Naismiehistö sotalaivassa. Täräytti päin tankkeria, upposi

Makiata

Mahtoi komentosillalla käydä kälätys, kun tankkilaiva kasvoi kasvamistaan. Äänitallenne olisi kullan arvoinen

32

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvähän.se

      Oliko paatti nsisten tekemä? Vikahan oli siinä

      • Selvähän.se

        Siis laiva oli miesten tekemä ja siksi mahdoton ohjata


      • Selvähän.se kirjoitti:

        Siis laiva oli miesten tekemä ja siksi mahdoton ohjata

        Niin.
        Hjalliskin pääsi maapallon ympäri ihan vaan aurinkoa ottamalla :-)


      • kirkkovene
        Selvähän.se kirjoitti:

        Siis laiva oli miesten tekemä ja siksi mahdoton ohjata

        Naisten suunnittelema sotalaiva olisi ollut pehmeä, joustava ja rauhantahtoinen. Se olisi kestänyt törmäyksen.


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        Niin.
        Hjalliskin pääsi maapallon ympäri ihan vaan aurinkoa ottamalla :-)

        Jos laiva oli naisten tekemä?


      • kirkkovene kirjoitti:

        Naisten suunnittelema sotalaiva olisi ollut pehmeä, joustava ja rauhantahtoinen. Se olisi kestänyt törmäyksen.

        Näin juuri.
        Valitettavasti naiset miesten tekemän laivan ohjaksissa eivät olleet ymmärtäneet olevansa all-male -purkin ohjaimissa :-)


    • ToksinenTankkeri

      Sotalaivan "navigaattorit" eivät tunnistaneet väylällä liikkuvaa tankkialusta, vaikka tankkialus useaan kertaan radiolla varoitti sota-aluksen "navigaattoreita" lähestyvästä törmäyksestä. Fregatin "navigaattorit" tiedostivat eli olivat sitä mieltä, että laivaväytlällä liikkuva tankkialus on rantaviiva.

      Feministisen totuuskomitean mukaan tankkilaivan toksiset maskuliinit naamioivat aluksensa vuoreksi nöyryyttääkseen ja alistaakseen sotalaivan navigaattoreita, jotka hyväuskoisesti luulivat ajavansa laivansa vain kivikkoon.

      • tankkerioletettu

        Törmäys oli täysin ymmärrettävä. Ei ole olennaista, seilasiko väylällä tankkeri ja sotalaiva. Tärkeämpää on se, miksi ne kokivat itsensä. Purjevene ja kanootti olisivat hyvin mahtuneet ohittamaan.


      • kusettava_kirkko
        tankkerioletettu kirjoitti:

        Törmäys oli täysin ymmärrettävä. Ei ole olennaista, seilasiko väylällä tankkeri ja sotalaiva. Tärkeämpää on se, miksi ne kokivat itsensä. Purjevene ja kanootti olisivat hyvin mahtuneet ohittamaan.

        Costa Concordian kippari ihaili tissejä rantaviivassa.
        Mitä sotalaivan kippari ihaili?

        Hiivaista viivaa paapyyrissä?


    • Ylennys

      Kiintiöupseerit voitaisiin ilman ongelmia ylentää uponneen fregatin kapteeneiksi.

      • Lisää kiintiöitä, myös Suomen puolustusvoimiin.
        Sillä se laatu paranee.


    • kofferdam

      Oslossa annetussa meriselityksessä todettiin # metoo-miehistön uskoneen tankkerin varoituksia pelkiksi trollauksiksi aivan viimehetkiin asti kunnes tapahtui törmäys. Oikeudessa kapteeni ja vahtiperämies toivat julki oman kantansa, jonka mukaan heitä uhkaavien varoitusten sijaan olisi tankkilaivan päällikön pitänyt varoittaa heitä painamalla tööttiä oikein pitkään, oikeastaan jo silloin kun alus irtautui laituristä, joten heidän mielestään tämä tankkerikippari rikkoi äärimmäisen törkeästi meriteiden sääntöjä ja joutaa teostaan edesvastuuseen.

    • brorpå

      Aloittajan kälätys ainakin upposi vaan ei osunut. :))

      • hii-o-hoi

        Eikös sotalaivan tehtävä ole upottaa eikä upota itse?


      • Käläti.kälä

        Ei ole kirjoitettua kälätystä. Se on aina ääntä, yleensä naispuolisen joukon aikaan saamaa


    • Femarkti

      Norjalla on rahaa sijoittaa kiintiösotalaivoja strategisiin asemiin jopa vuonon pohjaan.

      • Rvtr

        Kiintiöakat tuhoavat sisältäpäin suuretkin sotilasmahdit. Feministeillä on valtava tuhovoima


    • SignaalitKiharaan

      Mihin putin tarvitsisi signaalihäirintää kun Norjalla on kiintiönavigaattorit.

    • VetenalaisetVehkeet

      Norjassa avataan maaliskuussa merenalainen ravintola. Joulukuussa avattiin vedenalainen feministinen fregatti.

      • Ddree

        Onko ne saaneet jo ravintolankin uppoamaan?


    • Fstköhköh

      Rouvien laivaa ollaan nostamassa. Arvatenkin naisporukalla. Asiasta kuullaan vielä

    • SoSoSooo

      Sotalaiva ajettiin hyvän tahdon eleenä upoksiin osana feminististä ulkopolitiikkaa, jossa Putinia neuvotaan tukemaan seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ja opastetaan Saudi-Arabiaa muuttamaan muslimikulttuurinsa...

    • PalloKallellaan

      Norjan laivastossa pantu jäihin suunnitelmat ulottaa kiintiöt konehuoneisiin.

    • PoisAlta

      Norjan panssarijoukkojen telaketjuosastolla harkitaan feministien rekrytointia.

    • Romuttamo

      Kuka tarvitsee kiintiönavigaattoreita?

      • Anonyymi

        Vihollinen kiittää


    • Anonyymi

      Tankkilaiva on tankkilaiva vain patriarkaalisessa ajattelussa. Sosiaalisesti tankkilaivalla on lukemattomia olemuksia, joista yksi on rantaviiva.

      Lisäksi voidaan olla sitä mieltä, että tankkeri synnyttää rantaviivan.

      • Anonyymi

        Tankkilaivan suorittama fregatin upottaminen osoittaa patriarkaalisten rakenteiden sortavan olemuksen. Taantumuksellinen tankkilaiva ei suostunut tiedostamaan itseään rantaviivaksi, vaikka sotalaivan kiintiönavigaattoirit halusivat olla tätä mieltä.

        Lisäksi törmäys osoittaa partiarkaalisen fysiikan peruslainalaisuudet vääriksi, sillä fregatti upposi lainkaan ottamatta huomioon kiintiönavigaattoreiden oikeutettua intressiä pysyä pinnalla.


    • Anonyymi

      Norja on niin rikas, että sillä on varaa sallia kiintiönavigaattoreiden upottaa sotalaivoja.

    • Anonyymi

      Norjalaisilla on öljyrahaa jopa kiintiönavigaattoreihin.

      • Anonyymi

        norskeilla on varaa kiintiövaginaattoreihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        norskeilla on varaa kiintiövaginaattoreihin

        Ne tulevat kalliiksi kenelle tahansa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe