Saitin vähä-älyiset trollarit ei ymmärrä, että keskustalaisen paikkakunnan haukkuminen vain lisää keskustan kannatusta.
Se ei saa ihmistä muuttamaan paikkakuntaa tai puoluettansa vaan vahvistaa vain uskoa keskustan politiikkaan.
Vahvistavaa trollausta
14
<50
Vastaukset
- Vasuri.viinanottoa
Vasemmiston politiikan kulmakivi on nurkan takaa huutelu ilman vastuunottoa.
- Anttitukholmasta
Kyllä vasuripaskalta puuttuu näkemys, minä en kepupaskoihin rahaa tukien muodossa syytäs.
Minä pommittasin lurjuksien alueet maantasalle ja tekisin sitten itselleni lomanviettopaikan
- Palontorjuntaa
Ei toki kepulia voi parantaa, tauti on periytyvä ja parantumaton, mutta pitää yrittää rajata se populaation sisäiseksi ja estää tarttumasta vielä saastumattomien alueiden nuorisoon...
- Vasuri.varas.valehtelija
Vasemmiston politiikan kulmakivi on nurkan takaa huutelu ilman vastuunottoa.
MOT
- pienpuolueeksi
Ei loisikepua voi parantaa..
- hihihihihihiiiii
Haukkukaa helsinkiläisiä vaan, sehän se on kepulaisen fiksua.
- VähäÄlynen
Niinkuin rakastettu avaaja sanoi, trollit haukkuu kepun ja koirat lintuja.
Minä olen suorantoiminnanmies ja kuljen kertomassa kaduilla ja kujilla, että miten meillä on paskahallitus ja miten kepu on junttienpuolue ja kerron senkin, että osa maalaisistta ei ymmärrä tätä aikaa.
En ymmärrä, että netissä haukutaan, suora haukkuminen tuo paremman tuloksen.
vuh vuh, muotovalio - menekadulle
VähäÄlynen kirjoitti:
Niinkuin rakastettu avaaja sanoi, trollit haukkuu kepun ja koirat lintuja.
Minä olen suorantoiminnanmies ja kuljen kertomassa kaduilla ja kujilla, että miten meillä on paskahallitus ja miten kepu on junttienpuolue ja kerron senkin, että osa maalaisistta ei ymmärrä tätä aikaa.
En ymmärrä, että netissä haukutaan, suora haukkuminen tuo paremman tuloksen.
vuh vuh, muotovalioNetissäpä tuota olet.
- MikkoBernhard
Olenko minä mielestäsi vähä-älyinen?
Kopioin tähän erään vanhan kirjoitukseni, jos sopii.
Ivalla alistaminen ei onnistu.
Kirjoittanut: Mikko Bernhard 16.9.2004 klo 19.30
Olen kertonut, kuinka se (Ä=) testattiin ja olen kertonut myös sen, että joukossa oli lukuisia yliopiston käyneitäkin.
ÄO;ni ei ollut yli 200, mutta kerroppa sinä demariruikku, paljonko omasi on, niin vertaillaan sitten?
Sinä demupoika et taaskaan pysy palstan aihepiirissä, kun olet tyhmä.
Siksi muistutan sinuakin maailman kauneimmalla lauseella, sopiiko?
Keskusta on paras ja kaikkien etua ajava puolue, myös sinun etuasi.
tuliko nyt virheitä?
Demupoju?- Lastennussimalahko
Ihmettelenpä kovasti, että miksi teitä lestoja ei ole hävitetty maan päältä jo aikoja sitten.
- egg-mike
"ÄO;ni ei ollut yli 200, "
Niin? Sen voi helposti uskoa. Mutta paljonko se oli alle sen? - uskonvarjolla
Lastennussimalahko kirjoitti:
Ihmettelenpä kovasti, että miksi teitä lestoja ei ole hävitetty maan päältä jo aikoja sitten.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/03/05/voimala-lestadiolaisaitien-synnytyspakko
Uskonnot on ihmeellisiä. Katolisen (sen soinilaiskatolisen) kirkon pappeja oli noin 700 epäiltynä lasten hyväksikäytöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777