Forester sg originaali xenon 50w xenoniksi?

ballastitehokkaammaaksi

Itse ballasti sijainnee puskurin takana eli purkuhommia tietysti ja umpion puhdistusta samalla.
Mutta itse ballasti onko korvaus ballastia 50w teholle? Vai yksinkertaisesti vain uusi ballasti tilalle originaalin johtoihin ja vanha poistetaan. Liekkö sähköjohdot kuinka rajoilla vai nekin uusintaan?
Alkaa paisua projekti. Hyvät valot on vain niin kirotun kiva olemassa.
Nykyiset subarun valot ovat PALJON paremmat kuin uusissa autoissa. On tämä ihme kehitys suunta autoissa. Kaupungin valoissa liikkuessa asiaa ei niin noteeraa mutta itse liikun mielummin niin että kaupungin valot etääntyy ja korpikutsuu. Elämän laatua mutta valoisaa. Toinen asia että uusien autojen itse valolaite on niin monimutkainen ja vaikeasti korjattavaksi tehty ja maksaa tuhansia euroja suht normi autoissakin. Kyllä ennen oli kaikki paremmin mutta ei kaikki eikä aina.

Itse ballasti kannattaa ilmeisesti laittaa ac malliksi ja esille paremmin sekä laadukkaksi. Onko muuten olemassa samaan tilaan ruuvinreikiin vastaavaa 50w mallia?

4

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinäVaihdan

... talveksi aina 50W Xenon korvaussarjan nykyisten halojen tilalle.
      Lampulle tuleva 12v käännän ballastille.
      Nippusiteellä ballasti kiinni.

Keväällä otan kesäksi sitten pois.

• Ballastitehokkaammaksi

Noin voi tehdä mutta kun on jo xenon alkperäisenä 35w joten ei voi suraan muunns sarjalle asiaa hoitaa. Olisipa samanlainen mutta 50w ballasti suoraam originaalin tilalle.

• Purkaminenisointyö

Miksi ei voi poistaa vain alkuperäistä ballastia ja ohjata vain ballastiin tulevilla johdoilla ihan normi muutama kympin ballastia joka on se d2r mallin setti? Lyhyt valo syttyy kun ballasti saa lyhyen valon sähkö. Varmaan kannattaa katsoa onko miten ohut sähköjohto vaikka laittaa nuo autotehtaa olemattomilla kohdoilla imeen isoja virtoja mitä ei mikään suositus ohjeissa antaisi. 15w on hiukan yli 1a lisää kuormaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      168
      5839
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3344
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3324
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2758
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1884
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1658
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1606
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1487
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23