Vahvistavaa trollausta

erittäin.hyvä.hallitus

Saitin vähä-älyiset trollarit ei ymmärrä, että keskustalaisen paikkakunnan haukkuminen vain lisää keskustan kannatusta.
Se ei saa ihmistä muuttamaan paikkakuntaa tai puoluettansa vaan vahvistaa vain uskoa keskustan politiikkaan.

14

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasuri.viinanottoa

      Vasemmiston politiikan kulmakivi on nurkan takaa huutelu ilman vastuunottoa.

      • Anttitukholmasta

        Kyllä vasuripaskalta puuttuu näkemys, minä en kepupaskoihin rahaa tukien muodossa syytäs.
        Minä pommittasin lurjuksien alueet maantasalle ja tekisin sitten itselleni lomanviettopaikan


    • Palontorjuntaa

      Ei toki kepulia voi parantaa, tauti on periytyvä ja parantumaton, mutta pitää yrittää rajata se populaation sisäiseksi ja estää tarttumasta vielä saastumattomien alueiden nuorisoon...

      • Vasuri.varas.valehtelija

        Vasemmiston politiikan kulmakivi on nurkan takaa huutelu ilman vastuunottoa.


        MOT


    • pienpuolueeksi

      Ei loisikepua voi parantaa..

    • hihihihihihiiiii

      Haukkukaa helsinkiläisiä vaan, sehän se on kepulaisen fiksua.

      • VähäÄlynen

        Niinkuin rakastettu avaaja sanoi, trollit haukkuu kepun ja koirat lintuja.
        Minä olen suorantoiminnanmies ja kuljen kertomassa kaduilla ja kujilla, että miten meillä on paskahallitus ja miten kepu on junttienpuolue ja kerron senkin, että osa maalaisistta ei ymmärrä tätä aikaa.
        En ymmärrä, että netissä haukutaan, suora haukkuminen tuo paremman tuloksen.
        vuh vuh, muotovalio


      • menekadulle
        VähäÄlynen kirjoitti:

        Niinkuin rakastettu avaaja sanoi, trollit haukkuu kepun ja koirat lintuja.
        Minä olen suorantoiminnanmies ja kuljen kertomassa kaduilla ja kujilla, että miten meillä on paskahallitus ja miten kepu on junttienpuolue ja kerron senkin, että osa maalaisistta ei ymmärrä tätä aikaa.
        En ymmärrä, että netissä haukutaan, suora haukkuminen tuo paremman tuloksen.
        vuh vuh, muotovalio

        Netissäpä tuota olet.


    • MikkoBernhard

      Olenko minä mielestäsi vähä-älyinen?
      Kopioin tähän erään vanhan kirjoitukseni, jos sopii.

      Ivalla alistaminen ei onnistu.
      Kirjoittanut: Mikko Bernhard 16.9.2004 klo 19.30

      Olen kertonut, kuinka se (Ä=) testattiin ja olen kertonut myös sen, että joukossa oli lukuisia yliopiston käyneitäkin.
      ÄO;ni ei ollut yli 200, mutta kerroppa sinä demariruikku, paljonko omasi on, niin vertaillaan sitten?
      Sinä demupoika et taaskaan pysy palstan aihepiirissä, kun olet tyhmä.

      Siksi muistutan sinuakin maailman kauneimmalla lauseella, sopiiko?
      Keskusta on paras ja kaikkien etua ajava puolue, myös sinun etuasi.

      tuliko nyt virheitä?
      Demupoju?

      • Lastennussimalahko

        Ihmettelenpä kovasti, että miksi teitä lestoja ei ole hävitetty maan päältä jo aikoja sitten.


      • egg-mike

        "ÄO;ni ei ollut yli 200, "

        Niin? Sen voi helposti uskoa. Mutta paljonko se oli alle sen?


      • uskonvarjolla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe