Vahvistavaa trollausta

erittäin.hyvä.hallitus

Saitin vähä-älyiset trollarit ei ymmärrä, että keskustalaisen paikkakunnan haukkuminen vain lisää keskustan kannatusta.
Se ei saa ihmistä muuttamaan paikkakuntaa tai puoluettansa vaan vahvistaa vain uskoa keskustan politiikkaan.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasuri.viinanottoa

      Vasemmiston politiikan kulmakivi on nurkan takaa huutelu ilman vastuunottoa.

      • Anttitukholmasta

        Kyllä vasuripaskalta puuttuu näkemys, minä en kepupaskoihin rahaa tukien muodossa syytäs.
        Minä pommittasin lurjuksien alueet maantasalle ja tekisin sitten itselleni lomanviettopaikan


    • Palontorjuntaa

      Ei toki kepulia voi parantaa, tauti on periytyvä ja parantumaton, mutta pitää yrittää rajata se populaation sisäiseksi ja estää tarttumasta vielä saastumattomien alueiden nuorisoon...

      • Vasuri.varas.valehtelija

        Vasemmiston politiikan kulmakivi on nurkan takaa huutelu ilman vastuunottoa.


        MOT


    • pienpuolueeksi

      Ei loisikepua voi parantaa..

    • hihihihihihiiiii

      Haukkukaa helsinkiläisiä vaan, sehän se on kepulaisen fiksua.

      • VähäÄlynen

        Niinkuin rakastettu avaaja sanoi, trollit haukkuu kepun ja koirat lintuja.
        Minä olen suorantoiminnanmies ja kuljen kertomassa kaduilla ja kujilla, että miten meillä on paskahallitus ja miten kepu on junttienpuolue ja kerron senkin, että osa maalaisistta ei ymmärrä tätä aikaa.
        En ymmärrä, että netissä haukutaan, suora haukkuminen tuo paremman tuloksen.
        vuh vuh, muotovalio


      • menekadulle
        VähäÄlynen kirjoitti:

        Niinkuin rakastettu avaaja sanoi, trollit haukkuu kepun ja koirat lintuja.
        Minä olen suorantoiminnanmies ja kuljen kertomassa kaduilla ja kujilla, että miten meillä on paskahallitus ja miten kepu on junttienpuolue ja kerron senkin, että osa maalaisistta ei ymmärrä tätä aikaa.
        En ymmärrä, että netissä haukutaan, suora haukkuminen tuo paremman tuloksen.
        vuh vuh, muotovalio

        Netissäpä tuota olet.


    • MikkoBernhard

      Olenko minä mielestäsi vähä-älyinen?
      Kopioin tähän erään vanhan kirjoitukseni, jos sopii.

      Ivalla alistaminen ei onnistu.
      Kirjoittanut: Mikko Bernhard 16.9.2004 klo 19.30

      Olen kertonut, kuinka se (Ä=) testattiin ja olen kertonut myös sen, että joukossa oli lukuisia yliopiston käyneitäkin.
      ÄO;ni ei ollut yli 200, mutta kerroppa sinä demariruikku, paljonko omasi on, niin vertaillaan sitten?
      Sinä demupoika et taaskaan pysy palstan aihepiirissä, kun olet tyhmä.

      Siksi muistutan sinuakin maailman kauneimmalla lauseella, sopiiko?
      Keskusta on paras ja kaikkien etua ajava puolue, myös sinun etuasi.

      tuliko nyt virheitä?
      Demupoju?

      • Lastennussimalahko

        Ihmettelenpä kovasti, että miksi teitä lestoja ei ole hävitetty maan päältä jo aikoja sitten.


      • egg-mike

        "ÄO;ni ei ollut yli 200, "

        Niin? Sen voi helposti uskoa. Mutta paljonko se oli alle sen?


      • uskonvarjolla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe