinen kerta asioidessa uudessa matkahuollon pisteessä.

      Niin, muistaakseni itse Tavaratori on kauempaan auki kuin itse matkahuolto ja siksi ihmettelen myyjän käyttäytymistä eli ylityöstä asiakkaan takia ei ollut kysymys,- vaan asiakkaan käyttäytymisen ymmärtämättömyydestä.

      • Koi43

        Ethän sinä ole asioinut Matkahuollossa ensimmäistäkään kertaa.


    • HauskuuksiaHorisontissa

      Nyt tämäkin tapaus on selvitettävä juurta jaksaen. Eiku puhelin kouraan ja soittamaan S-markettiin. Selvitettävä myyjän genetiikka ja asiakaspalvelun punainen lanka.

    • viisumin-hakija

      tohmajärvellä on loistava palvelu lämpö ideassa.. tilatun viisumin voi noutaa vaikka ns. virka ajan jälkeen. ainä mukava asioida siinä pisteessä. HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE, .

      • tyytyväinen

        Todellakin hyvää palvelua sielä.


      • ErkkiHitsaaja

        LÄmpöideassa niin hyvää ja mukavaa palvelua, että sieltä voi toisetkin käydä hakemassa oppia!


    • viisumin-hakija

      niin metsä vastaa, kun sinne huutaa. joskus vastaa ihan huutamattakin. pitää muistaa, että ihmisiä ne on myyjätkin, siinä missä asiakkaatkin.

    • pula.aikaopettaa

      Kyllä ihmiset ovat muuttuneet herkkähipiäisiksi. Ennen kaikki oli paremmin. Ihmiset olivat tyytyväisiä kun saivat kaupasta mitä halusivat. Kaikkea ei ollut edes saatavilla.

    • anonyymi_NEU

      monelle muullekkin on sattunut sokkarilla samaa...jotkut myyjät huom. ei kaikki...siellä on mukaviakin..mölöttää asiakkaiden asioita suureen ääneen, että kaikki varmasti kuulee ja saa nolona olla siinä sitten kaikkien töllisteltävänä. koulutuksen paikka ja kannattaa laittaa palautetta joko sokoksen sivuille tai joskus jopa tulee niitä asiakaskyselyjä sähköpostiin koskien tohmiksen sokosta. espoossa kun asuin ja jos myyjä käyttäytyi tökerösti ja siitä valitti, kysyi päällikkö minkä suuruisen lahjakortin tahdot...tuli siellä pari kertaa saatua ihan aiheesta lahjakortti sokokselle ja myyjät sai koulutusta miten toimia.

    • Jonnevaan

      Jotenkin tuli s-marketissa käydessä tämä viestiketju mieleen. Eipä henkilökuntaa voi hirveen iloisiksi kehua.

    • näkyypalvelussa

      Siellä taitaapi olla työntekijöiden kesken hyvä henki ja kenties työnantaja hengessä mukana?

    • Anonyymi

      palvelu sensaatio, tohmajärvi ja värikkäät välihousut

    • Anonyymi

      Kyllä se yksi kaikkein tylyin jää kohta eläkkeelle. Sitä odotellessa. P.S Hänen käytös ei ole muuttunut miksikään vuosikymmeniin, vaikka miten olisi valittanut.

      • Anonyymi

        Pitäs ihan kysyä milloin tämä tyly s-marketin myyjä jäänee eläkkeelle sais samassa rytäkässä kauppa kanta-asiakkaan. Melkoinen myrkky pakkaus. Lie tympääntynyt ammattinsa valintaan tai koko elämäänsä???????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs ihan kysyä milloin tämä tyly s-marketin myyjä jäänee eläkkeelle sais samassa rytäkässä kauppa kanta-asiakkaan. Melkoinen myrkky pakkaus. Lie tympääntynyt ammattinsa valintaan tai koko elämäänsä???????????

        Oletko varma ettei syy löydy peiliin katsoessasi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma ettei syy löydy peiliin katsoessasi ?

        Olen. Ei ainut joka on huomannut hänen ilkeämielisyyden ja erikoisesti määrätyn tyyppisiä ihmisiä kohtaan. Esimiehelleen avoinna työsarkaa ...............................


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe