Vahvistavaa trollausta

erittäin.hyvä.hallitus

Saitin vähä-älyiset trollarit ei ymmärrä, että keskustalaisen paikkakunnan haukkuminen vain lisää keskustan kannatusta.
Se ei saa ihmistä muuttamaan paikkakuntaa tai puoluettansa vaan vahvistaa vain uskoa keskustan politiikkaan.

14

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasuri.viinanottoa

      Vasemmiston politiikan kulmakivi on nurkan takaa huutelu ilman vastuunottoa.

      • Anttitukholmasta

        Kyllä vasuripaskalta puuttuu näkemys, minä en kepupaskoihin rahaa tukien muodossa syytäs.
        Minä pommittasin lurjuksien alueet maantasalle ja tekisin sitten itselleni lomanviettopaikan


    • Palontorjuntaa

      Ei toki kepulia voi parantaa, tauti on periytyvä ja parantumaton, mutta pitää yrittää rajata se populaation sisäiseksi ja estää tarttumasta vielä saastumattomien alueiden nuorisoon...

      • Vasuri.varas.valehtelija

        Vasemmiston politiikan kulmakivi on nurkan takaa huutelu ilman vastuunottoa.


        MOT


    • pienpuolueeksi

      Ei loisikepua voi parantaa..

    • hihihihihihiiiii

      Haukkukaa helsinkiläisiä vaan, sehän se on kepulaisen fiksua.

      • VähäÄlynen

        Niinkuin rakastettu avaaja sanoi, trollit haukkuu kepun ja koirat lintuja.
        Minä olen suorantoiminnanmies ja kuljen kertomassa kaduilla ja kujilla, että miten meillä on paskahallitus ja miten kepu on junttienpuolue ja kerron senkin, että osa maalaisistta ei ymmärrä tätä aikaa.
        En ymmärrä, että netissä haukutaan, suora haukkuminen tuo paremman tuloksen.
        vuh vuh, muotovalio


      • menekadulle
        VähäÄlynen kirjoitti:

        Niinkuin rakastettu avaaja sanoi, trollit haukkuu kepun ja koirat lintuja.
        Minä olen suorantoiminnanmies ja kuljen kertomassa kaduilla ja kujilla, että miten meillä on paskahallitus ja miten kepu on junttienpuolue ja kerron senkin, että osa maalaisistta ei ymmärrä tätä aikaa.
        En ymmärrä, että netissä haukutaan, suora haukkuminen tuo paremman tuloksen.
        vuh vuh, muotovalio

        Netissäpä tuota olet.


    • MikkoBernhard

      Olenko minä mielestäsi vähä-älyinen?
      Kopioin tähän erään vanhan kirjoitukseni, jos sopii.

      Ivalla alistaminen ei onnistu.
      Kirjoittanut: Mikko Bernhard 16.9.2004 klo 19.30

      Olen kertonut, kuinka se (Ä=) testattiin ja olen kertonut myös sen, että joukossa oli lukuisia yliopiston käyneitäkin.
      ÄO;ni ei ollut yli 200, mutta kerroppa sinä demariruikku, paljonko omasi on, niin vertaillaan sitten?
      Sinä demupoika et taaskaan pysy palstan aihepiirissä, kun olet tyhmä.

      Siksi muistutan sinuakin maailman kauneimmalla lauseella, sopiiko?
      Keskusta on paras ja kaikkien etua ajava puolue, myös sinun etuasi.

      tuliko nyt virheitä?
      Demupoju?

      • Lastennussimalahko

        Ihmettelenpä kovasti, että miksi teitä lestoja ei ole hävitetty maan päältä jo aikoja sitten.


      • egg-mike

        "ÄO;ni ei ollut yli 200, "

        Niin? Sen voi helposti uskoa. Mutta paljonko se oli alle sen?


      • uskonvarjolla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe