Saitin vähä-älyiset trollarit ei ymmärrä, että keskustalaisen paikkakunnan haukkuminen vain lisää keskustan kannatusta.
Se ei saa ihmistä muuttamaan paikkakuntaa tai puoluettansa vaan vahvistaa vain uskoa keskustan politiikkaan.
Vahvistavaa trollausta
14
69
Vastaukset
- Vasuri.viinanottoa
Vasemmiston politiikan kulmakivi on nurkan takaa huutelu ilman vastuunottoa.
- Anttitukholmasta
Kyllä vasuripaskalta puuttuu näkemys, minä en kepupaskoihin rahaa tukien muodossa syytäs.
Minä pommittasin lurjuksien alueet maantasalle ja tekisin sitten itselleni lomanviettopaikan
- Palontorjuntaa
Ei toki kepulia voi parantaa, tauti on periytyvä ja parantumaton, mutta pitää yrittää rajata se populaation sisäiseksi ja estää tarttumasta vielä saastumattomien alueiden nuorisoon...
- Vasuri.varas.valehtelija
Vasemmiston politiikan kulmakivi on nurkan takaa huutelu ilman vastuunottoa.
MOT
- pienpuolueeksi
Ei loisikepua voi parantaa..
- hihihihihihiiiii
Haukkukaa helsinkiläisiä vaan, sehän se on kepulaisen fiksua.
- VähäÄlynen
Niinkuin rakastettu avaaja sanoi, trollit haukkuu kepun ja koirat lintuja.
Minä olen suorantoiminnanmies ja kuljen kertomassa kaduilla ja kujilla, että miten meillä on paskahallitus ja miten kepu on junttienpuolue ja kerron senkin, että osa maalaisistta ei ymmärrä tätä aikaa.
En ymmärrä, että netissä haukutaan, suora haukkuminen tuo paremman tuloksen.
vuh vuh, muotovalio - menekadulle
VähäÄlynen kirjoitti:
Niinkuin rakastettu avaaja sanoi, trollit haukkuu kepun ja koirat lintuja.
Minä olen suorantoiminnanmies ja kuljen kertomassa kaduilla ja kujilla, että miten meillä on paskahallitus ja miten kepu on junttienpuolue ja kerron senkin, että osa maalaisistta ei ymmärrä tätä aikaa.
En ymmärrä, että netissä haukutaan, suora haukkuminen tuo paremman tuloksen.
vuh vuh, muotovalioNetissäpä tuota olet.
- MikkoBernhard
Olenko minä mielestäsi vähä-älyinen?
Kopioin tähän erään vanhan kirjoitukseni, jos sopii.
Ivalla alistaminen ei onnistu.
Kirjoittanut: Mikko Bernhard 16.9.2004 klo 19.30
Olen kertonut, kuinka se (Ä=) testattiin ja olen kertonut myös sen, että joukossa oli lukuisia yliopiston käyneitäkin.
ÄO;ni ei ollut yli 200, mutta kerroppa sinä demariruikku, paljonko omasi on, niin vertaillaan sitten?
Sinä demupoika et taaskaan pysy palstan aihepiirissä, kun olet tyhmä.
Siksi muistutan sinuakin maailman kauneimmalla lauseella, sopiiko?
Keskusta on paras ja kaikkien etua ajava puolue, myös sinun etuasi.
tuliko nyt virheitä?
Demupoju?- Lastennussimalahko
Ihmettelenpä kovasti, että miksi teitä lestoja ei ole hävitetty maan päältä jo aikoja sitten.
- egg-mike
"ÄO;ni ei ollut yli 200, "
Niin? Sen voi helposti uskoa. Mutta paljonko se oli alle sen? - uskonvarjolla
Lastennussimalahko kirjoitti:
Ihmettelenpä kovasti, että miksi teitä lestoja ei ole hävitetty maan päältä jo aikoja sitten.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/03/05/voimala-lestadiolaisaitien-synnytyspakko
Uskonnot on ihmeellisiä. Katolisen (sen soinilaiskatolisen) kirkon pappeja oli noin 700 epäiltynä lasten hyväksikäytöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683