Kuka perkele siellä vetää auton kanssa rallia??
Maskun tokmannilla autot rällää iltaisin
21
694
Vastaukset
- Korttipoisjaheti
Joo, alkaa oikeasti kyllästyttämään se joka iltainen kaahailu. Äänet kuuluvat hyvin Humikkalaan asti.
- asdfggg
Kannattaisiko muuttaa jonnekkin keskelle erämaata jos kilometrin päästä tulevat autojen äänet vaivaa noin paljon?
- Ysäriäjaluisua
Antaa mennä poikittai vaa!
- Valvontaa-tarvitaan
Punainen Fiat Punto siellä ajelee ympyrää.
- Villilänsi
Eikö poliisi tee asialle mitään? Se on meinaan jokapäiväistä rallia autoilla. Ralli alkaa kun tokmanni sulkeutuu.
- Milliisikö
Varmaan tekisivätkin jos viitsisivät Maskuun tulla.
- Tekojasyy
Kyllä ne tulee jos soitat ja ilmoitat jostain vähän vakavammasta rikoksesta kun paskarallista. sano vaikka että asuntoosi on murtauduttu niin aivan varmasti tulevat.
- Meetjerky
Jos ei poliisit tee asialle mitään niin napatkaa sitten itse se kaahaaja.
- Fiatsutiiiiiii
Voitte tulla koittamaan. Meitä ei tuollaiset juntit pelota.
Tullaan huomenna vetämään pillurallua siinä aamupäivällä 11-12 aikoihin. Tervetuloa koittamaan läskit. - harmatson
Vieläkö on kyseessä punainen punto vai onko nyt harmaa pikkuauto?
- Humikkalasta
Ei ole enää punaista Puntoa näkynyt vaan todellakin harmaa pikkuauto on nyt rällännyt. Viimeksi eilen illalla rallia veti.
- Humikkalasta
Eilen illalla taas klo 22 jälkeen sama harmaa auto Tokmannin pihalla rällästeri oikein kunnolla. Basso jympytti täysillä ja olutta näyttivät siinä pihalla vetävän. Poliisille ilmoitettu, mutta ovat kovin avuttomia tekemään mitään kun pitäisi olla rekisteri tiedossa. Kortti pois tuollaiselta liikenteen vaarantajalta sillä hurjastelu,rällääminen ja alkoholin vaikutuksenalaisena ajaminen on tuomittavaa.
- Humikkalasta
Eilen illalla taas rälläystä ja basson rämpytystä. Rekisteri otettu ylös ja ilmoitettu poliisille joten rällääjälle tiedoksi että sinut tullaan kyllä pysäyttämään.
- Anonyymi
Eilen illalla hiemen ennen kello yhtätoista jälleen rälläystä ja basson rämpytystä. Autossa ei palanut lainkaan valojakaan ja niissä kaupan pihavaloissa näytti olevan nyt joku sininen pieni auto.
- Anonyymi
Taisi olla sama kaahaaja ja basson soittaja joka eilen illalla ajoi Akkoistentietä Maskun suuntaan. Mitään valoja autossa ei tosiaankaan palanut joten kuljettaja vaarantaa törkeästi itsensä ja muiden hengen.
- Anonyymi
Tätä oli odotettu. Eilen illalla rälläämiselle karu loppu kun auto suistui Tokmannin pihalta valtatie 8 vastaiseen penkkaan. Auto romuttui katolleen. Kaverit eivät ilmeisesti ainakaan vakavasti loukkaantuneet kun lähtivät siitä kävellen jatkamaan matkaa, mutta saatinpa nyt varmasti rälläys loppumaan ja kavereille kunnon opetus.
- Anonyymi
Vähän aihetta sivuten.. oletteko huomanneet, että vt8:lla nuoret kaahailevat viikonloppuöisin -200km/h.
- Anonyymi
Hiljainen moottoritie niin mitähän tuosta?
- Anonyymi
Mihin mahtaa olla tämä kaahari kadonnut kun ei ole enää muutamaan viikkoon kaahailua ollut.
- Anonyymi
Kaaharilla kuuluu ainakin olevan jalka paketissa. Todella hirveät jäljet olivatkin Tokmannin pihassa.
- Anonyymi
Mustia donitseja keskellä Tokmannin parkkipaikkaa vaikka kuinka. Renkaan riekaleitakin, joten kumi on kärynnyt kunnolla.
Museon kohdalla, toisella puolen tietä taitaa olla rällärien korjaamo, päätellen Maskuntiellä olevista renkaanpolttojäljistä. Hallin edessä on ollut rengaspinoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569